Citat:
Ursprungligen postat av
Tingstade
Du har för en gångs skull rätt i att den centerpartistiske politiker som sedan ett år tillbaka är landshövding på Gotland inte längre är av kvinnligt kön. Men spelar det egentligen någon roll om det är tre kvinnor eller två kvinnor och en man som nu försöker undvika en korruptionsskandal på ön? Resten väntar jag med att kommentera tills på söndag när jag har läst insändaren.
Det enda intressanta är egentligen vad du tror skall hända genom den här skrivelsen.
Jag tror absolut ingenting och jag har förklarat varför jag inte tror det.
Nu tycker jag du skall förlara vilka sakupplysningar till byggtjänstemännen och juristen skrivelsen innehåller som skall få saker att hända.
Sedan kan du gärna passa på att förklara vad meningen är med att rikta en skrivelse till Eva Ahlin och allmänheten (insändare) och du nu förklarar att den egentligen riktad till tjänstemännen.
Jag tycker det hade varit trevligare om du presenterat "insändaren" själv och jag begriper faktiskt inte varför du gjort som du gjort. Du vet väl ändå att jag alltid tyckt Medianox skriveklser är svamliga och oseriösa.
Om du verkligen tror att något kommer hända genom skrivelsen så tycker jag du skall förklara varför?