Citat:
Ursprungligen postat av
Doxycyklin87
Vad har det blivit av det här landet? Krig ute i förorterna, en polischef var transa och våldtog kvinnor, en annan fick dissen av en brud som han tillsatt som HÖGT UPPSATT och tog sen livet av sig? Politikerna ännu mer störda: Drar in oss i en helt obefogad konflikt med världens mest oberäkneliga land, ändrar grundlagar, demolerar ekonomin, rånar befolkningen på elkostnader..
När fan säger nån ifrån? Jag blir mer arg än gemene svensk och jag är invandrare? Är ni efterblivna?
Edit: Beklagar genuint sorgen till familjen. Sorry om tonen uppe är onödigt hård.
Du har inget att be om ursäkt för. Det är en korrekt observation.
Det är de små indikationer och symptomen på västvärldens förfall och sista dagar du bevittnar.
Klimatdårarna pratar om ,"flimret", små och många symptom som pekar på en framtida klimat-kollaps.
Ett flimmer som jag däremot tycker är betydligt tydligare och verkligare är det flimmer som vi bevittnar runt de stundande samhällskollapsen. Allt från mass-invandring av lågintelligenta MENA-avskräden med skjutningar och sprängningar som följd till just sådana här händelser.