Citat:
Ursprungligen postat av Valbergetsherre
Nu vet jag ju att det har pratats en hel del om denna studio innan men jag antar att jag kan frga n en gng, Saker och ting kan ju ha ndrats.
Har funderat en ganska lng tid p att fixa en tatuering fast det r frst nu p senare tid som jag faktiskt planerar p att gra ngot utav tankarna d jag kommit p vad jag vill ha, har till och med hittat en tatuerare vars stil jag gillar s jag tnkte frga mer specifikt om honom n om "studion" var bra.
Anywho. Johan p evil twins tattoo. Kan han rekomenderas?, Gillar verkligen stilen p hans japanska full sleeves (ven om jag skulle vilja ha mer frg p min). Vill ju ha en schysst tatuerare ocks. Inte bare en schysst tatuering. Lr ju ta en jvla tid att f den klar.
Testade ska efter liknande inlgg men ni vill inte veta hur det gick.
Jag instmmer i vad MisterGG sade men vill ven tillgga att nr det kommer till att kra japanskt s r vl det lite utav en specialitet hos Johans kollega i studion Max s kolla in hans verk ocks innan du bestmmer dig fr vem utav dom som skall gra din, men oavsett vem utav dom du vljer s kommer du bli mer n njd med din arm, det kan jag garantera dig.