Citat:
Ursprungligen postat av
kapten-steve
Mycket möjligt! Men känner mig som en äldre herre när jag tänker att "varför får han ens vara med under kändisskvaller när han uppenbart inte är en kändis"
Kändis behöver inte enbart betyda ett omdöme i positiv bemärkelse.
Om man som denne psykopat Abbe har intresserat ett större femsiffrigt antal personer att på nätet följa vad han gör så intresserar han antagligen både forskare, ungdomar av skilda slag samt ospecificerat tablettmissbrukare, droganvändare samt imbecilla.
Han vill utåt sett verka förmögen, men är en pank råtta som lever på andras pengar. Råtta är ett ord som används i kriminella kretsar när någon bryter koden att inte skvallra/tjalla på någon (d.v.s. Abbe är en "golare" som fick fly ifrån Göteborg "hals över huvud").
Han har dragit in några spänn på hantering av Melonotan, men de har antagligen försvunnit på bensin, burgare och Tramadol.
Jag antar att han snart får ett besked om ny bosättning utan hyreskostnad.
Han får problem då han inte är tillåten att som ett förskolebarn proppa i sig lördagsgodis, som i hans fall är Tramadol, men han får väl trösta sig med att dra bort skinnet över prinskorven när han får det alltför ensamt och tråkigt hos KV (Kriminalvården).