Citat:
Ursprungligen postat av
PeterVillman
Hur genomskinligt är det inte att se hur Alex C försöker hota honom via mobilen? Jag menar vill man ta kål på honom då gör man väl det utan och skryta på förhand? Ingen vågar röra Abbe tror hundratals trådar och sidor kan komma fram till den slutsatsen. Denna tråd medför inget. Kan i princip ta och stängas ned bara. Miljoner tangentbordskrigare har sagt detta ska hända eller det ska ske. Men allt ekar bara tomt.
Alex Ceesay har ju bara roligt med att skrämma Abdalla lite, för skojs skull alltså, plus att det ger Ceesay lite nya följare och så. Sedan vet man ju inte, situationen kanske faktiskt eskalerar ifall de stöter på varandra på stan eller om Ceesay får tag på Abdalla, och Ceesay hade ju gett Abdalla ordentligt med stryk till skillnad från småungarna som har gått på Batterito hittills. Ceesay är ju själv inte Gud's bästa barn så sett, men jag tror att jag talar för alla oss tangentbordskrigare i den här tråden när jag säger att vi hejar på Ceesay
Sedan kan ju Alex Ceesay vara en sån där riktig hardcore
General Butt Naked neger som bara fuckar loss på riktigt ifall han får tag på Batterito, och verkligen skjuter Abdalla iskallt i huvudet, äter Batterito's hjärta och våldtar Abdalla's syster och mamma osv, men jag tror inte att Ceesay har planerat att sitta livstid för en riksiDiot som Abdalla Alsaadi.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mazzot420
https://youtube.com/watch?v=eLX-uB_xDHI
Här har vi riktiga Abbe, en feg kvinnoboxare.
Härligt att han sitter i live och kallar sin egna mamma för en hora.
176 cm 65 kg blatten skakar.
Spännande utveckling detta! Märks att Abdalla är nervös och rädd nu. Det är i såna här stunder som Abdalla Batterito tänker på Annie och sätter på Cher-låten
If I Could Turn Back Time