Citat:
Ursprungligen postat av
Polis2010
Är alla helt övertygade om självmord? Jag har jobbat 24 år inom polisen. Det verkar inte finnas någon motsats. Är det hål i skallen eller överdos av insulin?
Skall man spana " Brett " kan det ju vare att par flaskor Brännvin och en infarkt eller stroke. Men visst andra skäl är kanske mer sannolika
Blodtrycket kan ju vara högt -- läs varvräknaren på rött efter den Rapporten .
Det är ju trixare som behöver en " Fall Guy " --det var han .. Skumma typer Staaf hard as a Cash Register med olika ingångar i romansen.
Återigen ett svagt ledarskap .. Förekommer det brottslighet på Kontoret . Så skall medarbetarna ha det förtroendet att det skickas uppåt. Hederlig men tuff..
kallar Chefen in på Kontoret typ " Slutar du upp med att pilla på Brudarna och sköta snacket bättre eller får du sparken " så det är avklarat för det mesta.
Men har man inte pungkulorna klarar man inte det .Och frågar ni mig är det samma svaga ledarskap som leder till sketna resultat för Organisationen.
Jag köper det att är det duktiga killar som levererar så fixar dom det.. Behövs ingen Chef.. men när det vacklar är det mycket riktigt som Jomshof Säger . Skall. det sparkas stjärt. Vad annat gör Chefer ???
Det var där han inte klarade av Jobbet.. ergo annat ledarskap..