2018-05-03, 20:26
Medlem
Rifter666s avatar
Bara jag har som har problem med tävlingskonceptet efter ihopslagningen?

Det gynnar ju bara dom svagaste och sämsta deltagarna som går ihop och röstar bort dom starka hoten. Enda sättet för en bra deltagare att vinna är att vinna exakt alla tävlingar.

Det borde gå att ändra på något sätt. Den som kommer sist åker också ut. Man kan bara rösta på dom tre som kommer sist.
Något bör göras iaf för att behålla dom bra deltagarna.
2018-05-03, 20:29
Medlem
dialektikers avatar
Underbart att Henrik vann.

Vad man hatar Lillemor. Vem är värst, Victoria eller Lillemor?
2018-05-03, 20:30
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rifter666
Bara jag har som har problem med tävlingskonceptet efter ihopslagningen?

Det gynnar ju bara dom svagaste och sämsta deltagarna som går ihop och röstar bort dom starka hoten. Enda sättet för en bra deltagare att vinna är att vinna exakt alla tävlingar.

Det borde gå att ändra på något sätt. Den som kommer sist åker också ut. Man kan bara rösta på dom tre som kommer sist.
Något bör göras iaf för att behålla dom bra deltagarna.

Håller med dig. Det vänder sig i magen när värdelösa människor styr tävlingen.
2018-05-03, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker

Hade du frågat för några veckor sedan hade jag svarat Victoria, solklart. Nu vinner fan Lillemor.
2018-05-03, 20:41
Medlem
Tenedors avatar
Citat:
Jag viker mig, ALLA lagmedlemmar som är kvar i Robinson har bättre psyke än mig, som står ut med Johans kalsonger.

Haha, man blir nästan sugen på att skaffa ett par egna och lalla omkring i. Var det bara jag, eller hade han i dagens program (direkt efter reklamen) även lagt till ett par fotbollsstrumpor i sin outfit? Gröna tighta kalsonger, fotbollsstrumpor och en ful hatt. Man kan få mardrömmar för mindre.

Citat:
Ursprungligen postat av 1597536842
Hade du frågat för några veckor sedan hade jag svarat Victoria, solklart. Nu vinner fan Lillemor.

Kan bara hålla med i det. Fy fan.
2018-05-03, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1597536842

precis vad jag tänkte skriva
2018-05-03, 20:46
Medlem
Jan börjar påminna om Gollum.
2018-05-03, 20:59
Medlem
PingPongZongs avatar
Så jävla bra att Henke vann immuniteten annars hade väl bögen och Lillemor röstat ut han. Måste bli ett slut med att alla dom starka och bra, intressanta deltagarna röstas ut av de svaga.
2018-05-03, 21:44
Medlem
Hoppas Jan slår ut Pussytiv och de andra.
2018-05-03, 21:53
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tenedor
Haha, man blir nästan sugen på att skaffa ett par egna och lalla omkring i. Var det bara jag, eller hade han i dagens program (direkt efter reklamen) även lagt till ett par fotbollsstrumpor i sin outfit? Gröna tighta kalsonger, fotbollsstrumpor och en ful hatt. Man kan få mardrömmar för mindre.
.

Är det Sven o kalsonger han har? Jag vet inte om jag är dogmatisk men killar ska ha boxers. Ryser av underbyx-kalsonger. Och så detta ihop med Johans gestalt och slemmiga personlighet. Det blir för mycket.
VERKLIGEN tur att han är bög, för Sveriges kvinnosläkte.
2018-05-03, 22:03
Medlem
Citat:

Lillemor är skön och hur tuff som helst i alla tävlingar.
2018-05-03, 22:26
Medlem
Om Henrik fortsätter vinna såhär så komme de andra rösta ut honom när han väl förlorar.

Ett stort hot som dessutom är populär

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in