2021-05-17, 19:34
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R33GTR
https://gyazo.com/2fb9083262b5f1894a9ffb04dd2d127a

Leva på ett 9 år gammalt högmilat dieselsläde på kredit med året-runt däck i Marbellas varma vägar 🥳

Han lever livet medans du sitter i kalla Sverige o brinner
Citera
2021-05-17, 19:36
Medlem
Protienpulvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LitiQ
Det är helt uppenbart att han inte har tillgångar. Ser han en ny RS7a uppmärksammar han den, han umgås med grabbarna och filmar bara killen som hyrt lambon, han flashar hela tiden.
Han snackar mycket om ”kolla så många rika som är här” ”här kommer bara rika in”
Det mesta man hör på hans storys är om rika personer, pengar pengar hela tiden pengar.
Vad jag själv vet om rika personer, är att de inte snackar om pengar.
Jag vet inte vilka han hänger med, men jag ska ta reda på det.
Jag ska följa dig tills dagen jag dör. Jag ska aldrig vika mig för en kvinnomördare. Min heder är större än din drivkraft som är uppmärksamhet. Tvi på dig med!

Tack 🙏
Citera
2021-05-17, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Han lever livet medans du sitter i kalla Sverige o brinner
Lever livet? Han lever ju i panikångest där nere det skulle jag gjort om jag var han i den situationen
Citera
2021-05-17, 19:55
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Lever livet? Han lever ju i panikångest där nere det skulle jag gjort om jag var han i den situationen

hans uppfattning om vad som är leva livet är inte riktigt vad en normal människa strävar efter. Känns som man följer ett tåg som man bara väntar på ska spåra ur.
Citera
2021-05-17, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
hans uppfattning om vad som är leva livet är inte riktigt vad en normal människa strävar efter. Känns som man följer ett tåg som man bara väntar på ska spåra ur.
Jag är inställd på att följa det här tills jag går i graven!
Citera
2021-05-17, 20:06
Medlem
XtraXs avatar
Citat:

Samma här bror walla, du skiner!
Citera
2021-05-17, 20:22
Medlem
Nicitas avatar
Abbe klankar nu ner på människor i Sverige som lever på lån och sparar pengar ett helt år för att kunna åka på semester. Abbe, Abbe, Abbe.... Dom flesta jobbar på och BETALAR av sina lån. För att göra det krävs en inkomst= jobb. För det "lilla extra" i tillvaron, ägnar sig dom flesta åt SPARANDE. Jag förstår att detta kan vara svårbegripligt för dig, för du tycks tro att lånade pengar bara flyger rakt in i fickan och kan spenderas i all oändlighet. Det kan jag litegrann förstå. Då lånet inte är ditt problem utan din *låneflickväns*. Ditt fantastiska " leva livet liv", kommer för alltid vara hennes magont, inkassokrav, kronofogde, betalningsanmärkningar och svårt, för att inte säga omöjligt, att få ett boende.Du har absolut fallit rakt in i din låtsasvärld och tror på riktigt att du har pengar. Abbe, du har inga pengar. Det är LÅN, som någon du säkert påstått dig älska, kommer bli tvungen att betala resten av sitt liv. Men vad bryr du dig om det? Inte alls, tänker jag. Det finns alltid en ny, *låneflickvän*, att utnyttja. Sluta upp med ditt låtsasliv. Väx upp och börja ta lite jävla ansvar!
Senast redigerad av Nicita 2021-05-17 kl. 20:59.
Citera
2021-05-17, 20:29
Medlem
Mordum87s avatar
Citat:

Haha ja herregud, samma här! De senaste han la upp nu fullkomligen vrålar ju irriterad desperation.. "Pengar styyyr.. Dom bryr sig inte.. ".
Haha skrattar fanimig så jag gråter!
Citera
2021-05-17, 20:30
Medlem
Jävlar vad folk 🔥 på den här tråden hämta 🧯😂
Citera
2021-05-17, 20:33
Medlem
Nu sitter han och reuploadar snaps från festen, gissningsvis sitter han och gråtrunkar i badet, med hundratals myror som attackerar honom.
Citera
2021-05-17, 20:41
Medlem
DuranDurans avatar
Någon mer som märkt att abbe börjar bli tunnhårig?
Citera
2021-05-17, 20:42
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicita
Abbe klankar nu ner på människor i Sverige som lever på lån och sparar pengar ett helt år för att kunna åka på semester. Abbe, Abbe, Abbe.... Dom flesta jobbar på och BETALAR av sina lån. För att göra det krävs en inkomst= jobb. För det "lilla extra" i tillvaron, ägnar sig dom flesta åt SPARANDE. Jag förstår att detta kan vara svårbegripligt för dig, för du tycks tro att lånade pengar bara flyger rakt in i fickan och kan spenderas i all oändlighet. Det kan jag litegrann förstå. Då lånet inte är ditt problem utan din *låneflickväns*. Ditt fantastiska " leva livet liv". Kommer för alltid vara hennes magont, inkassokrav, kronofogde, betalningsanmärkningar och svårt, för att inte säga omöjligt, att få ett boende.Du har absolut fallit rakt in i din låtsasvärld och tror på riktigt att du har pengar. Abbe, du har inga pengar. Det är LÅN, som någon du säkert påstått dig älska, kommer bli tvungen att betala resten av sitt liv. Men vad bryr du dig om det? Inte alls, tänker jag. Det finns alltid en ny, *låneflickvän*, att utnyttja. Sluta upp med ditt låtsasliv. Väx upp och börja ta lite jävla ansvar!

Han har ju knappt några utgifter heller. Äger en bil på lån och alla hans ägodelar får plats i bilens bagage. Han har skulder till kronofogden å skadestånd att betala.

Vi normala Abbe ser ner på äger ofta saker, har ett hem, möbler, och andra ägodelar.
Frågan är är om han någonsin umgåtts med någon som de han ser ner på, dvs folk utan tatueringar, WT stil, och muskler?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in