2018-04-26, 18:19
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Ställningen på Özz Youtube video: 99 tummen upp - 1600 tummen ner

Är det tummen upp om man tycker den är pinsamt rolig eller om man tycker att Özz har rätt?
Citera
2018-04-26, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knez
Özz familj har omedvetet gjort bort sig.

Flashback är dock riggad sajt till SDs fördel tror jag.

Haha omedvetet??!? Hur menar du nu?

Så en öppen diskussion på lika vilkor är alltså SD riggat? Okeeeeeej
Citera
2018-04-26, 18:21
Medlem
Citat:

Citera
2018-04-26, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FranzMarc
Vad fan har Özz för självinsikt när han själv väljer att sprida skiten på You tube? Så pinsamt! Det är väl för fan bara att erkänna att de betalat svart och beklaga att de på så vis bidragit till att han fick möjlighet att stanna. Vad tror han att han har att vinna på att framstå som en gapig självgod idiot? Roligt när han i ena stunden säger att han litar på sin svåger för att i nästa stund säga att han inte har något med det att göra.

Han gör det säkert i affekt, kan tänka att hela situationen malt ner honom sedan det hände. Grubblerier och motgång, uppförsbacke och motvind, klart han blir förbannad.
Man ska inte ta beslut när man är i affekt.
Resultatet ser vi nu, och det kan inte skänka honom någon ro.

Dom får väldigt gärna reda ut vad det här handlar om, men jag känner ingen skadeglädje över att han, eller någon annan, sänker sig själv så påtagligt som i intervjun.
Citera
2018-04-26, 18:22
Medlem
MC-Uddevallas avatar
Citat:
”Det mest osannolika jag varit med om”: Janne Josefsson talar ut om Nûjen-intervjun
Citat:
"Jag tog mig för pannan att han agerade som han gjorde", säger Janne Josefsson om intervjun med Özz Nûjen. Nu talar Josefsson ut om samtalet som kommit att bli ett stycke tv-historia där Nûjen går till attack mot Josefsson som i sin tur försöker ställa frågor om terroristen Rakhmat Akilov arbetat svart på Nûjens fastigheter.
https://nyheteridag.se/plus/det-mest-osannolika-jag-varit-med-om-janne-josefsson-talar-ut-om-nujen-intervjun/

Özz video på Youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=G5qru1cnIwo

104 tummen upp - och 1800+ tummen ner

Özz video även på Youtube via:
https://www.youtube.com/watch?v=f9yQV1HTaKs

På Özz Facebook är det bara trams om Nujen i Uppdrag Granskning, allt är skit som givetvis slår tillbaka på ÖN, inte en enda kommentar är kritisk till Nujens pinsamma pajasförestälning (att Özz rensat bort allt som är kritiskt, för kritik finns i massor, det bara att titta på Özz på Twitter, är uppseendeväckande och löjeväckande gjort av Nujen):
https://www.facebook.com/ozz.nuj
Exempel:
Citat:
Yaminiitah La Bachatera Bra att det är inspelat! Är så fruuuuuuktansvärt trött på JJ o hans skandal kåta ”journalism”.
Som gammal fittja bo kan jag inget annat göra än o spotta på den där mannen. Bra att det är inspelat! Är så fruuuuuuktansvärt trött på JJ o hans skandal kåta ”journalism”.
Som gammal fittja bo kan jag inget annat göra än o spotta på den där mannen.Yaminiitah La Bachatera Bra att det är inspelat! Är så fruuuuuuktansvärt trött på JJ o hans skandal kåta ”journalism”.
Som gammal fittja bo kan jag inget annat göra än o spotta på den där mannen.

Hediye Güzel Så slipad du är! Skandaljournalistikens kung JJ har mött sin överman! Han o SVT borde skämmas. Klokt av dig att dokumentera hela intervjun. Jag delar o uppmanar andra att göra det!

Janne Westerlund Oj! Jävlar vilken självbehärskning du hade👍 Klipp ner materialet till din favör och släpp en ”Özz vs. Janne.J”.
Hälsningar från Hökarängen 👋

Annelie Nordström Bra agerat Özz , blir bara ledsen över att vissa självupptagna personer undergräver journalistikens viktiga uppdrag i vårt öppna samhälle, genom att misstänkliggöra kända personer på ett ojust sätt💕

Rukshan Francis Det är det bästa jag sett på länge, att Janne inte fattar svenska överhuvudtaget, skamligt att han ringer din mor och dina syskon barn. (Vilken pajas)

Tur att svenska folket inte behöver se såna oseriösa människor i tv rutan nån mera!
SKÄRPNING SVT!😡

Bra Özz. ❤️

Ella Selmani Är du en domstol eller är du en journalist? haha. Så bra att du spelade in hans sista uppdrag.
Bäst av allt var, din tid är slut!
❤️❤️❤️

Adnan Rezan Kilincaslan Janne får sig en ordentlig omgång. Så underbart Özz Nujen. Alltid gillat UG men nu ser man hur det sköts bakom kamerorna och det gör verkligen mig illamående hur man medvetet försöker smutskasta en person.
Citera
2018-04-26, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Är det tummen upp om man tycker den är pinsamt rolig eller om man tycker att Özz har rätt?
Flera med tummen upp anser att videon är askul.
Citera
2018-04-26, 18:25
Medlem
astro220s avatar
Citat:

Man kan ju säga att Özz är en gratis valarbetare åt SD,men det fattar inte han...
Citera
2018-04-26, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MC-Uddevalla
https://nyheteridag.se/plus/det-mest-osannolika-jag-varit-med-om-janne-josefsson-talar-ut-om-nujen-intervjun/

Özz video på Youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=G5qru1cnIwo

104 tummen upp - och 1800+ tummen ner

Özz video även på Youtube via:
https://www.youtube.com/watch?v=f9yQV1HTaKs

På Özz Facebook är det bara trams om Nujen i Uppdrag Granskning, allt är skit som givetvis slår tillbaka på ÖN, inte en enda kommentar är kritisk till Nujens pinsamma pajasförestälning (att Özz rensat bort allt som är kritiskt, för kritik finns i massor, det bara att titta på Özz på Twitter, är uppseendeväckande och löjeväckande gjort av Nujen):
https://www.facebook.com/ozz.nuj
Exempel:

Hahahaha Özz och Debbie har väl själva lagt in kommentarerna HAHAHA obetalbart!!!!
Citera
2018-04-26, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnSanJuro
Absolut om man tycker att försöka föra en lugn och sansad debatt kallas härskarteknik.....
De med mindre IQ brukar kalla en diskussion för härskarteknik........

JJ var väldigt lugn och sansad, speciellt i kontrast mot Ö.
De med mindre EQ brukar missa subtila härskarknep.
Citera
2018-04-26, 18:39
Medlem
Thelonegunmans avatar
Den där Özz skulle behöva medieträning. Han framstår som så pass osympatisk så att se på videon där han ska visa upp "sin sida" är omöjlig att se på. Hetsig, aggressiv, nedlåtande och allmänt kuslig i samma veva, oförmögen att svara enkelt på enkla frågor. Kan han inte försöka skämta istället? Nä, nu var det visst inte så roligt. Nä Özz, Janne skadar inte ditt anseende, den sänker du i sank helt på egen hand.
Citera
2018-04-26, 18:40
Medlem
valleros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Det måste vara en av de obehagligaste intervjuer jag någonsin har sett. Jag har aldrig gillat Özz, men att han skulle vara så extremt otäck och obehaglig kunde jag inte ens föreställa mig.

Nu borde ju i varje fall hans jävla karriär vara över.
Man tycker det. Men när Özz själv lägger upp intervjun som ett bevis på hur bra han var så kan man misstänka att hela vänsterröran sjunger med i hans icke-retorik och härskarteknik.
JJ är ju en vit svensk man. Som dessutom tidigare kritiserat vänsterrörelsens extremister, något som väckte enorm uppståndelse bland vänsterextremisterna och SVT-anställda (samma sak). Sedan spädde JJ på med att dra ner brallorna på hycklande islamistimamer. Sen den dagen är han en ultrarasist, och dessutom en usel journalist.
Så Özz visste att han skulle kunna brotta ned JJ och fisa honom i ansiktet och komma undan med det. Med applåder. Sådan är vår klarsynta vänster.
Citera
2018-04-26, 18:42
Medlem
MC-Uddevallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Egentligen lite svårt att veta i det här rätt ovanliga fallet. Normalt brukar ju tummen upp och tummen ner vara ganska klart vad som avses. Jag tror att flertalet av de +1800 ner-tummarna vill påvisa att de tycker Özz Nujen är ute och cyklar som fan, att hans insats var sensationellt jävla usel, vilken den var som alla normalt funtade vet. Sedan att det finns några enstaka team Özz-dårar (som de enögda och av Özz utvalda puckskaften som kommenterar vid Özz facebook) som också gör tummen ner för att de vill ge Josefsson som person och UG-avsnittet som program ett ogillande, är nog marginellt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in