2018-04-08, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teameffort
Jag fick också någonting i ögat. Ja, DK är en riktigt bra människa. Det kändes redan från första avsnittet..

För att gå vidare så ska det bli spännande att se vad nykomlingarna kan ställa till med i nästa avsnitt. Gillar redan jänkarn som spontant känns som en riktig killer. Tror även att Alexandra kan visa sig vara en kraft att räkna med. Jävligt läcker också. Konsultmuppen dock extremt jobbig. Verkar redan ha kommit på kant med dom andra så förhoppningsvis blir han ett snabbt avslutat kapitel..

Jo det får vi allt göra! Den där gubben på 70 år verkar vara en riktig krigare, bara att kolla på honom så förstår man rätt snabbt vad han går för. Han kommer nog bli riktigt farlig,medtanke på hans ålder ( erfarenhet, men även styrkan )

Kan mycket väl vara så med konsulten, frågan är bara vem som kommer in snabbast och bäst i gruppen av dessa tre. Detta återstår att se!
2018-04-08, 22:26
Medlem
helvete navy seals snubben var alltså 70 bast
2018-04-08, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Till och med Jims "bror" röstade på Jim.
Undrar om Jims barn är stolta över vad TV4 visst av deras far?
Han tävlade ju för sina barn.

Det är väl rätt tydligt att det finns en pakt i Syd med Pascal-Nicoline-Desiré. De kommer överens från vecka till vecka vem de ska rösta på. Så även om Pascal föredrar Jim som människa så ser pakten till lagets bästa och röstar ut honom då han i allmänhet förstör mest, inte minst på grund av att han är den svagaste länken i tävlingarna.
2018-04-08, 22:29
Medlem
SpiceDiamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Ja det var fan sjukt.
2018-04-08, 22:39
Medlem
Citat:

9 år äldre än Jim och 18 år äldre än Nicke-picke-päronpung.
Jag vet vem av dem jag helst inte skulle vilja stöta mig med.
2018-04-08, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funke-swe
9 år äldre än Jim och 18 år äldre än Nicke-picke-päronpung.
Jag vet vem av dem jag helst inte skulle vilja stöta mig med.

nä precis gubben är i sjuk form för att vara 70 trodde han var max 40
2018-04-08, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan112
Desirre växte även i mina ögon eftersom hon kom fram och kramade om honom

Kanske bara spel/ett taktiskt drag; D insåg att DK nog var den som andra laget skulle plocka och då är det ju inte fel att skaffa sig en bundis hos motståndarna inför kommande drabbningar?
2018-04-08, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Kanske bara spel/ett taktiskt drag; D insåg att DK nog var den som andra laget skulle plocka och då är det ju inte fel att skaffa sig en bundis hos motståndarna inför kommande drabbningar?
DK och Diarré låg ju och myste(mös?) på stranden i början så hon kanske har riktiga känslor för honom och inte enbart som en manipulerbar pusselbit.
Han verkar ju dessutom genuint snäll.
2018-04-08, 23:13
Medlem
Citat:
Ålder är ju inte bara en siffra men med lite hjälp av goda gener och hård träning kan en 70-åring övertrumfa en 35-åring som slarvat lite med fysträningen.
Navy seals gubben kan bli mycket farlig.
Han hade ju jobbat som diplomat också så han har nog väldigt goda sociala talanger utöver muskler och överlevnadskunskap.
2018-04-08, 23:22
Medlem
Steinarrs avatar
TV4 hade aldrig tagit med någon navy seal snubbe om det inte var en gammal sådan förstår ni väl

Jag tror nog TV4 tvekade kring denna snubbe också, trots att han är 70.
2018-04-08, 23:23
Medlem
Steinarrs avatar
Ganska så häftigt dock att man kan se så pass fräsch ut som 70-åring. Han ser ut att vara 53-55 eller nåt.
2018-04-08, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
DK och Diarré låg ju och myste(mös?) på stranden i början så hon kanske har riktiga känslor för honom och inte enbart som en manipulerbar pusselbit.
Han verkar ju dessutom genuint snäll.

Jo det skall väl inte helt uteslutas, har inte direkt följt detta. Men därute på ön så får man väl taga vad man haver; tror inte D skulle intressera sig för DK hemmavid.
Och nog lockar/hägrar trots allt pengarna och kändisskapet mer när allt kommer omkring; gärna lite kärlek om det bjuds men hellre vinna hela konkarongen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in