2018-04-08, 23:28
Medlem
HAARPs avatar
Vet inte om jag ska omvärdera Månsson men kanske är Månsson-samtalsterapeuten bara en fasad ,
ungefär som Clark Kent-reportern och Superman. Vi får se vad Månsson går för om han dyker upp igen.
2018-04-08, 23:36
Medlem
Troligen kommer de tre utmanarna få möta Månsson i en kamp. Kanske boxning där Månsson är fastkedjad i ett palmträd så det blir rättvist.
Den som står upp sist av de tre får en plats på ön.
2018-04-08, 23:43
Medlem
Det här initiala hatobjektet Victoria verkar för övrigt ha gått från spritt språngande till en av de mer anonyma deltagarna. Har någon flugit in med de mediciner hon glömde ha med som "personlig sak", eller?
2018-04-08, 23:44
Medlem
Det blir svårt för jokrarna att komma in i grupperna. De riskerar att röstas ut i de första kommande ö-råden. Av det lilla de visat när de vandrade genom jungeln, har inte jag fattat tycke för någon.

Det hade varit mycket mer intressant att se utröstade deltagare på en egen ö som fått kämpa sig tillbaka.
2018-04-09, 00:24
Medlem
dialektikers avatar
Ha, ha att ni svamlar så mycket om Månsson tyder på att ni börjar bli sjukt uttråkade av Robinson. Börjar jag också bli. De tre utmanarna verkar trista.
Synd att gubben Jim försvann.
2018-04-09, 00:26
Medlem
Zer0Shits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heavenorlasvegas
Det här initiala hatobjektet Victoria verkar för övrigt ha gått från spritt språngande till en av de mer anonyma deltagarna. Har någon flugit in med de mediciner hon glömde ha med som "personlig sak", eller?
På tal om henne, är hon inte en kopia av den onda drottningen i tecknade snövit? Jag tyckte att dom är kopior.

z
2018-04-09, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HAARP
Vet inte om jag ska omvärdera Månsson men kanske är Månsson-samtalsterapeuten bara en fasad ,
ungefär som Clark Kent-reportern och Superman. Vi får se vad Månsson går för om han dyker upp igen.

Clark-Kent? kom igen nu.

https://imgur.com/U7QyD9y

Edit: Det blev visst en till.
https://imgur.com/MtFb3Hz
Senast redigerad av Throwaway1912 2018-04-09 kl. 02:03.
2018-04-09, 05:49
Medlem
Zoom008s avatar
Vet någon om dom utröstade finns kvar på ön och tävlar? Så var det förra säsongen. Har inte följt med i tråden då jag spelar in veckans avsnitt och ser i ett sträck på söndagar.
2018-04-09, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Ha, ha att ni svamlar så mycket om Månsson tyder på att ni börjar bli sjukt uttråkade av Robinson. Börjar jag också bli. De tre utmanarna verkar trista.

Robinson 2018 dog med Månsson.
2018-04-09, 07:35
Medlem
Provrorsbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Jo det skall väl inte helt uteslutas, har inte direkt följt detta. Men därute på ön så får man väl taga vad man haver; tror inte D skulle intressera sig för DK hemmavid.
Och nog lockar/hägrar trots allt pengarna och kändisskapet mer när allt kommer omkring; gärna lite kärlek om det bjuds men hellre vinna hela konkarongen.

Enligt dessies instagram är de förlovade och bor ihop i hans husvagn, dock verkar de inte hänga just nu, men han verkar jobba uppe bland snön någonstans också så kan ju vara anledningen.
2018-04-09, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Synd ?
Tycker att han gjorde bort sig mer och mer ju mer han öppnade truten . I total avsaknad av argumentationsteknik dessutom. "Mysgubben" från de första avsnitten måste ha varit ett spel från hans sida. Överlägset svagast i tävlingarna dessutom.
2018-04-09, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beamer2580
Synd ?
Tycker att han gjorde bort sig mer och mer ju mer han öppnade truten . I total avsaknad av argumentationsteknik dessutom. "Mysgubben" från de första avsnitten måste ha varit ett spel från hans sida. Överlägset svagast i tävlingarna dessutom.

Ja, men det du skriver ovan gör väl inte att det inte kan vara "synd" att han försvann. Det är nämligen ett underhållningsprogram och Jim har stått för merparten av det som kan kallas för underhållning i den här omgången, i och med att han förefaller vara en mycket komplex individ. Om Robinson bara bestod av människor som var socialt kompetenta, som presterade i tävlingar och var ödmjuka med en rimlig självbild hade poängen med programmet försvunnit. Det vill säga att olika människor med styrkor och svagheter tvingas leva tillsammans på en öde ö.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in