Citat:
Ursprungligen postat av
cordelia
Jag tror såhär ang larmsamtalet; antingen mådde Jenny väldigt dåligt när hon ringde; hög, snedtändning, ledsen osv. Man hör inget annat i bakgrunden än hennes egen röst. Det enda hon säger är ”jag vill inte längre”, det kan betyda mycket.
Eller, så spelar hon upp en scen för ett syfte, nämligen att sätta dit den polisen för ett brott. Frågan är varför, vad är motivet till detta?
Tro mig, det finns människor som kan göra vad som helst, PRECIS vad som helst , för att få sätta dit en polis, eller bara göra det jävligt för honom/henne.
Då denna kvinna verkar ha stort intresse av uppmärksamhet, drev på internet, tigga pengar på internet, driva rättsliga processer med anmälningar in absurdum så känns det som att det ligger i farans riktning att vi här har att göra med en sådan person.
Just därför kan jag hålla med om att det trots allt var osedvanligt dåligt omdöme denne polisman uppvisade då han doppade den sure i denna kvinna. Undras om han tyckte det var värt det i efterhand
Jag har sedan många år tillbaka, redan innan jag träffade min sambo , satt upp vissa krav på dom kvinnor man skall ha sex med och man skall undvika att göra det då ena parten, eller båda, är allt för berusade och man skall ALDRIG doppa veken i psykfall.