2007-01-23, 05:44
Medlem
juttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av invi
vem / vilken studio r bst p just black and gray i rebro.
grna namn p studio och tatuerare

om mod tycker att trd ska lsas s vnligen ls trden och hnvis grna till en trd som tillhanda hller denna info

hittade nmligen inget i Svartlista Studios/ Bra studios. eller i Svenska studios trdarna

david p waterproof
2007-01-23, 08:34
Medlem
HOP i Kalmar

Nn som vet vet som ppnat upp HOP i Kalmar? Kan de va ntt?
2007-01-23, 08:35
Bannlyst
David r ju super sker p frg. Men r han verklgien bst i rebro p b&g?
2007-01-23, 13:38
Medlem
MisterGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewSchool

Tjejen p Stardust tycker jag verkar vara duktig p Black & grey.
2007-01-23, 16:37
Medlem
juttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewSchool

jag anser att han r jvligt duktig p black n gray, men han gillar ju hellre o kra newscool med mycket frg .
han har gjort min bio sleve i black n gray o jag r ganska njd . jag tvla med den p en mssa o fr se en kta paul both sleve hehe tnkte jag nu fr alla andra tvla om andra platsen paul r ju given vinnare om man sger s, s jag vart ganska snopen nr jag fick frstapriset(eller david) o han med paul both gaddningen kom 2a , jag han liksom inte frst riktigt hur det gick till men men kul var det i alla fall
2007-01-23, 16:50
Medlem
Ngon som har tatuerat sig p Tumba Tattoo? Vad tyckte ni om resultatet?
2007-01-23, 18:24
Medlem
johnny_viciouss avatar
Trffade p tatueraren p tomahawk i motala fr ett par dagar sedan, verkade riktigt riktigt nerkrd och ryktet sger att han har sjunkit djupare i det som tidigare varit partyknarkande. S fr att svartlista honom en gng fr alla: Han r inte i sin bsta shape och en det finns en del frbannade mnniskor i motala just nu.
2007-01-23, 21:19
Medlem
Knudlarens avatar
Var och tatuerade mig p Lucky 7 i Norrkping idag, tatuerare Calle. Riktigt trevlig stmning och skn musik i bakgrunden. Har inte allt fr mycket att jmfra priset med men det var helt klart verkomligt. Tatueringen i sig var relativt enkel men den utfrdes perfekt och det r en exakt replika av bilden jag hade med mig. Ganska lng vntetid (2 mnader).
2007-01-23, 23:53
Medlem
MisterGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oluja
Ngon som har tatuerat sig p Tumba Tattoo? Vad tyckte ni om resultatet?

Dr har du en enormt duktig tatuerare. Han r ruskigt duktig p Black & grey.
2007-01-26, 07:38
Medlem
finns en grym tatuerare p Tattoo I norrkping !
blev riktigt njd, snabbt gick det oxx, endast en dags vntetid.
2007-01-27, 15:18
Medlem
Hin Hle.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ivul
Dem p Karl-lee tattoo i Lund r duktiga snubbar.
Men tror att johnny p Fantsytattoo r snppet vrre, har ftt hemskt massa priser fr sina tatueringar under rens lopp.
Tack fr tipset! Det blev Andy(?) p Karl-Lee till slut, och jag r ruggigt njd. Rekomenderas varmt.
2007-02-01, 20:52
Medlem
00010000s avatar
Sg att ngon redan nmnt King Carlos Tattoo i Stockholm och bermde Calle (Carlos) fr sitt hantverk.

Jag vill bara passa p att varmt rekommendera Nille som ocks arbetar i studion sedan ngra r tillbaka. Han var verksam p East Street innan dess och nu inom den nrmsta framtiden s ska han ppna egen studio p sdermalm (St: Paulsgatan nrmare bestmt).

Han tog fram motivet fr min frsta tatuering tillsammans med mig fr ngon mnad sedan och idag vart den klar. Bild kommer i bildtrden s fort jag tar av plasten och tvttar den.

S jag kan bara sga bra saker om King Carlos Tattoo Studio och Nille i synnerhet. Skicklig och grymt trevlig dessutom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in