Citat:
Ursprungligen postat av Dreamer*
HoP i helsingborg?
mm,kommer bara ihåg att jag sett en skiss på hennes sleeve,är den färdig ännu?
Vilken tror du personligen är bäst?
För mig blir det en "standard" old-school sleeve,om jag nu inte tar den hos U allan,och så blir det en high-tech sleeve,med loads av detaljer.

Väldigt vad folk måste ha nära till sin tatuerare då hehe. Ni ska ha det hela livet och betalar tusenlappar för det men att sätta sig på ett tåg är out of the question

. HoP i sthlm.
http://www.houseofpain-sthlm.com/artists.asp?show=gallery&id=1 grekiska statyerna som är hennes. Vackrare än så blir det inte.
Om jag vore du och skulle göra Old school skulle jag nog göra det på conspiracy inc i köpenhamn. Uncle allan har ju det som specialité vad jag förstått. Jag tror säkert att Johan och Max kan göra det också men de har ju inte så mycket "Sailor jerry" stuk i deras portfolio. Men som sagt. De kan nog allt. Annars har vi ju duktiga i övriga delar i sverige också. Du har väll gaddat dig på Infamous va?
Det finns så många duktiga tatuerare att jag längre inte har någon aning om vem som jag vill gå till. Personligen struntar jag i hur mycket det kostar bara det blir bra. Jag har också så jävla många idéer om vad jag vill tatuera att jag svär åt att man inte har fler armar och ben.
För egen del är det nog black and grey som gäller. Några färginslag kanske. Men i huvudsak black and grey. Tycker det ser bäst ut efter några år... Iofs kanske tatueringsfärg är bättre idag...