Flashback bygger pepparkakshus!
2021-05-17, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Testaoss92
Man ser verkligen paniken i Abbes ögon efter ni har skrivit till alla där nere, han kommer garanterat behöva fly där ifrån också om en månad eller två, precis som han behövde göra ifrån Sverige!

Exakt, så genomskinlig, precis som i rättegången.

Längtar tills den dagen som lilla barnet är gammal nog för att vittna och ge sin berättelse av händelseförloppet.

Tror han att han sitter säkert föralltid? Antagligen. Men abbe lever inte i verkligheten
Citera
2021-05-17, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazzot420
Exakt, så genomskinlig, precis som i rättegången.

Längtar tills den dagen som lilla barnet är gammal nog för att vittna och ge sin berättelse av händelseförloppet.

Tror han att han sitter säkert föralltid? Antagligen. Men abbe lever inte i verkligheten

Nej precis! En mytoman/psykopat som Abbe inser inte själv på riktigt hur tydligt allt är, han tror genuint på sina egna lögner och sin låtsas värd.. Som du säger själv, han ser inte verkligheten!
Vilket nästan blir lite obehagligt att bevittna såhär tydligt.
Citera
2021-05-17, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Testaoss92
Nej precis! En mytoman/psykopat som Abbe inser inte själv på riktigt hur tydligt allt är, han tror genuint på sina egna lögner och sin låtsas värd.. Som du säger själv, han ser inte verkligheten!
Vilket nästan blir lite obehagligt att bevittna såhär tydligt.

Han är galet obehaglig, men en mördare går fri på Europas gator. Kan inte rättsväsendet göra sitt jobb så kommer vi.
För Annie, en vilsen kvinna som inte förtjänade att dö under de omständigheterna. Det kommer jaga abbe resten av hans liv
Citera
2021-05-17, 17:49
Medlem
Ett levande exempel på hur ångest och misslyckanden ser ut. Och han säger att vi misslyckats? Haha

https://ibb.co/3NqWYm5
Citera
2021-05-17, 18:15
Medlem
XtraXs avatar
Kan man verkligen bli rik på daytrading om man som "Mulla Omar" bara hoppar på det utan nån egentlig erfarenhet? Enligt han så var väl ett mål att han skulle tjäna ihop en miljon i maj...
Citera
2021-05-17, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Kan man verkligen bli rik på daytrading om man som "Mulla Omar" bara hoppar på det utan nån egentlig erfarenhet? Enligt han så var väl ett mål att han skulle tjäna ihop en miljon i maj...
Svårt att vara daytrader när man inte är vaken och aktiv när börsen öppnar kl 9.
Citera
2021-05-17, 18:41
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nighttrading
Svårt att vara daytrader när man inte är vaken och aktiv när börsen öppnar kl 9.

Haha redan där sprack det
Citera
2021-05-17, 18:44
Medlem
Protienpulvers avatar
Så står han och pratar skit om folk som har lån på hus, bil och sparar pengar för att åka på semester. När fittfan tar lån på ANDRA.. OCH LEVER PÅ!!!
Citera
2021-05-17, 18:58
Bannlyst
Älskar hur han försöka intala sig själv att ingen i Malaga bryr sig om vad han har gjort, att han suttit sitt straff. Alla här är ändå knarklangare.
Abbe din vidriga jubelidiot. Hur fan kan du jämföra knarklangare med kvinnomördare 🤣🤣 har du missat vad man gör med kvinnomördare?
Kvinnomördare och kvinnomisshandlare kommer för alltid jagas, riktiga avskum som ingen vill förknippas med. Fattar att dina bögvänner kanske inte bryr sig för dom vill åt din röv och inte en fitta.
Citera
2021-05-17, 19:04
Medlem
Bananbyxas avatar
Nu folkbokförd i Bollnäs i stadsdelen Gärdet, ett berikat område.
Citera
2021-05-17, 19:25
Medlem
Det är helt uppenbart att han inte har tillgångar. Ser han en ny RS7a uppmärksammar han den, han umgås med grabbarna och filmar bara killen som hyrt lambon, han flashar hela tiden.
Han snackar mycket om ”kolla så många rika som är här” ”här kommer bara rika in”
Det mesta man hör på hans storys är om rika personer, pengar pengar hela tiden pengar.
Vad jag själv vet om rika personer, är att de inte snackar om pengar.
Jag vet inte vilka han hänger med, men jag ska ta reda på det.
Jag ska följa dig tills dagen jag dör. Jag ska aldrig vika mig för en kvinnomördare. Min heder är större än din drivkraft som är uppmärksamhet. Tvi på dig med!
Citera
2021-05-17, 19:29
Medlem
R33GTRs avatar
https://gyazo.com/2fb9083262b5f1894a9ffb04dd2d127a

Leva på ett 9 år gammalt högmilat dieselsläde på kredit med året-runt däck i Marbellas varma vägar 🥳
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in