2019-02-21, 13:43
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Hur?

Han fick följa med hem till en sjukskriven kvinna med risig ekonomi (som dessutom verkar gilla kola) efter en festkväll och den där kvinnan har en oerhört märklig historik bakom sig, det är ingalunda en orimlig tanke att polismannen hamnat mitt uppe i en sexfälla och åklagaren har ju också uttryckt åsikten att man måste se till hela utredningsmaterialet för att kunna ta ställning och den kvinnliga åklagaren har då valt att inte väcka åtal.

Vad är det mer du undrar över?

Hur kan en polis hamna i fällan? Dum i huvet eller...?
Citera
2019-02-21, 18:02
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Hur?

Han fick följa med hem till en sjukskriven kvinna med risig ekonomi (som dessutom verkar gilla kola) efter en festkväll och den där kvinnan har en oerhört märklig historik bakom sig, det är ingalunda en orimlig tanke att polismannen hamnat mitt uppe i en sexfälla och åklagaren har ju också uttryckt åsikten att man måste se till hela utredningsmaterialet för att kunna ta ställning och den kvinnliga åklagaren har då valt att inte väcka åtal.

Vad är det mer du undrar över?

Återigen. Han hade kunnat låta bli att ha sex med henne medan hon - enligt inspelningen till SOS - bad honom att sluta. Så enkelt är det att undvika att hamna i en "fälla".
Citera
2019-02-21, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset
Återigen. Han hade kunnat låta bli att ha sex med henne medan hon - enligt inspelningen till SOS - bad honom att sluta. Så enkelt är det att undvika att hamna i en "fälla".

Vem säger att det är exakt så det gick till? Enligt FUPen så har hon betett sig konstigt så polisen har filmat 3 olika videos. kanske finns något på dom som visar att hon inte talar sanning
Citera
2019-02-21, 18:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessMuffinTop
Vem säger att det är exakt så det gick till? Enligt FUPen så har hon betett sig konstigt så polisen har filmat 3 olika videos. kanske finns något på dom som visar att hon inte talar sanning

Var kan man läsa den omaskade fupen?
Citera
2019-02-21, 19:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster

Hos många män omfördelas blodflödet ifrån hjärnan och bara till kuken, detta oavsett intelligens eller social status.

Kan bara glädja mig åt att jag inte hör till den gruppen, har aldrig sex med någon i fyllan som jag inte känner tex. Sen så vänder jag direkt om tjejen visar tendenser till att vara psykfall, oavsett hur öppet mål det där är för att få knulla.
Citera
2019-02-21, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twilight zone
Var kan man läsa den omaskade fupen?

Ingenstans vad jag vet men det står i den maskade FUPen
Citera
2019-02-22, 01:33
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset

Hon hade också kunnat låta bli att åka utomlands på "semester" trots att hon var sjukskriven och hon hade kunnat låta bli att anmäla en påhittad våldtäkt för det mesta pekar åt att hon inte har rent mjöl i påsen.

Alla förslagna och ondsinta personer kan dessutom ringa SOS alarm och leka offer, i själva verket är falska larm mycket vanligt i Sverige.

https://www.norran.se/nyheter/sos-larmar-om-falsklarm/

Kvinnan som hävdar att hon blivit våldtagen av en polis saknar dessutom trovärdighet i det stora hela och det har åklagaren tagit fasta på.
Citera
2019-02-22, 01:36
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster

Det är nog snarare kvinnan som är dum i huvet som tror att hon ska komma undan med detta. Hon kör det utslitna våldtäktskortet trots att det är känt att falska anmälningar duggar tätt i dagens Sverige.

Titta på kvinnans ekonomi som verkar vara körd i botten och du skall finna motivet till anmälan.
Citera
2019-02-22, 09:39
Medlem
Hej!
Nu finns det en liknande tråd med ett liknande fall som jag startat för att luska ut vad som har hänt.
Har lagt den under samma ämne annars hittar ni den i mina startade ämnen.
Hoppas vi kan få lika mycket i formation om gärningsmannen och brottsoffret.
Citera
2019-02-22, 17:50
Medlem
panzertaxs avatar
Riktigt märkligt fall. Det skulle kunna vara helt sant, men hennes profil och personlighet får mig tveksam.

Är som flera varit inne på inte speciellt svårt att fakea en våldtäkt. Lite hårdhänt BDSM-sex så har du "skadorna" (rätt vanligt att tjejer vill bli örfilade och tårar mm kommer ofta som en del av BDSM). Varför hörs inte mannen i larmsamtalet?

Hade varit intressant att få veta mer om polismannen och hans profil och bakgrund. Någon tidigare flickvän eller partner borde kunna vittna om ifall han varit våldsam, om han gillat BDSM mm.
Citera
2019-02-23, 10:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Riktigt märkligt fall. Det skulle kunna vara helt sant, men hennes profil och personlighet får mig tveksam.

Är som flera varit inne på inte speciellt svårt att fakea en våldtäkt. Lite hårdhänt BDSM-sex så har du "skadorna" (rätt vanligt att tjejer vill bli örfilade och tårar mm kommer ofta som en del av BDSM). Varför hörs inte mannen i larmsamtalet?

Hade varit intressant att få veta mer om polismannen och hans profil och bakgrund. Någon tidigare flickvän eller partner borde kunna vittna om ifall han varit våldsam, om han gillat BDSM mm.

Oavsett profil eller personlighet så kan man ju bli utsatt för brott, förvisso. Men det jag undrar över är vad som framgår i FUP i dess helhet, något säger mig att det inte kommer att ge den oemotsägliga bild som målsägande här försöker måla upp.

Åklagare och rättsväseende blir ju här lite bakbundna då dom inget kan säga, medan kvinnan ifråga obehindrat trumpetar ut sin, högst subjektiva version.

Det nyheterna trumpetade ut visade ju inte så mkt mera, hon frågades inte om ditten datten, ...nähä, och innebär det att åklagare inte kunnat bilda sig en bild av ärendets dignitet i bevishänseende, Nej.
Citera
2019-02-27, 20:15
Medlem
Kan inte förstå varför ingen har kommenterat några utav Jennys inlägg och nämnt eller frågat om filmklippen som polisen ska ha visat upp för sina kollegor direkt när de kom på plats. Hon som är så ”öppen” med allt annat borde väl rimligen kunna svara på vad för klipp han hade på henne som, jag bara antar, talar för hans och emot hennes version. Klippen nämns ju i den maskade fupen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in