2018-05-16, 19:44
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Fan va' det spänner i röven.

Jupp, Johan känner igen den känslan.

Han såg ut att njuta av smärtan
2018-05-16, 19:52
Medlem
S.O.Stolps avatar
Den här tävlingen hade ju Jan dominerat i! Det är ju en kopia av hans badrumströskel.
2018-05-16, 19:52
Medlem
Undrar om inte Henke kan ligga lite pyrt till.
2018-05-16, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Hej titta vad jag hittade, ett Brev? Hej titta vad jag hittade, en Flaskpost? Det är ju uppenbart att produktionen säger till någon Random person, att du ska säga att du hittade dessa.

Har för mig att i live-sändningen med Ida, Henrik och Robert på facebook, att de sa att om det fanns flaskpost eller liknande som ingen hade sett så hade producenterna sagt att de skulle gå och leta lite på stranden eller liknande.
2018-05-16, 20:00
Medlem
Intressant tvist! Henke kommer fram och är en emoatilös jävel samtidigt han försöker utge sig för att vara kånslig men han ör bara en fegis!
2018-05-16, 20:03
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrazyAssFuck
Har för mig att i live-sändningen med Ida, Henrik och Robert på facebook, att de sa att om det fanns flaskpost eller liknande som ingen hade sett så hade producenterna sagt att de skulle gå och leta lite på stranden eller liknande.

Se där tack så mycket
2018-05-16, 20:04
Medlem
Banangurkazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Nicoline är fd elitidrottare (vid 26 års ålder ) och presterat bäst i alla tävlingar och rök för att hon var ett stort hot, dvs hon var bra i början och sedan blev Pascal bättre.

Janne skrattade till svar, och han ska hyra in cateringfirma för att bli av med sin 4-9 års dag
24 år stod det att hon var inte 26.
2018-05-16, 20:08
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banangurkazz
24 år stod det att hon var inte 26.
Ännu kortare prime karriär alltså
2018-05-16, 20:14
Medlem
-Jan har bröst och bringa som en frukostflinga.
2018-05-16, 20:16
Medlem
Väldigt vad de tjatar om bajsmackor hit och dit. Är det en fetisch de har?
2018-05-16, 20:24
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Börjar bli nästan otittbart när det är så sjukt jävla toppstyrt och produktionsstyrt.

När något håller på att hända så ger man den personen en immunitet. Hände när Johan och Lillemor fick sin första då det var uppenbart att de två hade åkt ut.

Hände när de öppnade gränslandet perfekt tajmat när Pascal åkte ut. Varför inte öppna det veckan innan eller efter? Så givet att produktionen vill ha Pascal i en final

Det hände återigen känns det som när de bestämde sig för att ha två ö-råd där Nicoline åkte ut. Vips, så har dem Nicoline och Pascal tillsammans igen. Inte för att dem till hundra procent kunde veta att så kunde ske men det var 50/50 om inte Johan åkte ut att det skulle bli Nicoline eller Victoria och det var väl värt att paja programmets gång lite till för att få som dem vill.

Det hände återigen nu när Johan fick en immunitet. Varför liksom? Endast för han är störande, jobbig och alla andra hatar honom.

Förövrigt har produktionen FORTFARANDE helt glömt bort Victorias första immunitet som hon köpte till sig för lag syds tillhörigheter. Den har aldrig nämnts, använts eller visat sig igen.

Robinson Fiji är rätt pinsamt nu tycker jag.

Ger mig fan på att Pascal, Henrik, Johan, DK och Dessie kommer vara i en final åtminstone. Det kommer produktionen se till.

Så enormt störande att det är typ 10 pers kvar och det redan snackas om finalvecka. INGEN åker ju hem?
Reglerna och dem helt sjuka jävla vändningarna och helt ologiska ändringarna av reglerna förstör typ allt.

Öråd med 5 immunitet, "NEJ DEN GÅR OM! VI RÖSTAR IGEN! NEEEEEJ! VI RÖSTAR IGEN! FAST DEN HÄR GÅNGEN BAKLÄNGES! Ja, det blev du som åkte hem eftersom du var 7:e val, men alla de 6 första har ju immunitet. "

En immunitet, ett ö-råd, en jävla deltagare i Gränslandet som får utmana den som åker ut och inga jävla random inflikningar av reglerna från produktionen. Hur svårt är det att göra?

Den var bara giltig i det första örådet, vilket Anders sa när hon köpte den och iom att hon redan var immun på annat sätt så blev den i stort sett värdelös.
2018-05-16, 20:35
Medlem
Är det final nästa vecka eller?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in