2007-04-08, 14:27
Medlem
Ska gra en cover up i Gray scale ver en gammal tatuering. Bor i Vsters, r det ngon som har koll p vilka tatuerare i omrdet som skulle passa fr detta.
Var och kolla prmen p Gunnar som kr p Bluebird, han gillar B&G och tyckte det som fanns i prmen sg bra ut. r det ngon som har koll p honom?
2007-04-09, 20:59
Medlem
Cools avatar
Era egna erfarenheter av tedstattoo i U-V

Har skt lite, sett bde bu och b. Dock var de flesta trdar gamla.
Ngon som varit till honom p senaste tiden och kan dela med sig av sina erfarenheter?

Tatueringen jag skall gra r i text, om det skulle spela ngon roll

Cool
2007-04-09, 21:01
Medlem
http://www.flashback.org/showthread.php?t=291750

Varsgod att anvnda denna trd istllet.
2007-04-09, 21:04
Medlem
Cools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
http://www.flashback.org/showthread.php?t=291750

Varsgod att anvnda denna trd istllet.

Men jag kan ju inte sga om han r varken bra eller dlig, utan vill veta vad Ni tycker.
Trodde den trden var till fr folk som beskt en studio, och sen vill tala om resultatet.
2007-04-09, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cool
Men jag kan ju inte sga om han r varken bra eller dlig, utan vill veta vad Ni tycker.
Trodde den trden var till fr folk som beskt en studio, och sen vill tala om resultatet.

Nej d det gr bra att stlla frgor i den ocks, kanske finns redan svaret p din frga i den trden?
2007-04-10, 09:51
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Nej d det gr bra att stlla frgor i den ocks, kanske finns redan svaret p din frga i den trden?
exakt. sammanfogar trdarna.

//mod
2007-04-12, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av River king
Ska gra en cover up i Gray scale ver en gammal tatuering. Bor i Vsters, r det ngon som har koll p vilka tatuerare i omrdet som skulle passa fr detta.
Var och kolla prmen p Gunnar som kr p Bluebird, han gillar B&G och tyckte det som fanns i prmen sg bra ut. r det ngon som har koll p honom?

Ingen som lser? Ingen som vet? Eller ingen som bryr sig?
2007-04-13, 00:12
Medlem
MisterGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av River king
Ingen som lser? Ingen som vet? Eller ingen som bryr sig?

Gunnar r duktig p black & grey. Likas Adde p southofheaven.
2007-04-23, 13:29
Medlem
OldSchool/Traditional Sthlm

.
Ngon som har tips p duktigaste oldschool/traditional tattueraren i sthlm?

jag har gjort hos Bruno Todisco(men han har flyttat tillbaka till Italien), Max p Eaststreet...

sen dom ja hade funderingar p nu och jag har hrt & sett att dom r duktiga... Nille p KingCarlos/Salvation, Hkan p CircleTattoo. sen hrde ja om en ny kille som brjat p Swahili Bob's som heter Daniel, som tydligen skall vara mstare p old school, har inte haft tiden att springa frbi och kolla p hans verk, ngon som har nn personlig erfarenhet om honom?
2007-04-23, 14:28
Medlem
00010000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikebatch
.
Ngon som har tips p duktigaste oldschool/traditional tattueraren i sthlm?
Nille p Salvation.
Peter och Karin p Art by Fafnir.
2007-04-23, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 00010000
Nille p Salvation.
Peter och Karin p Art by Fafnir.

karin har gjort ett hjrta me racing flaggor p min handled... men faktiskt inte hel njd me henne, hon verkar lite osker och ingen eget sinne fr custom/ider tyckte jag. men det var iofs 1r sen typ hon gjorde den p mig... och ja har tittat lite p hennes verk nu och hon verkar duktig, s hon kanske har blivit mycket bttre ?

fr det r karin som jobbade p heavenly ink. frut va?
2007-04-23, 15:09
Medlem
00010000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikebatch
karin har gjort ett hjrta me racing flaggor p min handled... men faktiskt inte hel njd me henne, hon verkar lite osker och ingen eget sinne fr custom/ider tyckte jag. men det var iofs 1r sen typ hon gjorde den p mig... och ja har tittat lite p hennes verk nu och hon verkar duktig, s hon kanske har blivit mycket bttre ?

fr det r karin som jobbade p heavenly ink. frut va?
Japp, det r hon.
Hon delar sin tid mellan Art by Fafnir och Heavenly Ink fortfarande, typ 2-3 dagar p vardera stlle som jag frsttt det.

Jag har bara sett relativt nya gaddar som hon gjort och dom har sett riktigt fina ut. Hur hon r som person/tatuerare nr det kommer till oskerhet med mera vet jag inget. Har som sagt bara sett de frdiga tatueringarna p en del personer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in