2021-03-12, 00:47
Medlem
Någon som vet var han får sina pengar ifrån?

Han kan ju knappast ta lån, samt verkar han inte ha något jobb.
Citera
2021-03-12, 12:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Synystergates
Någon som vet var han får sina pengar ifrån?

Han kan ju knappast ta lån, samt verkar han inte ha något jobb.

Säg att du jobbar i en bransch med hög polisiär närvaro. Och med just in time principen. Dvs dina varor måste till rätt marknader på rätt tid och det är svårt att lagerhålla dina varor därför att juridiken sätter stopp för det.
Vill du inte ha med dig en kille som alltid stoppas för en PL19 kontroll vart han än går. En snubbe med uppmärksamhetsbehov, som avleder uppmärksamhet från känsliga transaktioner.

En kille som gärna tar betalt i knark istället för kontanter.
Och som tack vare sin grava adhd kan köra från Sundsvall ner till Skåne på en natt, utan bekymmer?

Han är en hare åt folk som skickar några hekton från stad till stad.
Citera
2021-03-12, 19:38
Bannlyst
Komiskt hur han hela tiden måste visa att han är förbannad över sveriges rättsväsende att våldtäktsmän kommer undan så enkelt.

När han kom undan ett 18 årigt straff för mord på grund av teknikaliteter.

Spökar samvetet hos honom?
Citera
2021-03-12, 22:03
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loal
Komiskt hur han hela tiden måste visa att han är förbannad över sveriges rättsväsende att våldtäktsmän kommer undan så enkelt.

När han kom undan ett 18 årigt straff för mord på grund av teknikaliteter.

Spökar samvetet hos honom?

Han har inget samvete så nej.
Citera
2021-03-12, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
Han är en hare åt folk som skickar några hekton från stad till stad.
Han är en bra jävla hare!

Var förbi Norrland igår och körde Gävle-Jönköping, en sträcka på blott 50 mil.

Abbe är lite av en glamorös resande romano, alltid klädd i Hugo och versace, allt köpt med svarta pengar, vem fan är som mig
Citera
2021-03-13, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Han är en bra jävla hare!

Var förbi Norrland igår och körde Gävle-Jönköping, en sträcka på blott 50 mil.

Abbe är lite av en glamorös resande romano, alltid klädd i Hugo och versace, allt köpt med svarta pengar, vem fan är som mig

Hur genomskinligt är det inte att se hur Alex C försöker hota honom via mobilen? Jag menar vill man ta kål på honom då gör man väl det utan och skryta på förhand? Ingen vågar röra Abbe tror hundratals trådar och sidor kan komma fram till den slutsatsen. Denna tråd medför inget. Kan i princip ta och stängas ned bara. Miljoner tangentbordskrigare har sagt detta ska hända eller det ska ske. Men allt ekar bara tomt.
Citera
2021-03-13, 00:18
Medlem
https://youtube.com/watch?v=eLX-uB_xDHI

Här har vi riktiga Abbe, en feg kvinnoboxare.
Härligt att han sitter i live och kallar sin egna mamma för en hora.

176 cm 65 kg blatten skakar.
Citera
2021-03-13, 01:08
Medlem
Hans insta är helt låsta. Varför?
Citera
2021-03-13, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterVillman
Hur genomskinligt är det inte att se hur Alex C försöker hota honom via mobilen? Jag menar vill man ta kål på honom då gör man väl det utan och skryta på förhand? Ingen vågar röra Abbe tror hundratals trådar och sidor kan komma fram till den slutsatsen. Denna tråd medför inget. Kan i princip ta och stängas ned bara. Miljoner tangentbordskrigare har sagt detta ska hända eller det ska ske. Men allt ekar bara tomt.
Många vågar göra Abbe, han har fått stryk typ 5 gånger sen han muckade.
Citera
2021-03-13, 09:22
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Hans insta är helt låsta. Varför?
Han låser ju sina konton lite titt som tätt, ge det två dagar så är dom öppna igen.
Citera
2021-03-13, 10:04
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Alex Ceesay har ju bara roligt med att skrämma Abdalla lite, för skojs skull alltså, plus att det ger Ceesay lite nya följare och så. Sedan vet man ju inte, situationen kanske faktiskt eskalerar ifall de stöter på varandra på stan eller om Ceesay får tag på Abdalla, och Ceesay hade ju gett Abdalla ordentligt med stryk till skillnad från småungarna som har gått på Batterito hittills. Ceesay är ju själv inte Gud's bästa barn så sett, men jag tror att jag talar för alla oss tangentbordskrigare i den här tråden när jag säger att vi hejar på Ceesay

Sedan kan ju Alex Ceesay vara en sån där riktig hardcore General Butt Naked neger som bara fuckar loss på riktigt ifall han får tag på Batterito, och verkligen skjuter Abdalla iskallt i huvudet, äter Batterito's hjärta och våldtar Abdalla's syster och mamma osv, men jag tror inte att Ceesay har planerat att sitta livstid för en riksiDiot som Abdalla Alsaadi.

Citat:
Ursprungligen postat av Mazzot420
https://youtube.com/watch?v=eLX-uB_xDHI

Här har vi riktiga Abbe, en feg kvinnoboxare.
Härligt att han sitter i live och kallar sin egna mamma för en hora.

176 cm 65 kg blatten skakar.
Spännande utveckling detta! Märks att Abdalla är nervös och rädd nu. Det är i såna här stunder som Abdalla Batterito tänker på Annie och sätter på Cher-låten If I Could Turn Back Time
Citera
2021-03-13, 10:23
Medlem
11433.08s avatar
Vilka belägg finns det för att babben skulle va nån jävla hare? Inga bilar står i hans namn, så varför skulle polisen ha koll eller veta att det är han när han ligger framför en bil med knark 1km efter? Tror ni att idioten har span hela tiden så polisen har koll på han? Nej.
Ingenting tyder på att han är nån sk hare. Han är ingen grov kriminell som polisen bara stoppar sådär random.

Det är mer troligt att han säljer bögsex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in