2018-04-18, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InnesI
Ok. Har en joker, trots detta, någonsin vunnit Robinson?

Robinson-Robban var nära för ett par år sedan.
2018-04-18, 20:10
Medlem
Pascal tar bort negativa kommentarer på sina sociala medier. Hans instagram består sen tre år tillbaka utav bilder på honom enbart och han ser till att frysa ut deltagarna som inte gillar honom. Det luktar narcissist lång väg
2018-04-18, 20:12
Medlem
mr.demons avatar
Baby seal gubben är ju pascals cuck. Precis som Pascal är prinsessan dum dums cuck.
2018-04-18, 20:12
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Senaste dokusåpan där en joker vann är Farmen för exempel, innan det har du PH 2014, Ex on the beach 2015 , Big Brother 2005 för att nämna några, så var du fått ifrån att jokrar inte vinner det har jag ingen aning om.

Han pratade förmodligen om specifikt Robinson och inte dokusåpor över lag. Vet inte hur det sett ut i andra länders versioner, men i svenska Robinson har vi bara haft två jokrar. Jochen 1998 och Douglas 1999. Ingen av dem kom särskilt långt.
2018-04-18, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Jag förstår mig inte riktigt på Pascal. Han gnäller om att gruppen är så splittrad, men samtidigt är han en av de som mest bidrar till att splittra gruppen.

Ja men så gör ju en person med noll självinsikt och uppblåst ego. Men det är bra att han visar folket på bästa sändningstid hur korkad han är.
2018-04-18, 20:22
Medlem
Pantheraduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Fruktansvärd mobbing av Janne från lag syd. Rick kan dra åt helvete som slickar Pascals rektum. Trodde han var större än så.

Förmodligen kommer ett djur slaktas imorn med tanke på Alexandras reaktion.

Rick har varit feg ända sedan de kom till lag Syd. Han valde den självutnämnde ledaren att behaga direkt... De kunde ju kuppat. Visst, han har varit med i Navy Seals.. Men.... tyvärr så kommer man långt med feghet, då tar man ju inga risker och glider vidare.
Rick kommer tappa sympatier p g a det här.

Det verkar som att produktionen gjort upp tävlingen till lag Syds fördel, men i detta fall håller jag på lag Nord. Jag antar att det handlar om att alla ska följa en tråd som är en hinderbana där man hjälper varandra över hindren, och det är fördel av att vara färre, än fler som får böka över hindren.
Senast redigerad av Pantheradus 2018-04-18 kl. 20:25.
2018-04-18, 20:24
Medlem
Gud vad jag hoppas att pascal fått mycket skit från folk , att han verkligen känner det. Största vidriga idiot jag sett på tv. Mobbningen av janne är vidrig och jag hoppas någon sätter ner foten snart. Du är så vidrig pascal!!!!
2018-04-18, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Pascal tar bort negativa kommentarer på sina sociala medier. Hans instagram består sen tre år tillbaka utav bilder på honom enbart och han ser till att frysa ut deltagarna som inte gillar honom. Det luktar narcissist lång väg

Brukar han få skit där? Underbart isåfall, det förtjänar aset.
2018-04-18, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelmerLjus

han har dock kvar alla fina kommentarer som försvarar honom på sin instastory
2018-04-18, 21:09
Medlem
Ringleaders avatar
Varför säger Pascal att Alexandra inte tillför någonting? Hon är förmodligen den starkaste medlemmen i lag syd. Vad fan tillför bimbon Nicoline och Desiree i tävlingar styrkemässigt? Känner han sig så hotad av Alexandra att han måste behandla henne som skit eller vad är det frågan om?
Senast redigerad av Ringleader 2018-04-18 kl. 21:13.
2018-04-18, 21:18
Medlem
Citat:

Instämmer, det sjuka aset ska ha all skit som finns kastad i sitt självgoda ansikte.
2018-04-18, 21:18
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Afan, skit ska skit ha. Frågan är varför han fortsätter att promota det på Facebook? Måste tyvärr ha vunnit det. Så självgod kan ingen vara? Eller jo, grisen fortsätter att förvåna program efter program. Men han kan ju glädja sig över de femhundratusen isåfall, hoppas att det var värt det ditt avskum!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in