2007-07-22, 22:06
Citat:
Ursprungligen postat av Enhörning
Vldigt vad folk mste ha nra till sin tatuerare d hehe. Ni ska ha det hela livet och betalar tusenlappar fr det men att stta sig p ett tg r out of the question
. HoP i sthlm. http://www.houseofpain-sthlm.com/art...w=gallery&id=1 grekiska statyerna som r hennes. Vackrare n s blir det inte.
Om jag vore du och skulle gra Old school skulle jag nog gra det p conspiracy inc i kpenhamn. Uncle allan har ju det som specialit vad jag frsttt. Jag tror skert att Johan och Max kan gra det ocks men de har ju inte s mycket "Sailor jerry" stuk i deras portfolio. Men som sagt. De kan nog allt. Annars har vi ju duktiga i vriga delar i sverige ocks. Du har vll gaddat dig p Infamous va?
Det finns s mnga duktiga tatuerare att jag lngre inte har ngon aning om vem som jag vill g till. Personligen struntar jag i hur mycket det kostar bara det blir bra. Jag har ocks s jvla mnga ider om vad jag vill tatuera att jag svr t att man inte har fler armar och ben.
Fr egen del r det nog black and grey som gller. Ngra frginslag kanske. Men i huvudsak black and grey. Tycker det ser bst ut efter ngra r... Iofs kanske tatueringsfrg r bttre idag...

Om jag vore du och skulle gra Old school skulle jag nog gra det p conspiracy inc i kpenhamn. Uncle allan har ju det som specialit vad jag frsttt. Jag tror skert att Johan och Max kan gra det ocks men de har ju inte s mycket "Sailor jerry" stuk i deras portfolio. Men som sagt. De kan nog allt. Annars har vi ju duktiga i vriga delar i sverige ocks. Du har vll gaddat dig p Infamous va?
Det finns s mnga duktiga tatuerare att jag lngre inte har ngon aning om vem som jag vill g till. Personligen struntar jag i hur mycket det kostar bara det blir bra. Jag har ocks s jvla mnga ider om vad jag vill tatuera att jag svr t att man inte har fler armar och ben.
Fr egen del r det nog black and grey som gller. Ngra frginslag kanske. Men i huvudsak black and grey. Tycker det ser bst ut efter ngra r... Iofs kanske tatueringsfrg r bttre idag...
Fr det frsta jag bor i lule,skickade nyss mail till Uncle A om att boka en tid, i danmark,det r lite mer n tg faktiskt,s jag r helt fel person att sga sdant till.
Jag hade tnkt omslaget till totalt jvla mrkers album "mnsklighetens ringa vrde" i black,red&grey,s realistiskt som mjligt,drav evil twins i helsingborg.
Uncle A ska jag gra frdigt min old-school sleeve hos,inte nt black&grey dr,det jag sker efter r ngon att gra min realistiska black&grey sleeve hos..
Och ja,GP's sleeve r gudomlig, bde bildligt och bokstavligt.

Vem gjorde hon den hos,allts vilken av killarna p HoP?
EDIT : Nope,jag har inte gstat jenny p infamous,dremot s har Thomas p Aeon smekt min hud.
En riktigt bra gaddare!