Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-03, 13:58
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VlaadDracuu
Många som helt plötsligt börjar att försvara Özz i denna tråden. Beklämmande och underligt.

Ang Bert, undrar hur mycket han kommer investera i att uppdaga all skit bergsapan & hans pissiga familj gjort? Hoppas inte det bara var tomma ord från Bert.

Jag tror att Bert kommer att gå till botten med saken om Özz.

Om jag har förstått rätt så har Özz vid tidigare tillfälle rackat ned på Bert? Mannen har alla skäl i världen att ge Özz en rejäl läxa.

Samt, Bert är nu aktiv på internet och hans klipp verkar få en ganska så god spridning. Jag tror att hans högljudda protester och undersökande journalistik kan komma att generera en del röster för det kommande valet.
Citera
2018-05-03, 14:07
Medlem
KlasseArbogas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Du menar att Janne Josefsson gjorde reportaget för att han "hänger upp sig på att en invandrare är framgångsrik"?

"folkkär komiker som är älskad av de flesta"

Är detta det bästa ni kan skicka in i tråden för att utöva damage control så kan ni lika gärna skita i det. Det är ungefär lika fungerande som Özz egen film.

"Vårt vackra Sverige hotas inte av främmande kulturer, den hotas och hatas av de som hatar vårt gemensamma Sverige" - Özz Nujen 2014, tänk hur rätt han skulle visa sig ha... nästan kusligt
Citera
2018-05-03, 14:12
Medlem
carambolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlasseArboga
"Vårt vackra Sverige hotas inte av främmande kulturer, den hotas och hatas av de som hatar vårt gemensamma Sverige" - Özz Nujen 2014, tänk hur rätt han skulle visa sig ha... nästan kusligt

Är det ur Özzes Lilla röda? Har du fler vackra citat? Här är ett annars "Profitörer, skattesmitare och djupt religiösa, se till att deras utbildning inte håller samma höga kvalitet som dina barns, strunta i kontroller, uppföljningar och skolplaner. " Nujen 2018
Citera
2018-05-03, 14:17
Medlem
carambolls avatar
Citat:
Det är från Özz Nujen - Statsminister, du må håna honom men se den showen, det är brutal ärlighet och leverans av hårda sanningar som din typ antagligen aldrig hade klarat av att höra
Varför såg vi ingen av den "brutala ärligheten" och "leveransen av hårda sanningar" när han intervjuades av JJ?
Citera
2018-05-03, 14:19
Citat:
Hur har han rätt? Han är ju helt ute och cyklar.

Det var ju en uzbek som gjorde terrordåd i Stockholm, dvs hot från främmande kultur.
Vi har ökande sexualbrott (Brå 2018) där den ökande invandringen är en bidragande orsak till detta (Brå 2005). Dvs hot från främmande kultur.
Vi har ökande dödligt våld (Brå 2018) där den ökande invandring är en bidragande orsak till detta (Brå 2005). Dvs hot från främmande kultur.
Citera
2018-05-03, 14:29
Medlem
thaimans avatar
Denna håriga byfåne är inget annat än en pajas.
Vem fan orkar ta honom på allvar? Inte jag i alla fall, han kom till Sverige för att bli "kurd"?
Och som jag skrivit tidigare: Intervjun med JJ var fan rena farsen, han var som de som blir fackpampar i Sverige, den som skriker högst blir pamp.
Men han sket bara i det blå skåpet, den som sympatiserar med aset efter denna"intervju" är dummare än en dörr.
Citera
2018-05-03, 14:37
Medlem
Citat:
Det är från Özz Nujen - Statsminister, du må håna honom men se den showen, det är brutal ärlighet och leverans av hårda sanningar som din typ antagligen aldrig hade klarat av att höra

Tänk att ni ingrodda PK-nollor tror att Sverige är världens moraliska centrum, där folkförakt och kollektiv psykisk misshandel står i centrum. Özz är en clown och rasist som skor sig på att håna det folk som gett honom allt och inget annat, det är inget annat än en normal reaktion att känna ilska inför sådant förakt, karln borde lynchas
Citera
2018-05-03, 14:38
Medlem
Alltså, såg både SVTPlay-versionen och Özz-versionen igen, detta kommer verkligen att bli en klassiker i hur man inte ska hantera media/kriser. Intervjun kommer att vevas i många olika sammanhang: Hur man inte ska hantera ett misstag; Hur man inte ska hantera media; Hur man använder härskartekniker; Hur man drar ner brallorna på sig själv utan att man vet om det; Hur man avslöjar en person som inte lever som han lär; o s v

Detta är nog Özz bästa gig någonsin, han kommer att bli ihågkommen för detta för lång tid framöver.
Stort tack för showen Özz och lycka till framöver......
Citera
2018-05-03, 14:53
Medlem
Nippleslips avatar
Citat:
Vad jag såg så var han ärlig, om du inte vetat något, hade du kunnat sitta och kartlägga hela operationen? Sluta kasta sylt omkring dig

Özz som blev ertappad med fingrarna i syltburken .
Tänk att man kan vara så korkad , att man ställer upp på en intervju , som man inte vill göra.
Sen va ett sånt fegt kräk , att skylla på svågern .
Citera
2018-05-03, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
Jag tror att Bert kommer att gå till botten med saken om Özz.

Om jag har förstått rätt så har Özz vid tidigare tillfälle rackat ned på Bert? Mannen har alla skäl i världen att ge Özz en rejäl läxa.

Samt, Bert är nu aktiv på internet och hans klipp verkar få en ganska så god spridning. Jag tror att hans högljudda protester och undersökande journalistik kan komma att generera en del röster för det kommande valet.

Det är kul att Bert jagar Özz lite så man får en ofiltrerad uppdatering... och inte en snyftexpresenhistoria som förklarar att ÖZZ gjort allt rätt för att Özz polare vill gulla.
Citera
2018-05-03, 14:57
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
Alltså, såg både SVTPlay-versionen och Özz-versionen igen, detta kommer verkligen att bli en klassiker i hur man inte ska hantera media/kriser. Intervjun kommer att vevas i många olika sammanhang: Hur man inte ska hantera ett misstag; Hur man inte ska hantera media; Hur man använder härskartekniker; Hur man drar ner brallorna på sig själv utan att man vet om det; Hur man avslöjar en person som inte lever som han lär; o s v

Detta är nog Özz bästa gig någonsin, han kommer att bli ihågkommen för detta för lång tid framöver.
Stort tack för showen Özz och lycka till framöver......

Och glöm inte att "TALA-MED-MIN-SVÅGER" har förevigats och kommer att bli en klassiker när man i Sverige avser att sticka svansen mellan benen eller då någon inte är man att ta ansvar för sina egna handlingar.

Här har det förevigats på ett förträffligt sätt (har tidigare postat länken):
https://pbs.twimg.com/media/Dbx72v0XkAAVXmC.jpg:large

Özz valsar vidare:
https://pbs.twimg.com/media/DbsYVOqW4AAbaMC.jpg:large

https://pbs.twimg.com/media/DbyHExjX0AEyLYo.jpg:large

https://scontent.fgyd6-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/31347870_10155645291368251_672663720471560192_n.jp g?_nc_cat=0&oh=d8ce5ad4a0b21912a466c414016a07aa&oe =5B8FE493 Jens Ganman visualiserar.

Uppenbarligen så begriper inte Özz och hans lilla fanklubb det förakt som hans agerande har skapat. Snacka om att karln är en sådan jädrans navelskådare att han inser inte vad dom händer runt omkring honom.
Citera
2018-05-03, 15:03
Medlem
Utflyttads avatar
Paret på bilden har väldigt mycket gemensamt......bl.a. bristen på moral och bristen på respekt för Svenska traditioner.
Jag vet, jag vet, bristen på skattemoral är ytterligare något de har gemensamt.

https://pbs.twimg.com/media/DcCP4gXX0AAtBCa.jpg:large

Lika barn leka bäst heter det väl?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in