2007-05-19, 16:57
Medlem
Guybrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quid
Men vafan det stog 1000 nr jag lste hans inlgg!

Jvla stt att editera inlgg sdr...

Knns dig lurad

N, men serist s har det ntligen brjat ta form, har suttit en hel del och samlat p mig material som jag ska ha som ispiration nr jag ska trffa tatueraren. P mndag ska jag till King Carlos Tattoo fr att diskutera motivet. Fan vad jag lngtar.

Fr att vara lite ot s kan jag vl passa p och frga om det r nn som gaddat sig dr tidigare? Det r egentligen just bara Calle som jag r "intresserad" av.

Nr jag nd r i farten och inte fr skriva s mnga inlgg till passar jag vl vl p med en sista frga, tror ni det blir lng vntetid innan jag kan brja f tatueringen gjord?
2007-05-21, 19:50
Medlem
mrBatemans avatar
Bst p realistiska tatueringar

Tjena mitt Bena som Bert-Stjrt skulle ha sagt.
Hade tnkt att gra en realistisk tatuering av ett foto p mina frldrar, allts en portrtt tatuering eller vad ni nu vill kalla det. Tror ni frstr.
Nu undrar jag lite vad en sdan tatuering skulle g p och hos vem man ska gra den hos. Lste nnstans om ngon i Gtet om jag inte minns fel..

Tack p fr hand.
2007-05-21, 21:03
Medlem
TikiGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrBateman
Tjena mitt Bena som Bert-Stjrt skulle ha sagt.
Hade tnkt att gra en realistisk tatuering av ett foto p mina frldrar, allts en portrtt tatuering eller vad ni nu vill kalla det. Tror ni frstr.
Nu undrar jag lite vad en sdan tatuering skulle g p och hos vem man ska gra den hos. Lste nnstans om ngon i Gtet om jag inte minns fel..

Tack p fr hand.

Carl p Wicked tattoo i mlndal r vass p portrtt
www.wickedtattoo.com
2007-05-21, 21:17
Bannlyst
Heidi Hay eller vad hon heter r fantastiskt duktig.
2007-05-21, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av njurpaj
Heidi Hay eller vad hon heter r fantastiskt duktig.
P att gra samma motiv om och om och om och om och om och om igen, har man sett ett Heidi Hay vikingamotiv s har man sett alla.
Sger inte att hon r dlig, tvrt om men hennes motiv r frbaskat trkiga och ser massproducerade ut.
2007-05-21, 21:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quid
P att gra samma motiv om och om och om och om och om och om igen, har man sett ett Heidi Hay vikingamotiv s har man sett alla.
Sger inte att hon r dlig, tvrt om men hennes motiv r frbaskat trkiga och ser massproducerade ut.

Men om han redan har ett foto som ska verfras p hans kropp handlar det ju inte om att stta personlig prgel eller s, utan om pur skicklighet med apparaten.
2007-05-21, 22:05
Medlem
www.lefthandtattoo.se

beror ju p var du bor, men pite r stllet om du frgar mig!
peppe eller fredde!
dock vntetid till oktober om du inte passar p drop in i juli!
2007-05-22, 08:53
Medlem
mrBatemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stinkymonkey
www.lefthandtattoo.se

beror ju p var du bor, men pite r stllet om du frgar mig!
peppe eller fredde!
dock vntetid till oktober om du inte passar p drop in i juli!

Haha jag tror de r lite lngt, bor nmligen i smland, dremot gr Gteborg bra om ngon vet.
2007-05-22, 09:13
Medlem
zixls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrBateman
Haha jag tror de r lite lngt, bor nmligen i smland, dremot gr Gteborg bra om ngon vet.

Bde wicked och heidi r i gbg
2007-05-23, 09:52
Medlem
Abesses avatar
black scar i Bors?

bra?, dliga?, billiga och bra?, big no no?

this is what I heard: de r kassa helt enkelt.
men min pojkvn tatuerade sig dr och det blev skitbra
och det r den enda tatueringen jag har sett frn dem.
2007-05-24, 13:44
Medlem
dust_n_boness avatar
sthlm

Har sett och hrt mkt vad gller studios i stockholm och hller HOP, king carlos och evil eye hgt. Vissa p east street r riktigt duktiga men mngfalden finns klart p house of pain dr bde micke, tumppi och danne hller vrldsklass.

circle r bra men dyr precis som east street.

lilla gatan har jag sett en del skit ifrn men ven en del helt ok prylar, har aldrig varit dr sjlv.. Diablo rekomenderas endast fr hennatatueringar och t-shirts, lekmn..
2007-05-24, 14:31
Medlem
Moonas avatar
heidi

Hon r ju inte direkt trevlig. Sen s r ju hon fullbokad fr i r, s lnge hade jag inte velat vnta iallafall. Hon r vl dyrast ocks?

Om man skall gra portrtt s r hon skert bra, om man orkar med hennes verlgsna attityd

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in