2007-07-22, 22:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Enhörning
Vldigt vad folk mste ha nra till sin tatuerare d hehe. Ni ska ha det hela livet och betalar tusenlappar fr det men att stta sig p ett tg r out of the question . HoP i sthlm. http://www.houseofpain-sthlm.com/art...w=gallery&id=1 grekiska statyerna som r hennes. Vackrare n s blir det inte.

Om jag vore du och skulle gra Old school skulle jag nog gra det p conspiracy inc i kpenhamn. Uncle allan har ju det som specialit vad jag frsttt. Jag tror skert att Johan och Max kan gra det ocks men de har ju inte s mycket "Sailor jerry" stuk i deras portfolio. Men som sagt. De kan nog allt. Annars har vi ju duktiga i vriga delar i sverige ocks. Du har vll gaddat dig p Infamous va?

Det finns s mnga duktiga tatuerare att jag lngre inte har ngon aning om vem som jag vill g till. Personligen struntar jag i hur mycket det kostar bara det blir bra. Jag har ocks s jvla mnga ider om vad jag vill tatuera att jag svr t att man inte har fler armar och ben.

Fr egen del r det nog black and grey som gller. Ngra frginslag kanske. Men i huvudsak black and grey. Tycker det ser bst ut efter ngra r... Iofs kanske tatueringsfrg r bttre idag...

Fr det frsta jag bor i lule,skickade nyss mail till Uncle A om att boka en tid, i danmark,det r lite mer n tg faktiskt,s jag r helt fel person att sga sdant till.

Jag hade tnkt omslaget till totalt jvla mrkers album "mnsklighetens ringa vrde" i black,red&grey,s realistiskt som mjligt,drav evil twins i helsingborg.

Uncle A ska jag gra frdigt min old-school sleeve hos,inte nt black&grey dr,det jag sker efter r ngon att gra min realistiska black&grey sleeve hos..

Och ja,GP's sleeve r gudomlig, bde bildligt och bokstavligt.

Vem gjorde hon den hos,allts vilken av killarna p HoP?

EDIT : Nope,jag har inte gstat jenny p infamous,dremot s har Thomas p Aeon smekt min hud.
En riktigt bra gaddare!
2007-07-22, 23:18
Medlem
Enhrnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamer*
Vad finns det fr schyssta studios i helsingborg med omnejd?

Det dr fr mig att tro att du bor dr. Varfr mste du annars tatuera dig vid Helsingborg med omnejd.

Citat:
Vem gjorde hon den hos,allts vilken av killarna p HoP?

Klicka lnken.

Lter som du har fina projekt p G. Ska bli kul att se bilder.
2007-07-23, 02:33
Medlem
Washuwants avatar
tummarna upp fr rigo i Darkwell som gjorde min jungfru
2007-08-04, 13:07
Bannlyst
Nu har jag ftt svar frn Uncle Allan, riktigt trevlig kille, ska bli riktigt intressant att mrka sig hos honom!

Jag har sagt t honom att mla upp ngonting old-school'igt som han sjlv tycker r snyggt, han fr mla sig egna tavla p mig, han var riktigt pepp p iden.
2007-08-05, 16:57
Medlem
Xtenders avatar
Two Hearts i Kungsbacka

Var inne p Two Hearts i frra veckan och pratade med tjej om att gra en halvsleeve dr ngon som varit dr och har ngon sikt ?
2007-08-05, 17:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xtender
Var inne p Two Hearts i frra veckan och pratade med tjej om att gra en halvsleeve dr ngon som varit dr och har ngon sikt ?

Ledsen fr OT men :

ver eller underarm?
2007-08-05, 18:22
Medlem
Xtenders avatar
Citat:
Ledsen fr OT men :

ver eller underarm?

verarm har en gammal frn 83 som ska kras en cover up p. S d passar jag p att kra en halvsleeve istllet
2007-08-08, 15:09
Medlem
Vill ocks sl ett slag fr Circle Tattoo i Sumpan. Trevliga och proffsiga. Rekommenderas varmt.
2007-08-12, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zipoos
Tom's tattoo i enkping? ngon som gaddat sig hos honom som kan bertta lite?
Ngon?
2007-08-12, 17:18
Medlem
MightyMike72s avatar
Kan varmt rekomendera 413 i Gbg.
2007-08-14, 01:27
Medlem
Tnnes avatar
Karlskrona

Rille frn Black Magic Tattoo i ljungby flyttade fr ett tag sedan till karskrona och startade Sick boys Tatto n Clothing. Var dr och krde lite oldschool med mycket frg p verarmen i fredags. Det blev grymt bra. Trevligt bemtande bde av hans "lu" Jake och av Rille sjlv. Rekomenderas varmt!!!!!

Ngon som har erfarenhet av de andra i Karlskrona?

Det jag sett frn people tattoo har varit rtt blandat. Black and grey r diego duktig p. frgan r hur lnge han fr vara kvar. Dom byter tatuerare rtt ofta.

Sen finns det en dre till som jag inte har 5re till vers fr. kommer dock inte p vad studion heter just nu. Har inte sett mycket vettigt drifrn. Hela Studion knns sunkig och ofrch, om man jmfr med andra jag varit inne p.
2007-08-14, 10:22
Medlem
AssCobras avatar
Sker tattuerare som r duktigt p japansk stil i gteborg. Minns att det varit uppe innan. Men kommer inte ihg adressen till sidan.
Han hade till och med ett japanskt namn.
Skulle vara kul om ngon visste vem jag pratar om, grymt sugen p att gra min nsta dr.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in