2018-04-12, 08:44
Medlem
Pantheraduss avatar
Jaha, så nu har Pascal och Company bestämt att det är Caroline som står på tur på listan....?
Hon vill INTE ut.

Om hon är smart, så kan han berätta att dom, Pascal gänget är 4. Åker Caroline, så kan de 3 nykomlingarna åka på tur? För de är då i underläge i antal.
Det borde Caroline berättat..!!
2018-04-12, 08:49
Medlem
BreEEeevs avatar
Ä nu har jag också tröttnat på det brednästa trollet från Malmö.
Fy fan vad dryg han är.
- Jag är i bra fysisk form och vi ska vinna det här om så JAG ska bära laget på mina axlar.
Va fan, tror han att han är Gud? En liten spinkig dvärg.
Skicka ut honom i nästa öråd vetja, pallar inte med honom och hans runkande till sin egen förträfflighet.
2018-04-12, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Det är väl snarare Caroline som är överlycklig över att de nya kom. De verkar inte tycka något speciellt om henne. Men som vi såg igår satt Rick och Vicky och hade det väldigt mysigt ihop, snackade engelska tsms osv. Vicky kan nog övertala åtminstone Rick som i sin tur övertalar de andra, men även om han inte gör det så räcker det med att Rick röstar med Pascal och de andra för att Caroline ska ryka. Tror hennes enda chans är att hon vinner immunitet.

Exakt. Om man har lite erfarenhet av olika gruppsammansättningar så är det snarare så att en person som upplevs som jobbig av fyra personer sannolikt upplevs lika jobbig om gruppen utökas till åtta personer.

Carolines chans skulle vara om hon lyckas övertyga de nya om att pakten Pascal-Nicoline-Dessie finns(vilket den ju gör), och att deras enda chans att bli kvar någon längre stund på ön är om de går ihop med henne och röstar ut någon ur nämnda trio redan nu.
2018-04-12, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Det är väl snarare Caroline som är överlycklig över att de nya kom. De verkar inte tycka något speciellt om henne. Men som vi såg igår satt Rick och Vicky och hade det väldigt mysigt ihop, snackade engelska tsms osv. Vicky kan nog övertala åtminstone Rick som i sin tur övertalar de andra, men även om han inte gör det så räcker det med att Rick röstar med Pascal och de andra för att Caroline ska ryka. Tror hennes enda chans är att hon vinner immunitet.
Ja det är väl därför hon klänger på Rick som hon gör. Hoppas Rick inte är så lättlurad att det räcker med lite kladdande för att få honom att rösta så även han själv snart är ett minne blott. Då blir det lite väl förutsägbart och tråkigt.
2018-04-12, 09:34
Medlem
Katzyns avatar
Det lär vara Caroline som åker. Att hon får med samtliga tre nya jokrar i ett samarbete mot en av de andra förefaller osannolikt. Tråkigt för henne dock, särskilt den nya kvinnan verkar ju som en perfekt kompis för henne.

Om Caroline mot all förmodan (för hon är rätt usel i tävlingar) skulle vinna immunitet tror jag Victoria åker. Jag tror nämligen att det är Pascal, Nicoline och Desiré som har en pakt. Victoria är inte med i den pakten utan endast allierad med Dessi.
2018-04-12, 09:47
Medlem
Pantheraduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Det lär vara Caroline som åker. Att hon får med samtliga tre nya jokrar i ett samarbete mot en av de andra förefaller osannolikt. Tråkigt för henne dock, särskilt den nya kvinnan verkar ju som en perfekt kompis för henne.

Om Caroline mot all förmodan (för hon är rätt usel i tävlingar) skulle vinna immunitet tror jag Victoria åker. Jag tror nämligen att det är Pascal, Nicoline och Desiré som har en pakt. Victoria är inte med i den pakten utan endast allierad med Dessi.

Det stämmer mycket bra! I immunitetstävlingen kanske hon hade 25 % chans att vinna immuniteten...
Dock så skulle Rick gjort de andra jokrarna en otjänst om han röstade på Caroline.... För det skull gett Pascal-gänget ett övertag i kommande ö-råd. Men det kanske inte Rick fattade...?
2018-04-12, 12:20
Avslutad
Jag har fortfarande inte fått svar på vem som blev ihop med vem på ön.
Var väl några som skulle bo i husvagn ihop nu, eller nåt? Vilka?
2018-04-12, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Jag har fortfarande inte fått svar på vem som blev ihop med vem på ön.
Var väl några som skulle bo i husvagn ihop nu, eller nåt? Vilka?

DK och Dessi

https://justpaste.it/1jepr
Senast redigerad av 1597536842 2018-04-12 kl. 12:39.
2018-04-12, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosewood
Ja det är väl därför hon klänger på Rick som hon gör. Hoppas Rick inte är så lättlurad att det räcker med lite kladdande för att få honom att rösta så även han själv snart är ett minne blott. Då blir det lite väl förutsägbart och tråkigt.
Om Rick har varit diplomat så borde han(förhoppningsvis) ha viss förmåga att läsa situationer/personer/gruppdynamik och se genom ytan och ana att det finns något annat underliggande.
2018-04-12, 14:47
Medlem
Totalt meningslöst avsnitt idag.

Är så trött på bögen och hans gnälliga röst, låt nord förlora två raka nu så vi blir av med honom.
2018-04-12, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Är det jag som bara är fördomsfull, men Nicole känns som en söt tjej som är urblåst?

Ja du är fördomsfull, och NEJ, hon är inte urblåst
2018-04-12, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viktorolsson34
Ja du är fördomsfull, och NEJ, hon är inte urblåst
Är nog inte den vassaste kniven i lådan, dessutom otroligt intetsägande med noll personlighet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in