2007-04-23, 15:56
Medlem
turbanurbans avatar
Jenny p Infamous tattoo r ocks duktig. Hon gaddade en kompis med strlande resultat.
2007-04-24, 19:24
Medlem
Danniis avatar
tatuerare i gbg?

bra tatuerare i gbg? har tatuerat mig p buzzstop 28 utmed skf frut dom e shysta men verkar va lite sliga :P frslag?
2007-04-24, 19:31
Medlem
*Aine*s avatar
Finns en jttebra trd fr den frgan:
http://www.flashback.org/showthread.php?t=291750
2007-04-24, 20:05
Medlem
Snilleblixtens avatar
men herregud, folk tycks aldrig fatta...
2007-04-25, 16:27
Medlem
Bryets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannii
bra tatuerare i gbg? har tatuerat mig p buzzstop 28 utmed skf frut dom e shysta men verkar va lite sliga :P frslag?

Bda mina tatueringar r gjorda p Buzzstop utav Marika. Frstr inte riktigt vad du menar med "sliga". r grymt njd med bda. Hade inte ngra som helst problem.
2007-04-25, 19:50
Medlem
zixls avatar
Min ena r gjord av Marika (buzzstop28), och jag r helnjd. Jag kommer med stor sannolikhet lta henne gra flera. Hon har ju vntetider som sagt men det tyder vl snarare p att hon har en massa folk p k att tatuera.
2007-04-25, 22:55
Medlem
Tja!

Funderar p att tautuera in IFK Gteborgs klubbmrke p verarmen..
Finns det ngot speciellt stlle man br g till i Gteborgstrakten eller klarar nst intill alla tatuerare av en sdan manver?

2007-04-27, 02:57
Bannlyst
TYcker House of Pain,S-tlje e bra. Och jvligt engagerade schyssta. Tar sig tid och sitter grna lnge disskuterar ider man har. Vissa e s jvla snorkiga tror dom e nt. Som ett visst annat tattooplace i s-tlje... Skert duktiga, men attityden gr bort helt.
2007-04-27, 08:57
Medlem
00010000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cLansman88
Funderar p att tautuera in IFK Gteborgs klubbmrke p verarmen..
Finns det ngot speciellt stlle man br g till i Gteborgstrakten eller klarar nst intill alla tatuerare av en sdan manver?
Det br vilken seris tatuerare som helst klara av.
2007-04-27, 17:10
Medlem
stergtland? Finns det ngra vettiga hromkring? Och sg inte Viking, mer oengagerad och slapp personal har jag aldrig sett.
2007-04-27, 17:39
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadeMan
stergtland? Finns det ngra vettiga hromkring? Och sg inte Viking, mer oengagerad och slapp personal har jag aldrig sett.
Synd dr plockade du precis bort de bsta.
Eller, Nypa r vl rtt grym, men standarden var betydligt hgre och bredare nr peter lagergren var kvar dr. Annars finns det en snubbe i mjlby som r sjuk p blask and grey (bara fr det har minnet ramlat ut ur huvet, google br kunna hjlpa dej). I vstra delarna r det tunngrott, motala har tv studios dr den ena r smre n den andra. Lkpg har ju madcat dr jag gjort en liten svart grej p armen, det fr vl rknas som en ungdomssynd shr med lite perspektiv.
2007-04-27, 17:47
Medlem
flexors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadeMan

http://www.lucky7tattoos.net

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in