2021-07-23, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Exakt. Skulle inte betala 9.50 gör för deras skit.

Då känns det lite bättre. Visste att brodern är den som sköter affärerna. Man fattar ju att det är ett ”gäng” derka derkas som styr skutan när de inte en ens kan formulera sig riktigt här efter att alla garvat åt dem innan.

https://www.imagevenue.com/ME13NMJT

"Bli brunare och längre"

Säljer som smör till basketspelare.
Citera
2021-07-23, 21:14
Medlem
Hans senaste story på Instagram fick mig att nästan spy… Det lilla jäkla äcklet predikar om att lustgas är farligt och hur han påpekat det tidigare etc etc.. i samband med en artikeln där en person i Spanien hittats livlös i en pool pga lustgas. Och så står den lilla råttan och kränger sliten själv om nätterna… Abdalla du är rent ut sagt genomvidrig med din dubbelmoral.
Citera
2021-07-23, 21:19
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bouncingwiththat44
"Bli brunare och längre"

Säljer som smör till basketspelare.

Haha ja det är komiskt allting.
Citera
2021-07-23, 21:19
Medlem
Citat:
Exakt. Skulle inte betala 9.50 gör för deras skit.

Då känns det lite bättre. Visste att brodern är den som sköter affärerna. Man fattar ju att det är ett ”gäng” derka derkas som styr skutan när de inte en ens kan formulera sig riktigt här efter att alla garvat åt dem innan.

https://www.imagevenue.com/ME13NMJT

Kanske dags att ringa 11414 och ge tips angående brodern. Golare ska bli golade. Att innehav melanotan är ej olagligt i EU men att sälja det räknas som överlåtelse. Och därefter kan de göra sin uträkning och lilla batteriet hamnar bland våldtäktsmän/pedofiler/kvinnoboxare igen 👑

EDIT: enligt batteriet är lustgas inte en drog 😂😂

Från wiki: ” Den är relativt ofarlig vid kontrollerad användning, milt bedövande, men inte narkotikaklassad. Lustgas är en hallucinogen och kategoriseras under dissociativa droger. Den används främst som smärtlindring vid förlossningar och inom tandvården eller för att inleda full narkos med annat ämne.”

Är batteriets mamma och pappa tvillingar? Kanske därför Batteriet är så otroligt korkad
Senast redigerad av Mazzot420 2021-07-23 kl. 21:23.
Citera
2021-07-23, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tragikkomik
Hans senaste story på Instagram fick mig att nästan spy… Det lilla jäkla äcklet predikar om att lustgas är farligt och hur han påpekat det tidigare etc etc.. i samband med en artikeln där en person i Spanien hittats livlös i en pool pga lustgas. Och så står den lilla råttan och kränger sliten själv om nätterna… Abdalla du är rent ut sagt genomvidrig med din dubbelmoral.

Systembolaget säljer alkohol och informerar samtidigt om riskerna med att dricka, samma gäller tobaksleverantörer.

Det är snarare positivt att informera om eventuella risker som medföljer en produkt man tillhandahåller.

Avskyr Abbe lika mycket som vem som helst men där håller jag inte med, så länge han inte tvingar folk att inhalera lustgas ser jag inga problem. Eget ansvar.
Citera
2021-07-23, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazzot420
Kanske dags att ringa 11414 och ge tips angående brodern. Golare ska bli golade. Att innehav melanotan är ej olagligt i EU men att sälja det räknas som överlåtelse. Och därefter kan de göra sin uträkning och lilla batteriet hamnar bland våldtäktsmän/pedofiler/kvinnoboxare igen 👑

EDIT: enligt batteriet är lustgas inte en drog 😂😂

Från wiki: ” Den är relativt ofarlig vid kontrollerad användning, milt bedövande, men inte narkotikaklassad. Lustgas är en hallucinogen och kategoriseras under dissociativa droger. Den används främst som smärtlindring vid förlossningar och inom tandvården eller för att inleda full narkos med annat ämne.”

Är batteriets mamma och pappa tvillingar? Kanske därför Batteriet är så otroligt korkad

Han tror väl att begreppet drog är begränsat till heroin och kokain ungefär.
Citera
2021-07-23, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bouncingwiththat44
Han tror väl att begreppet drog är begränsat till heroin och kokain ungefär.

Ja exakt, hör man rättegången så ser han ju inte anabola som en drog heller.

Såg nyss att batteriets blatte kompanjon (bigpoppa) eller vad han heter. kör onlyfans som en liten hora.

Skulle kunna sätta min högra pungkula att abbes låne-åsna gör det också. Skulle vara underbart om det uppdagades.
Citera
2021-07-23, 22:16
Medlem
XtraXs avatar
Tror ni araben kan ett ord spanska. Visst fan hade man försökt att lära sig språket så man åtminstone kunde göra sig förstådd.
Citera
2021-07-23, 22:19
Medlem
llanzs avatar
Sägs att abdela köper kläder från lv o Gucci men returnerar dem efteråt.

Saknar fan Andreas startklar, han var iallafall underhållande med sina videos där han jiddrar med folk och skriker i centrum med dem lokala alkolisterna och tjackpundarna.
Citera
2021-07-24, 00:25
Medlem
Citat:
Tror ni araben kan ett ord spanska. Visst fan hade man försökt att lära sig språket så man åtminstone kunde göra sig förstådd.

Han kan ju endast hjälpligt göra sig förstådd på svenska, du begär för mkt 😁
Dock håller jag med dig. Det hade ju liksom varit steg ett att kunna kommunicera med folk.

Alltså han är så jävla tragisk.
Citera
2021-07-24, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlattelitoTortyrVM
Känn er fria att fylla på med personligheter om du lyckats genomskåda några fler än dessa 6 som jag nu redogjort för. Diskutera även gärna vad ni anser om min analys av våran Käre underhållare Abbe Vagelito. Stämmer mina bedömningar eller är jag helt ute och cyklar?

Abdala, dig måste jag tyvärr vänligt men bestämt och respektfullt be att hålla dig utanför denna diskussion då det blir en jävsituation om du som patient tillåts ha åsikter i detta ämne. Tack

Del 1

Fan jag insåg precis att jag missat den mörkaste biten av dem alla.

Sry för halvkeffa formuleringar och stavfel men orkar inte finskriva allt
Vissa kommer nog tycka det här är alldeles för otroligt eller långsökt men ni som följt han aktivt sen han flyttade till Spanien borde kunna se helhetsbilden här och då även logiken. Samt att folk påpekat sen dag 1 då Abdala och tjejen blev ett par att hon kommer sluta som Annie.

7. Beroendepersonen aka Missbrukaren Abbe. En person som Abdala som i grunden är en missbrukare vars liv tidigare kretsat kring droger, alkohol och fest, men även utseendefixering utöver det normala med
bl a steroider och melatonan eller vad preparatet kallades som man injecerade för att bli brun.

En person som varken går på steroider eller droger har ingenting att oroa sig över och kommer därför inte känna ett behov av att hela tiden övertyga sin omgivning av att man är drogfri och tränar rent.
Om man tar en närmare titt på Beroendepersonen Abbes beteende och sätt att föra sig så kan man jämföra hur han är idag och hur han var i början när han kom till Spanien, alltså vid tiden som jag tidigare idag bedömde honom vara Mr.Business Man Abbe.

När han kom till Spanien så får man ändå medge att han var relativt lugn och städad under ett antal veckor. Man kan anta att han precis gått en snabbkurs inom handel med kryptovalutor och aktier. Han hade besök av två vältränade snubbar under någon vecka och min gissning är att dessa två på något sätt var bekanta med Abdala sen tidigare och att dessa två grabbar även var dem som "utbildat" Abdala inom krypto. Jag tror också att det är dem som ligger bakom hemsidan som sålde utbildningarna, och som även Beroendepersonen Abbe värvade nya medlemmar till varpå han fick cash som bonus som tack för alla nya medlemmar han fixade.

Dom utnyttjade troligtvis Abdala för hans stora följarskara och överrenskommelsen mellan "Biffarna" och Abdala såg förmodligen ut så att dem gav honom en "gedigen" utbildning i krypto emot att han använde sin position som influencer för att locka hans följare att bli medlem på deras hemsida och betala tusentals kronor för såkallade utbildningar, som garanterat innehåller material som vilken idiot som helst skulle kunna googla sig fram till gratis egentligen.

Beroendepersonen Abbe såg helt klart upp till dem två Biffarna som antagligen lovade Abdala guld och gröna skogar. Beroendepersonen Abbe är beroende av kickar och söker ständigt efter dessa så därför blir jag inte förvånad om han faktiskt satte in 50-100.000:- av pengar som han självklart lånade av sin stackars flickvän, helt upphypad och övertaggad på att kryptokarriären skulle bli hans väg till att bli ekonomiskt oberoende. Han la under 3-4 veckors tid med jämna mellanrum upp printar på investeringarna han gjort och jag minns klart och tydligt att det gick både upp och ner för honom men utan tvekan mest ner.

(på tal om allt och inget så minns jag även att under hans kryptoperiod så skapades det väldigt många trådar här på flashback av olika användare som hade 1000 frågor om Binance och andra kryptorelaterade ämnen vilket jag noterade eftersom Beroendepersonen Abbe tjatade om exakt samma saker på sina instastorys. Detta har givetvis inget samband då jag hade brutit mot vissa regler här på fb om jag hade menat på att dessa trådar skapats av en specifik person. Men men, lustiga sammanträffanden händer ju hela tiden ;;)

Efter några veckor i kryptovärlden så kommer jag ihåg att Beroendepersonen Abbe beklagade sig över några hyffsat stora förlustar han gjort men fick samtidigt känslan av att han skulle "ge sig upp på hästen igen". Sannolikt så torskade Abdala större delen av sina investeringar där och då för när kryptogudens kryptosnack uteblev ihop med printarna på vinst/förlust, så ökade festandet markant. Så från ett med Abdalas mått mätt lugnt och städat kryptoproffs som brukade sova på nätterna, sola på balkongen och bada i poolen samt så åt han faktiskt en del fina hemlagade måltider men mestadels kyckling och ris som han handlade i den lokala mataffären, vilket är logiskt eftersom han då lade fokus på träningen bl a.

Där sker enligt mig Abdalas övergång från Mr.Business Man Abbe som antagligen fått tillräckligt med kickar via kryptohandeln för att hyffsat passivt hålla sig i skinnet, men dessa tider är nu förbi. Verkligheten kommer där och då ifatt Beroendepersonen Abbe som tvingas inse nederlaget och lämnar då kryptovärlden i tystnad. För flickvännen, som antagligen är den ända som har någon form av insyn i Abdalas liv, ljuger han och säger att kryptokarriären blomstrar men att han bestämt sig för att inte dela något om det på sociala medier då folk är så avundsjuka så han väljer att verka med sina investeringar i det tysta framöver. Då han redan lånat pengarna till den första investeringen av henne så kan han därför inte be om ett nytt lån eftersom hon då skulle fatta att kryptokarriären inte alls blomstrar. Så han ljuger vidare och kör på att pengarna han investerat växer men att dem är låsta osv... Han bestämmer sig för att utnyttja henne på så sätt att med sin manipulativa förmåga och brist på empati ihop med lite charm och rövslickeri få henne att låna ut cash (fickpengar) att leva på under tiden krypton växer. Han måste ju upprättthålla sin fasad på något sätt.

Så för att pausa lite här och sammanfatta allt så hade Abdala Vagelfitta i början när han kom till Spanien bilden i sitt dumhuvud av TRE olika (fyra om man räknar med bruden) saftiga inkomster som skulle ge honom drömlivet. 1. Kryptomarknaden 2. Belöning via sina businesspartners för att värva medlemmar till hemsidan 3. Sun Kiss verksamheten.
Med facit i handen så var han totalt jävla värdelös som kryptohandlare vilket istället för att göra honom ekonomiskt oberoende istället har skuldsatt honom för antagligen femsiffrigt belopp, och PLUS att han nu tvingats börja ljuga för och manipulera den ända personen i sitt liv som han fortfarande har kvar vid sin sida.
Angående värvningarna av medlemmar så fick han en utbetalning på 50.000:- för att ha värvat x antal medlemmar för drygt 2 månader sen. Men en person som Abdala flyr hellre kryptofältet i tystnad och ger då även upp värvningarna och belöningarna detta medförde och överrenskommelsen med Kryptobiffarna, då verkligheten är för tuff att hantera vilket leder till att han inte klarar mentalt att fortsätta kryptosnacket på sociala medier när sanningen är att han inte ens är med i Gamet längre.
Jag kan även slå vad om att kryptokraschen slog extremt EXTREMT hårt på Beroendepersonen Abbes självförtroende, självbild, ja hela hans världsbild rubbas ta mig fan där.

Den ända inkomsten han nu har kvar av de tre är alltså Sun Kissed företaget. Hur mycket den verksamheten faktiskt drar in är väldigt väldigt svårt att säga. En vild gissning mellan tummen och pekfingret är 30-40.000:- i månaden som han inte helt omöjligt delar med bruden då det säkert är hon som fått stå för den investeringen också!

Forts i nästa inlägg.....
Citera
2021-07-24, 01:10
Medlem
...forts...

Del 2

Okej, nu är alltså personligheten Mr.Business Man Abbe historia varpå Orten Abbe och "Renlevnads Abbe" kliver in hand i hand och tar över stafettpinnen likt en brinnande tornado. Samtidigt måste nu känslorna, frustrationen och ångesten som kokar på insidan hållas i schack, fasaden måste hållas intakt PLUS att han fortfarande behöver tillgodose sitt extrema beroende av kickar och adrenalinpåslag..

Vart söker han sig då? Jo, till utomhusklubben/poolpartyt som han premiärbesökte vid ett par tillfällen under första veckorna när han var i sällskap med Kryptobiffarna som utbildat honom. Sedan till nästa ställe i ordningen som är nattklubben som även den han besökte första gången i sällskap med Kryptobiffarna. Sist men inte minst, villafesten dit mycket av klubbfolket verkar åka till för att efterfesta när klubben stängt, vilket han också besökte för första gången med KryptoeliteN.

Vid det här laget så har Psykopaten Abbe tagit över helt och hållet. Det handlas inte längre kyckling och ris i den lokala matbutiken, det lagas ingen hemlagad mat nåt mer, det softas inte på balkongen, det badas inte lika ofta i poolen och skällandet på trädgårdsmästaren Pepe upphör(antagligen för han nu är vaken hela nätterna). Det tränas inte regelbundet heller och han lägger numera kanske upp en bild max på en riktig måltid varje dag. Han har dagligen börjat dricka coca cola, massa red bull och sötsaker till höger och vänster, vilket är ett klassiskt tecken på det typiska sockersuget som uppstår när man går på amfetamin samtidigt som det är varmt utomhus.
Istället springer han konstant på de tre ovannämnda partyställena i stort sätt varje dag.
Jag slår vad min ena pungkula att orsaken till att han i gårdagens story ställer sig och SNIFFAR PWO rätt upp och ned på gatan med klockslaget 21:37 synligt var för att han var så jävla påtänd på amfetamin och visste att det inte skulle bli någon sömn den natten samt givetvis dra till klubben och festa i vanlig ordning. När man dessutom såg PWO-storyn ur detta perspektiv så är det utan tvekan solklart att Beroendepersonen Abbe var påtänd likt en duracellkanin så som han betedde sig. Att han kläcker ur sig kommentaren "Äääsuschäck, de smakar fan sämre än ladd" efter att ha snortat i sig PWO:n är utan tvekan för att manipulera alla sina följer, då dem flesta förknippar Abdala med Ladd, "och inte skulle han väl stå och skoja så där om ladd när han tar PWO om han faktiskt gick på Ladd? Näe. Klart han är drogfri. Hela syftet med den strategin är egentligen att rikta fokus mot Laddet på ett skämtsamt sätt för att få folk att tro att "Ladd är drogen som ligger närmast till hands i hans tankar". När det i själva verket är amfetamin som han går på och vill hålla fokuset så långt bort ifrån det/sanningen som möjligt.

Att han sen även under tiden han vistas bland folket på festerna gör sig till ett offer men samtidigt framstår som disciplinerad genom att beklaga sig att han är den ända som är nykter, men trots det påstår att han betalar för folkets flaskor, för att sedan på hemvägen lägga en story där han påstår sig bli stannad av snuten för ett alkotest som han sen trallar likt en liten flicka "men deee vajuu luuugnt eftersoommaan inte ens driiicker alkohoool" är också en fullt medveten pundarstrategi för att stärka trovärdigheten av att vara nykter och drogfri, när sanningen egentligen är att Vagelblatten numera troligtvis har börjat gå på tjack hela veckorna i smyg. Tjacket hjälper honom att hantera kaoset inombords plus att det är tillräckligt för att mätta hans begär av ständiga kickar. Att han dessutom lägger upp en bild på en tallrik mat och känner sig tvungen att lägga till texten "If you want to grow, you have to eat well" är ytterligare bara ett pundartecken på att han vill stärka bilden av att han är drogfri, att träningen är prio 1 och att han har 100% fokus på den. Han har också vid den tidpunkten gjort 2 gympass under 24 timmar UTAN ATT SOVA...
Vore detta verkligheten hade han inte haft något behov av att påpeka såna saker. Men eftersom han har börjat knarka för att ens ha energin att klara hantera livet och alla känslor han håller inne på så ligger nu Beroendepersonen Abbes fokus 100% på att upprätthålla luftslottet och att dölja samt underhålla sitt missbruk är numera prio 1.

Jag skulle tippa på att amfetaminmissbruket inleddes i ett "känslomässigt svagt moment" för ett par månader sen, för att sen sakta trappas upp och nu har utvecklats till ett fullfjädrat tjackrace. Att hans fysik fortfarande sakta förbättras, samtidigt som många noterat att hans ansikte blir smalare samt att han blir lite tunnhårigare och att vikarna klättrat högre upp och ser allmänt sliten ut pekar tveklöst på att han som många misstänkt också använder sig av Anabola Sterioder.

Jag är själv gammal amfetaminist och har provat en kur anabola vid ett tillfälle och jag använde mig nästintill exakt av samma strategi via instagram för att vänner och familj inte skulle börja misstänka något. Nästan identiskt tillvägagångssätt. Självklart fungerade det inte i längden på ett personligt plan men jag hade inte direkt något att förlora så min "krasch" var ju minst sagt skonsam, plus att jag lyckades lura min omgivning ganska framgångsrikt tror jag. Jämför jag med Beroendepersonen Abbe så ser det mörkt ut. Jag ser vartåt detta kommer barka och min magkänsla säger mig att i det stora hela med undantag för visst tidsperspektiv och små detaljer så är det så här som allt gått till. Vilket då i sin tur leder till nästa fas i processen. Vad tänker Abbe egentligen och hur planerar han att hantera och ta sig ur denna situationen, denna gången?

Abbes flickvän snälla rara blondie, jag vet inte vad du heter och jag bryr mig föga om det, orkar inte ens kolla upp det då jag tycker du är korkad som valde att bli ihop med VagelN från första början. Men om du , vilket jag tror att du gör, följer den här tråden med jämna mellanrum så lyssna på mig nu. Abbe har bränt alla sina broar. Vad han än säger till dig så handlar allting bara om att skjuta på problemen, köpa sig själv tid och hitta en öppning att bli kvitt dig. Jag vet inte hur mycket han är skyldig dig nu men en bil plus kryptoinvesteringar, hundvalp och diverse smålån och utgifter så gissar jag att runt 500.000:- inte är en helt orimlig skuldsumma. Ingenting har blivit så som Abdala föreställde sig när ni flyttade till Spanien, INGENTING. Han har insett att han är bränd ekonomiskt och att enbart Sun Kissverksamheten inte kommer räcka till att betala tillbaka några skulder till dig och samtidigt leva något lyxliv i Marbella...

Som om det inte vore nog så har han även börjat använda amfetamin samt att han tar anabola som grädden på moset. Kör ner handen i kallsongerna på honom och kolla om pungkulorna känns som kulor eller om det känns som en säck med mos så lär du hajja till, om du inte redan känner till steroidmissbruket.
Anledningen att han fortfarande klarar av att hålla ihop allt är tack vare att du gissningsvis inte har börjat be honom betala av sina skulder till dig ännu. Jag gissar på att han gett dig någon story som att han låst alla tillgångar under 6 eller 12 månader och att efter detta kommer cashen flöda men tills dess så kan han inte betala något. Hur som helst. Abdala kvinnomördaren Alsadi har gjort detta förr, han har dessutom lyckats ljuga och manipulera sig ur en livsstidsdom för mordet på Annie.

Annie situationen hanterade dessutom Abbe i en trolig panikartad impulshandling där det faktiskt är ett under att han kom undan. Den här gången kommer han inte göra ett ända misstag. Du kan vara säker på att han påtänd på amfetamin, dagligen går och planerar hur han ska göra med dig. Jag tror att han genom klubbarna väntar på att rätt idiot ska dyka upp och som för en struntsumma är dum nog att ta på sig jobbet för ditt försvinnande. Denna gång kommer Abbe ha alibi och risken är att din kropp kanske inte ens hittas.
Jag tror att du lever jävligt farligt utan att veta om det och mitt råd till dig är att sätta dig på första bästa flyg till Sverige, omge dig med nära vänner/familj och ring sen till Abbe och konfrontera honom. Be att få se hans konton, be att få bevis och insyn på alla hans tillgångar, ring spansk polis och dra någon historia som tvingar honom att plockas in där ett pissprov måste lämnas. Kontakta svenska frivården och se om dem har befogenheter att göra något.

Fly fort som fan. Psykopaten är lös och frodas plus att han går på steroider och amfetamin dessutom. Han är livsfarlig just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in