Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-26, 18:43
Medlem
kpreas avatar
Har ni hört talas om teaser, cliffhanger? Hela upplägget i intervjun talar sitt tydliga språk.. Det kommer mera!
Citera
2018-04-26, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pjabas
JJ var väldigt lugn och sansad, speciellt i kontrast mot Ö.
De med mindre EQ brukar missa subtila härskarknep.
JJ var förvånad att ÖN riggat upp en kamera mot honom.Han hade sökt en intervju och fått ok av ÖN så han uppfattade förmodligen Özz beteende som märkligt och paranoid-inga härskartekniker fr JJ alls.
Citera
2018-04-26, 18:44
Medlem
pedrens avatar
Tragglar mig igenom SVT:s klipp just nu men det tar tid. Måste ta långa pauser ungefär varannan minut för att komma till sans igen.
Citera
2018-04-26, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kprea
Har ni hört talas om teaser, cliffhanger? Hela upplägget i intervjun talar sitt tydliga språk.. Det kommer mera!

Du kan va nåt på spåren där!
Josefsson bara trollade lite med öjjen. Tills vidare.
Citera
2018-04-26, 18:46
Medlem
Jag var inte tveksam på özz förut men efter sett detta klippet så känns det som özz blåljuger.

Aldrig hört kågom avbryta någon annan människa så mycket, kan özz vara en fullblodat psykopat?

Tänk om han fick byggarn att göra detta dåd för att sen leka offer och försöka bli statsminister?

Janne år kung! Eloge att han kunde hålla sig så lugn framför en stor skrikande bebis.
Citera
2018-04-26, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
JJ var förvånad att ÖN riggat upp en kamera mot honom.Han hade sökt en intervju och fått ok av ÖN så han uppfattade förmodligen Özz beteende som märkligt och paranoid-inga härskartekniker fr JJ alls.

Man vet aldrig hur journalister klipper, så i hans situation hade jag också varit paranoid.

Härskartekniker:
* stirra honom i ögonen med svagt leende, inget som var tänkt att uppfattas som vänligt.
* Fråga Ö om han sminkade sig för detta, inget som han var intresserad av att veta.

JJ ville få honom ur balans före intervjun med de knepen.
Citera
2018-04-26, 18:52
Medlem
Citat:
JJ var väldigt lugn och sansad, speciellt i kontrast mot Ö.
De med mindre EQ brukar missa subtila härskarknep.

Eller så övertolkar de......
Citera
2018-04-26, 18:53
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kprea

Jag tror Özz missade det hela. Det här är inte JJs sista program.
Det var teasern till Jannes första hårdgrävande program.
Citera
2018-04-26, 18:54
Medlem
Citat:
Man vet aldrig hur journalister klipper, så i hans situation hade jag också varit paranoid.

Härskartekniker:
* stirra honom i ögonen med svagt leende, inget som var tänkt att uppfattas som vänligt.
* Fråga Ö om han sminkade sig för detta, inget som han var intresserad av att veta.

-Jag tror dom etablerade en dålig kontakt redan innan därav den stela stämningen.
Citera
2018-04-26, 18:55
Medlem
Citat:

Härskartekniker:

Ja och så har JJ högre IQ än Özz......något som Özz och du säkert ser som en härskarteknik.......
Citera
2018-04-26, 18:57
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Förmodligen blir vinkeln den att filantropen Özz har smutskastats i alternativmedia för familjens goda gärning att hjälpa stackaren med svartjobb.
Citerar mig själv. Hade fel, vilket jag är glad för.

Otroligt klantigt av Özz, han hade flera månader på sig att bearbeta eländet och skademinimera.
Snyggt skött så hade han framstått som i bästa fall vårdslös i affärer och i sämsta fall som en hycklare.

Nu avslöjar han att han inte bara är en hycklande skattefifflare som utnyttjar papperslösa, dessutom visar han vilken aggressiv och dryg person han är.
Citera
2018-04-26, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Men när sverigedemokraterna gör bort sig är det knäpptyst på Flashback.

Då har du inte läst mina inlägg.

Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Men ni vet ju inte om han betalade svart.

Berätta då hur en illegal invandrare med utvisningsbeslut får pengar insatta på sitt privatkonto utan att en faktura presenterats och att det inte finns registrerats i bokföringen. Hur kan det vara vitt?

Hade varit enklaste saken i världen för Özz som byggherre och tillsammans med sin syster ytterst ansvarig när han träffade JJ att lägga fram fakturorna på totalt 85.000,- samt bifogat bokföringen där alla leverantörsfakturor finns registrerade med nummer och allt. Istället vevar han som en rabiat galning och slänger invektiv och oförskämdheter. Özz 16 minuters taltid och JJ 4 minuters taltid. Så fort JJ påbörjade en mening så avbröt Özz. Japp, stabilt! Här finns inget att dölja.

Alla vet nu att det finns oegentligheter med Nujens. Med tanke på hur mycket pengar de skinnat svenska folket på så undrar man hur stort det egentligen är. Özz förstörde sitt varumärke fullständigt igår och Debbie förstör sin karriär ... för 85.000,-? Skulle inte tro det. Här döljer sig något mycket mer sinistert.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in