2019-04-14, 21:13
Medlem
Hur jag vet att hon hittat på? Ja för hon säger att samma personer som misshandlade henne 6/9-17 och 10/10-17 men det var hennes pojkvän som misshandlade henne 6/9-17 och inte främlingar som hon sa i förhör och han var redan häktad 10/10
Citera
2019-04-14, 21:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vasila
Haha mörker att du inte vet så mkt😂😂 Innan ett köp går igenom så måste de nya ägarna bli godkända av föreningen. Spelar du dum eller är du bara komplett hjärndöd?? Du har ju noll koll!!
Men bra att du har en chatt med 100 pers där du kan få gråta ut och få lite uppmärksamhet, för du verkar rätt ensam!

Din retorik suger! Jag är inte ensam och lever i förnekelse. Så jag är så pass trygg i mig själv. Så vill du försöka förnedra mig så får du ta i mycket mer. 😎 Om du står så nära JÖ så är det DIN skyldghet att se till att hon får den hjälpen hon behöver. Psykolog, avgiftning av både starka tabletter och alkohol. Då kanske hon inte skulle bete sig så illa mot sin omgivning. Eller så är hon så ren också. Det är DIN skyldiget att hjälpa henne så hennes pojkar får en dramafri och ren mamma. Håller tummarna att det inte är försent för pojkarna,stackars barn som fått leva i JÖ drama.
Citera
2019-04-14, 22:07
Bannlyst
OM JÖ är en sån ärlig ängel så undrar jag åter igen varför hängde hon ut både polis och ex på sin sida. Påstog att kontona var spårade. Det var ren lögn!
Sen inte förglömma att hon hängde ut en stackars kille som inte har någon aning om vem JÖ är. Inte hade JÖ folkvett att be om ursäkt.

Hoppas att frågan den här gången blir besvarad 😎
Citera
2019-04-14, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vasila
Ja jag har tillgång till allt. Den helt omaskade FUP:en. Filmerna ALLT. Och det jag kan säga är att filmerna innan är till nackdel för henne.
Men vi får inte släppa Ngt ännu.

Ok. När så viktiga saker i Fupen är maskade tänker man per automatik att det maskade är till hennes fördel.
Citera
2019-04-14, 23:17
Medlem
cordelias avatar
Jag tror såhär ang larmsamtalet; antingen mådde Jenny väldigt dåligt när hon ringde; hög, snedtändning, ledsen osv. Man hör inget annat i bakgrunden än hennes egen röst. Det enda hon säger är ”jag vill inte längre”, det kan betyda mycket.

Eller, så spelar hon upp en scen för ett syfte, nämligen att sätta dit den polisen för ett brott. Frågan är varför, vad är motivet till detta?
Citera
2019-04-14, 23:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cordelia
Jag tror såhär ang larmsamtalet; antingen mådde Jenny väldigt dåligt när hon ringde; hög, snedtändning, ledsen osv. Man hör inget annat i bakgrunden än hennes egen röst. Det enda hon säger är ”jag vill inte längre”, det kan betyda mycket.

Eller, så spelar hon upp en scen för ett syfte, nämligen att sätta dit den polisen för ett brott. Frågan är varför, vad är motivet till detta?

Tro mig, det finns människor som kan göra vad som helst, PRECIS vad som helst , för att få sätta dit en polis, eller bara göra det jävligt för honom/henne.

Då denna kvinna verkar ha stort intresse av uppmärksamhet, drev på internet, tigga pengar på internet, driva rättsliga processer med anmälningar in absurdum så känns det som att det ligger i farans riktning att vi här har att göra med en sådan person.

Just därför kan jag hålla med om att det trots allt var osedvanligt dåligt omdöme denne polisman uppvisade då han doppade den sure i denna kvinna. Undras om han tyckte det var värt det i efterhand

Jag har sedan många år tillbaka, redan innan jag träffade min sambo , satt upp vissa krav på dom kvinnor man skall ha sex med och man skall undvika att göra det då ena parten, eller båda, är allt för berusade och man skall ALDRIG doppa veken i psykfall.
Citera
2019-04-15, 00:03
Bannlyst
Citat:

Kan vara så att hon var riktigt borta, när man tittar på rapekitet så var det skrämmande många substanser i blodet. Alkohol på det så spårar det lätt ut. Långvarigt bruk av morfin gör inte saken bättre. Tappar lätt verklighetsförakningen. Sen att hon var totalt skruvad innan gör inte saken bättre. Tror hon har i tidiga år har ett stort bekräftelsbehov. Hon får mycket uppmärksamhet och påhejningar. När hon inte har den uppmärksamheten så gör sig verkligheten påmind, att hon inte mår bra. Så drama hjälper henne att slippa ta tag i sina demoner. Så många självmordsförsök pekar åt att JÖ inte är frisk. Sen eftersom jag känner henne så vet jag att hon inte är frisk. Hon besitter inte ånger och självinsikt. Hon är ruskigt manipulativ och karmatisk. När folk ser igenom detta så går hon vidare till andra. Därav så har inga gamla vänner. Dessa stackare som vågar ifrågasätta henne får ett helvete.
Citera
2019-04-15, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astrid1971
OM JÖ är en sån ärlig ängel så undrar jag åter igen varför hängde hon ut både polis och ex på sin sida. Påstog att kontona var spårade. Det var ren lögn!
Sen inte förglömma att hon hängde ut en stackars kille som inte har någon aning om vem JÖ är. Inte hade JÖ folkvett att be om ursäkt.

Hoppas att frågan den här gången blir besvarad 😎

Vilken besatthet 🤯 Sitter och chattar skit om en annan person med 100 andra och sen skriver du inlägg på inlägg här om människan 🤯🤯
Citera
2019-04-15, 02:48
Medlem
Citat:

Motivet är så klart försäkringspengar för kränkning och sveda och värk.
Citera
2019-04-15, 06:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
Vilken besatthet 🤯 Sitter och chattar skit om en annan person med 100 andra och sen skriver du inlägg på inlägg här om människan 🤯🤯

Är trött på hennes framfart. Människor skadas och får problem resten av sina liv. Har aldrig försökt mörkat att jag inte gillar JÖ.
Blir många inlägg, då det finns mycket att berätta 😁
Citera
2019-04-15, 10:46
Medlem
Citat:
Är trött på hennes framfart. Människor skadas och får problem resten av sina liv. Har aldrig försökt mörkat att jag inte gillar JÖ.

Just därför är det att största vikt att alla förundersökningar sköts objektivt och att rättsväsendet tar sig en funderare på syftet med offentlighetsprincipen, istället för allt detta underhållande av viktiga uppgifter och dokument, vilket bara skapar spekulationer från alla sidor. Det finns ju en enkel möjlighet att försöka få slut på denna cirkus; en ordentlig Fup som antingen leder till åtal eller en Fup i vilken det framgår varför den läggs ner. Finast vore ju om en (förhoppningsvis) objektiv rätt får fria eller fälla både polisen och JÖ så denna cirkus kan få ett stopp. Och nog borde en, om möjligt, objektiv åklagare starta upp en förundersökning om grovt tjänstefel från polisens sida. Hen lär få börja om helt från början och låta nya personer sköta förhör etc. Jag är nyfiken på SANNINGEN!
Citera
2019-04-15, 13:00
Medlem
sandyhells avatar
Citat:

Har du lust att dela med dig av de tidigare domarna du har?
Senast redigerad av sandyhell 2019-04-15 kl. 13:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in