2018-05-18, 04:39
Medlem
Vill seriöst prata om nya Robinsson.. FUCK Pascal å johan.. om någon av dem vinner har jag slösat tid på att se serien.. dom är ovärdigare vinnare än alla andra. . men hejar själv på Desiree å Dk.. Dom BÄST..
Någon mer korkad än Jan i denna serie har jag aldrig sett.. lol.. han för snäll.. för litande.. vilket kan vara bra i ett riktigt liv... inte i Robinsson... lol.. där korkat..
OCH OM DU JOHAN VANN ROBINSSON..
Du är den minst värda att vinna förutom Nick..
Senast redigerad av peregrinus 2018-05-18 kl. 04:59.
2018-05-18, 05:23
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viryz
Jag tror tv4 kommer benda på reglerna och skicka tillbaka båda två från gränslandet. Det märktes tydligt när Anders sa i "nästa avsnitt" att "tror ni verkligen att ni skulle få komma tillbaka bägge två."

Allt är så uppgjort att det blir tråkigt.
Vilka regler? Jag uppfattade f.ö. Anders ord som att bara en av dom får komma tillbaka.
2018-05-18, 05:23
Medlem
Ångrar också att jag ägnat tid tid till att följa serien när det blir så här orättvist att det blivit ett lotteri-program istället för äventyr och rent spel. Tycker inte om att det lönar sig att svika folk och bete sig illa. De bästa kommer inte att vinna så nu skiter jag att titta mer. Jag har haft Henrik och Marie som favoriter och värdiga vinnare. . Men reglerna ändras hela tiden så det är inte roligt längre. De kommer inte ha en chans. Bye bye Robinson! En tittare mindre.
2018-05-18, 05:58
Medlem
Nicotine Pascal och jan borde tävlat sig in. Rösta är så fattigt, tv4 vill väll bara ha drama för man visste att pascal ville ha kvar nicoline
2018-05-18, 07:17
Medlem
Jag kan inte med ord beskriva mitt hat mot tv4. Varenda immunitet, "extra röst" och säkert andra fördelar som jag glömt bort har hittats av de absolut sämsta deltagarna. VARENDA JÄVLA GÅNG! Fy fan för det här jävla kvoteringslandet där varenda sopa ska bäras fram till mållinjen..
2018-05-18, 07:33
Medlem
Onödigt och överdrivet elakt när Pascal och Nicorette blåste Jan i nationell TV. Televisionsfascism.
2018-05-18, 08:22
Medlem
Redladys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Onödigt och överdrivet elakt när Pascal och Nicorette blåste Jan i nationell TV. Televisionsfascism.
Trevlig 50-års present Jan fick av dem.
2018-05-18, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Elaka psykopater. Man märkte att de njöt av att grundlura en psykiskt sjuk man. Lågt! Hoppas att N vinner över P för att sen trampa på en skorpion och blir tvungen att lämna tävlingen.
2018-05-18, 10:12
Medlem
Kaddens avatar
I den bästa av världar agerade Dessi och Marie mullvadar åt det riktiga gänget i sökandet. Kan inte det bästa agerandet isf men ändå. Och jag hoppas de går tillbaka och röstar ut Victoria isf.
Men om de går tillbaka så kommer ju örådet gå till på det viset att immuniteten inte avslöjas förrens efter omröstningen. Och då kommer tyvärr DK åk ut för att fått 2 (+1) röster i ett öråd med 7 personer.
2018-05-18, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kadden
I den bästa av världar agerade Dessi och Marie mullvadar åt det riktiga gänget i sökandet. Kan inte det bästa agerandet isf men ändå. Och jag hoppas de går tillbaka och röstar ut Victoria isf.
Men om de går tillbaka så kommer ju örådet gå till på det viset att immuniteten inte avslöjas förrens efter omröstningen. Och då kommer tyvärr DK åk ut för att fått 2 (+1) röster i ett öråd med 7 personer.

Om de inte avslöjar denna immuniteten när alla andra har avslöjats innan örådet så är det så bara ytterligare ett bevis på att TV 4 redan bestämt vilka som ska till final.
2018-05-18, 11:14
Medlem
Helt onödigt elakt att ljuga för Jan. Vad var spelet menade Pascal? Det var 2-1 så det var inte mycket till spel. Oavsett om de berättat för Jan att de tänkte rösta på honom eller inte så skulle han inte kunna förändra nåt, mer än byta till att rösta på Pascal istället vilket vore poänglöst. Så förstår inte vad han menar när han säger att det är ett spel. Det hade ju slutat lika oavsett vad det blev.

Det enda logiska i det vore om det var tävling. För då är det en fördel att vara polare med Jan och göra honom mindre tävlingslysten i tävling i tron att han sitter säker. Men i en simpel omröstning är det inget mer än onödigt elakt att ljuga. De hade ju bestämt sig.
2018-05-18, 13:42
Medlem
Yazons avatar
Nu hoppas jag mest på Marie!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in