2007-06-05, 21:39
Medlem
sg att nn frgade om Theo jak p Infamous i sthlm frut, jag va dr och gjorde en simpel tatuering fr ett tag sen och e riktigt njd. Ruskigt skn och roligt snubbe, lcker studio ocks btw. kndes rtt dyrt iofs, men vad vet jag, frsta tatueringen
2007-06-07, 12:20
Medlem
Valbergetsherres avatar
Nu vet jag ju att det har pratats en hel del om denna studio innan men jag antar att jag kan frga n en gng, Saker och ting kan ju ha ndrats.

Har funderat en ganska lng tid p att fixa en tatuering fast det r frst nu p senare tid som jag faktiskt planerar p att gra ngot utav tankarna d jag kommit p vad jag vill ha, har till och med hittat en tatuerare vars stil jag gillar s jag tnkte frga mer specifikt om honom n om "studion" var bra.

Anywho. Johan p evil twins tattoo. Kan han rekomenderas?, Gillar verkligen stilen p hans japanska full sleeves (ven om jag skulle vilja ha mer frg p min). Vill ju ha en schysst tatuerare ocks. Inte bare en schysst tatuering. Lr ju ta en jvla tid att f den klar.

Testade ska efter liknande inlgg men ni vill inte veta hur det gick.
2007-06-07, 12:36
Medlem
MisterGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valbergetsherre
Nu vet jag ju att det har pratats en hel del om denna studio innan men jag antar att jag kan frga n en gng, Saker och ting kan ju ha ndrats.

Har funderat en ganska lng tid p att fixa en tatuering fast det r frst nu p senare tid som jag faktiskt planerar p att gra ngot utav tankarna d jag kommit p vad jag vill ha, har till och med hittat en tatuerare vars stil jag gillar s jag tnkte frga mer specifikt om honom n om "studion" var bra.

Anywho. Johan p evil twins tattoo. Kan han rekomenderas?, Gillar verkligen stilen p hans japanska full sleeves (ven om jag skulle vilja ha mer frg p min). Vill ju ha en schysst tatuerare ocks. Inte bare en schysst tatuering. Lr ju ta en jvla tid att f den klar.

Dr fr du kvalitt fr pengarna. Dom tillhr dom frmsta tatuerarna i Sverige.
2007-06-07, 14:10
Medlem
Valbergetsherres avatar
Cheers. Lter ju lovande
2007-06-07, 14:24
Medlem
Crap_Fucks_Craps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jutte
det kallas han fr han tillverkade knivar frr
hr r hans skabbiga sida http://www.peppstattoo.se/
han r sjukpensionr och det stog frut p hemsidan och att
han led av nn sjukdom s att han skakade typ parkinson liknande
fast inte jmt o att han bara kunde jobba ibland
tycker han har valt fel yrke d.
har hrt av en polare som kr hos bosse p magiclines i
vsters att han kan ringa dit rttsom det r o frga
massa dumma frgor hur han ska gra dittan o dattan.

men det bsta av allt r att karln rispade mnster i knivskaft
med en nl o d tyckte han att det r ju ungefr detsamma
som att tattuera folk han starta bara firman rakt av
hehe vilken idiot.

Tillggas br vl att han i sina tidiga annonser hade textet "ENDAST ENKLARE MOTIV"! har ven fr mig att det felstavningar i den!
2007-06-07, 14:26
Medlem
Mr Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterGG
Dr fr du kvalitt fr pengarna. Dom tillhr dom frmsta tatuerarna i Sverige.
Helt rtt, dessutom vntetid till Januari, men skall man ha dom bsta s......
2007-06-07, 14:41
Medlem
MisterGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crap_Fucks_Crap
Tillggas br vl att han i sina tidiga annonser hade textet "ENDAST ENKLARE MOTIV"! har ven fr mig att det felstavningar i den!

Stackarn.

Han tyckte jag nstan synd om.

"jag fick lsa bcker, ka p mssor fr att lra mig". Fan jag fick gra samma sak jag med men inte gnller jag ver det.
2007-06-07, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valbergetsherre

Jag instmmer i vad MisterGG sade men vill ven tillgga att nr det kommer till att kra japanskt s r vl det lite utav en specialitet hos Johans kollega i studion Max s kolla in hans verk ocks innan du bestmmer dig fr vem utav dom som skall gra din, men oavsett vem utav dom du vljer s kommer du bli mer n njd med din arm, det kan jag garantera dig.
2007-06-07, 16:08
Medlem
Crap_Fucks_Craps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterGG
Stackarn.

Han tyckte jag nstan synd om.

"jag fick lsa bcker, ka p mssor fr att lra mig". Fan jag fick gra samma sak jag med men inte gnller jag ver det.

Det dr med att gnlla, hrt hur han lter?
2007-06-07, 21:06
Medlem
Noby

Citat:
Ursprungligen postat av Mr Unique
Sker all info jag kan f om Tatoo Zone p folkungagatan,Sthlm.
r dom bra?
Ska endast gra en enkel grej men vil ju nd inte ha ngot haffsjobb...

Noby och Marina r super! Har gjort en hel del dr o kan verkligen rekomenderas
2007-06-07, 21:13
Medlem
ap3s avatar
Nu r sambon nyss hemkommen frn en sittning hos temple of art i falun... rykten om drogproblem till trots s gjorde hon 2 gaddningar dr. Fr se hur dom ser ut nr det brjar lka.. Killarna dr verkar d helt ok.

Jag har sna problem med att vlja vilken tatuerare som ska f ran att gadda mig... Kanske fr ta en tur till fjolltrsk och kra ett skert kort.
2007-06-07, 22:04
Medlem
Ngon som vet ngot om en studio p Karl Johansgatan / Kaptensgatan i Gteborg?

2 Tjejer som tatuerar, otroligt trevliga varelser?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in