2019-04-22, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessMuffinTop
Fast är inte det där att de har delad vårdnad men det är en tvist för barnen vill bo hos henne och hon vill ha ensam vårdnad?

Citat:
Ursprungligen postat av Astrid1971
Hört rykten att han ärflörtig med andra kvinnor. Både på sociala medier och irl. Han använder både det ena och andra för att få sina trippar.
Mera skvaller: han har sagt till andra kvinnor att han utnyttjar JÖ för pengar. Han har tillgång till en dyr MB som nu också är överskriven på honom. JÖ har fått många Swishdonationer pga sina snyfthistorier på sociala medier. Pengar som han säkert har tillgång till.

Uppskattar närmare 100 000:- trillat in på hennes konto.

Vi bor i samma stad så många rykten går.
JÖ är inte alls så populär som hon tror. Det är ett gäng radikala feminister som gullar med henne på sociala medier. Som inte har en aning vem hon är irl. Som tur är så har jag upplyst många på hennes sociala medier. Så nu sitter flera av hennes anhängare och följer det vi skriver här. 🙃

Har du frågor till J.Ö tror jag inte hon har några problem att svara på det. Kontakta henne och fråga det du/ni vill veta.
Citera
2019-04-22, 20:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vasila
Har du frågor till J.Ö tror jag inte hon har några problem att svara på det. Kontakta henne och fråga det du/ni vill veta.

😂😂😂😂😂

Fast det är just problem hon har att svara.
Vi har testat den varianten på hennes sociala medier. Hon besvarade ingenting. Just därför har så många börjat misstro henne av hennes följare. Du som är så insatt vet också om oviljan att svara.
Citera
2019-04-23, 14:28
Bannlyst
Nu outar JÖ polisens namn med ett trollkonto.
Pojkvännen hyllar honom på IG.

Är detta en personlig vandetta mot polisen?

Vasila outade också polisens namn här på Flashback. Med några ** i namnet sen hänvisade h*n till Gladiatorn som hängde ut polisnamnet. Självklart så fick han namnet av JÖ. Varför riskera att detta? Kollar man på JÖ sociala medier så vill hon påskina att fallet ska snart tas upp igen. Men som vi alla har lärt oss av JÖ så är hon opålitlig.

Mitt konto har varit spårat nu 3 gånger enl JÖ.

1 då var jag polis
2 då var jag ett ex
3 nu är jag någon som ligger mig till information. Spårningen enl JÖ var inom en radie på 2 km där jag skriver mest meddelanden.

Har JÖ tappat verklighetsförankringen helt?
Citera
2019-04-23, 16:05
Avslutad
Citat:
Hört rykten att han ärflörtig med andra kvinnor. Både på sociala medier och irl. Han använder både det ena och andra för att få sina trippar.
Mera skvaller: han har sagt till andra kvinnor att han utnyttjar JÖ för pengar. Han har tillgång till en dyr MB som nu också är överskriven på honom. JÖ har fått många Swishdonationer pga sina snyfthistorier på sociala medier. Pengar som han säkert har tillgång till.

Uppskattar närmare 100 000:- trillat in på hennes konto.

Vi bor i samma stad så många rykten går.
JÖ är inte alls så populär som hon tror. Det är ett gäng radikala feminister som gullar med henne på sociala medier. Som inte har en aning vem hon är irl. Som tur är så har jag upplyst många på hennes sociala medier. Så nu sitter flera av hennes anhängare och följer det vi skriver här. 🙃

Är det nuvarande pojkvännen som står som förlovad sedan igår eller är det ett ex?
Citera
2019-04-23, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twilight zone
Är det nuvarande pojkvännen som står som förlovad sedan igår eller är det ett ex?

Det är nuvarande pojkvännen som hon varit tillsammans med sedan 2017
Citera
2019-04-23, 16:18
Medlem
De skulle gifta någon dag efter han misshandlade henne 2017
Citera
2019-04-23, 16:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Twilight zone

Är inte första förlovningen detta par har gjort.
Verkar som bilderna är borta på förlovningen -17
Giftemålet sket sig -17 när han blev häktad och sen fick skaka galler pga misshandel på JÖ.
Citera
2019-04-24, 01:40
Medlem
Citat:
Nu outar JÖ polisens namn med ett trollkonto.
Pojkvännen hyllar honom på IG.

Är detta en personlig vandetta mot polisen?

Vasila outade också polisens namn här på Flashback. Med några ** i namnet sen hänvisade h*n till Gladiatorn som hängde ut polisnamnet. Självklart så fick han namnet av JÖ. Varför riskera att detta? Kollar man på JÖ sociala medier så vill hon påskina att fallet ska snart tas upp igen. Men som vi alla har lärt oss av JÖ så är hon opålitlig.

Mitt konto har varit spårat nu 3 gånger enl JÖ.

1 då var jag polis
2 då var jag ett ex
3 nu är jag någon som ligger mig till information. Spårningen enl JÖ var inom en radie på 2 km där jag skriver mest meddelanden.

Har JÖ tappat verklighetsförankringen helt?

Som jag och åtskilliga tidigare sagt...Skriv dina frågor utan att dölja dig bakom trollkonton. Ring J.Ö hon har sagt att det du vill veta svarar hon på.

Men återigen... Enda kopplingen ni har i Västerås är din mamma. Du bor inte där och det du gör nu har du gjort många ggr förut🙃
Citera
2019-04-24, 01:47
Medlem
Citat:
Det är nuvarande pojkvännen som hon varit tillsammans med sedan 2017

Hennes pojkvän sen 4 år tillbaka
Citera
2019-04-24, 01:55
Medlem
Citat:
Är inte första förlovningen detta par har gjort.
Verkar som bilderna är borta på förlovningen -17
Giftemålet sket sig -17 när han blev häktad och sen fick skaka galler pga misshandel på JÖ.

Haha du borde veta att det inte är någon ny förlovning. Dom har varit tillsammans i ca 4 år, även då du försökte få dig ett ligg med honom😂😂 Tro mig när jag säger att precis alla skrattar åt dig i Västerås!! Ingen har varit så maniskt fäst efter någon som du har varit... Men med tanke på dina diagnoser är ingen förvånad ”C”
Ingen tar dig på allvar och har någonsin gjort. IStället för att du ägnar din tid åt att svartmåla ägna den åt brottet istället! Och bra att du tipsar alla om vem polisen är😂👍
Citera
2019-04-24, 02:00
Medlem
Citat:
Fast är inte det där att de har delad vårdnad men det är en tvist för barnen vill bo hos henne och hon vill ha ensam vårdnad?

Jo. Det är ifrån 2015. Barnen vill bo hos henne och berättar hur mkt hon gör med dem till motsats emot pappan.
Hon ville inte ha ensam vårdnad utan ville att barnen skulle ha rätt till båda föräldrarna.
Citera
2019-04-24, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vasila
Hennes pojkvän sen 4 år tillbaka

Om de har varit tillsammans i 4 år så bodde hon ju med honom när huset brann ner och inte hennes ex?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in