2019-02-14, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kapten-steve
Undrar samma som i rubriken, vem är han ens?

Finns 683 svar i tråden, kanske ska ta och läsa tråden så får du svar på frågan...
Citera
2019-02-16, 11:50
Medlem
Har han inte varit med i paradise hotel?
Citera
2019-02-16, 16:04
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Har han inte varit med i paradise hotel?
Det du säger stämmer faktiskt ordagrant!
Citera
2019-02-16, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
Det du säger stämmer faktiskt ordagrant!

Då vet vi han inte medverkade i
paradise hotel!
Senast redigerad av Doiten 2019-02-16 kl. 23:17.
Citera
2019-02-18, 07:35
Medlem
kapten-steves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Finns 683 svar i tråden, kanske ska ta och läsa tråden så får du svar på frågan...
Mycket möjligt! Men känner mig som en äldre herre när jag tänker att "varför får han ens vara med under kändisskvaller när han uppenbart inte är en kändis"
Citera
2019-02-18, 14:28
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Mycket möjligt! Men känner mig som en äldre herre när jag tänker att "varför får han ens vara med under kändisskvaller när han uppenbart inte är en kändis"
Kändis behöver inte enbart betyda ett omdöme i positiv bemärkelse.
Om man som denne psykopat Abbe har intresserat ett större femsiffrigt antal personer att på nätet följa vad han gör så intresserar han antagligen både forskare, ungdomar av skilda slag samt ospecificerat tablettmissbrukare, droganvändare samt imbecilla.

Han vill utåt sett verka förmögen, men är en pank råtta som lever på andras pengar. Råtta är ett ord som används i kriminella kretsar när någon bryter koden att inte skvallra/tjalla på någon (d.v.s. Abbe är en "golare" som fick fly ifrån Göteborg "hals över huvud").
Han har dragit in några spänn på hantering av Melonotan, men de har antagligen försvunnit på bensin, burgare och Tramadol.

Jag antar att han snart får ett besked om ny bosättning utan hyreskostnad.
Han får problem då han inte är tillåten att som ett förskolebarn proppa i sig lördagsgodis, som i hans fall är Tramadol, men han får väl trösta sig med att dra bort skinnet över prinskorven när han får det alltför ensamt och tråkigt hos KV (Kriminalvården).
Citera
2019-02-19, 03:32
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ungefär likadant som med Anna Book och massvis med pajasar. Narcissister har en djävla förmåga att framhäva sig själva och bli något stort som dumma svenskar hyllar.
Citera
2019-02-19, 04:30
Medlem
luddesbros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Ungefär likadant som med Anna Book och massvis med pajasar. Narcissister har en djävla förmåga att framhäva sig själva och bli något stort som dumma svenskar hyllar.
Anna Book hade en megakarriär på klassisk sätt med allt som hör till. På stenåldern javisst men hon är ingen kriminell knarkande wannabe kändis från instagram.
Citera
2019-02-19, 08:34
Medlem
kapten-steves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
Kändis behöver inte enbart betyda ett omdöme i positiv bemärkelse.
Om man som denne psykopat Abbe har intresserat ett större femsiffrigt antal personer att på nätet följa vad han gör så intresserar han antagligen både forskare, ungdomar av skilda slag samt ospecificerat tablettmissbrukare, droganvändare samt imbecilla.

Han vill utåt sett verka förmögen, men är en pank råtta som lever på andras pengar. Råtta är ett ord som används i kriminella kretsar när någon bryter koden att inte skvallra/tjalla på någon (d.v.s. Abbe är en "golare" som fick fly ifrån Göteborg "hals över huvud").
Han har dragit in några spänn på hantering av Melonotan, men de har antagligen försvunnit på bensin, burgare och Tramadol.

Jag antar att han snart får ett besked om ny bosättning utan hyreskostnad.
Han får problem då han inte är tillåten att som ett förskolebarn proppa i sig lördagsgodis, som i hans fall är Tramadol, men han får väl trösta sig med att dra bort skinnet över prinskorven när han får det alltför ensamt och tråkigt hos KV (Kriminalvården).
Jag håller tummarna att man hittar honom i en sjö eller under snön någonstans till våren.
Citera
2019-02-19, 08:35
Medlem
kapten-steves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Ta inte upp hennes namn....jag får huvudvärk av att tänka på henne!
Citera
2019-02-23, 15:39
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
Att tillreda en tramadol spruta är på inget sätt förberedelse till mord.
Jag och även 90% av alla i den andra tråden är rätt säkra på att han inte åker på mord.

Men att han hade ihjäl BO är ju inte det samma sak som att han kommer bli dömd för mord. Jag är lika övertygad om att det är han som bragt henne om livet som jag är att han inte kommer bli dömd för mord. Hur sorglig personlighet han än verkar ha så har han ju i vart fall satt rättsväsendet i en knepig sits med hur han såg till att hon dog. Håller tummarna för att han i vart fall blir dömd för något och inte kommer ut innan 30.
Citera
2019-02-26, 19:34
Medlem
Är det någon som sitter på en dump med abbes gamla bilder och videos från snap så får ni jättegärna skicka i PM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in