2020-07-30, 22:02
Medlem
Antonov14s avatar
Han kommer bli jagad
Citera
2020-07-30, 22:17
Citat:
Ursprungligen postat av Antonov14
Han kommer bli jagad

Av vem? Dig?
Citera
2020-07-30, 22:21
Medlem
Scamps avatar
Undrar också. Vem kommer jaga honom?
Citera
2020-07-31, 07:28
Medlem
Citat:
Han kommer bli jagad

Man kan ju alltid hoppas.
Citera
2020-08-03, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noreaw
Jag förstår hur du tänker, men jag håller inte med. Visst vore det svårt för honom att ligga lågt men jag tror han inser att han måste det, jag tror definitivt att han tänker på vart han rör sig och undviker att använda sociala medier, etc... Jag tror också att han läser det som skrivs om honom här, och då förstår han nog att han är allt annat än omtyckt och håller låg profil, det är säkert inte lätt för honom men jag tror han inser att han är hatad av väldigt många.

Tror inte han kan ligga lågt. Vet inte om han fick diagnosen Antisocial personlighetsstörning men han är garanterat psykopat/sociopat och kommer aldrig klara att hålla sig tillbaka han kommer sitta inne inom ett år igen. Det är för jävligt att han inte fick livstidsstraff med tanke på att återfalls risken är mer eller mindre 100%
Citera
2020-08-03, 15:05
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Han kommer bli jagad

Sådär låter det alltid, men sen kommer dom ut och inte en jävel bryr sig. Skyddad identitet och boende har dom jävlarna allt som oftast dessutom.
Citera
2020-08-03, 21:16
Medlem
Vart fan är han nu? Ute? Varför så tyst om det?
Citera
2020-08-04, 03:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsbyxan
Vart fan är han nu? Ute? Varför så tyst om det?

Ja Abbe är ute. Han drog utomlands och njuter av friheten 🌞😑
Citera
2020-08-09, 22:48
Medlem
Är detta svinet ute i de fria? Wow vilket jävla u land
Citera
2020-08-10, 10:47
Medlem
DanielDemuyncks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Briljant88
Ja Abbe är ute. Han drog utomlands och njuter av friheten 🌞😑

Vart är han?
Citera
2020-08-11, 01:49
Medlem
TonyFlygares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDemuynck
Vart är han?
Inte för att jag tror på ett helt nyreggat kontot med ett enda inlägg, men om han nu faktiskt är utomlands så är det väl en lågoddsare att han dragit till Barcelona.

Jag förstår fortfarande inte vem det är som bor på Carrer del Panorama eller Carrer de Labernia, han ska ha varit skriven på dessa två adresser vid olika tidpunkter. Dessa gator är i princip samma gata nära en populär utsiktspunkt i Barcelona och det ser inte ut att bo särskilt många människor där. Jag kan inte heller hitta några hotell eller vandrarhem på någon av gatorna.

Har han bara tagit någon godtyckligt utvald adress i Barcelona och folkbokfört sig där? Brukade han vara i Barcelona innan han spårade ur?
Citera
2020-08-11, 06:35
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyFlygare
Inte för att jag tror på ett helt nyreggat kontot med ett enda inlägg, men om han nu faktiskt är utomlands så är det väl en lågoddsare att han dragit till Barcelona.

Jag förstår fortfarande inte vem det är som bor på Carrer del Panorama eller Carrer de Labernia, han ska ha varit skriven på dessa två adresser vid olika tidpunkter. Dessa gator är i princip samma gata nära en populär utsiktspunkt i Barcelona och det ser inte ut att bo särskilt många människor där. Jag kan inte heller hitta några hotell eller vandrarhem på någon av gatorna.

Har han bara tagit någon godtyckligt utvald adress i Barcelona och folkbokfört sig där? Brukade han vara i Barcelona innan han spårade ur?
I den andra tråden i delforum ABoK om mordet på Annie, så kom det fram att Abbe var skriven i Barcelona endera under 2015 el. 2016. En skenskrivning handlade det iaf om den gången!
Han var nog eftersökt av "fel" personer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in