Citat:
Ursprungligen postat av
SmygarBerit
Enligt vad jag kan se så är det många köpta. Tycker du annat så fine. Oavsett så tror jag att huvudsakligen de riktiga personerna som följer mördaren mest är nyfiken på att se hans förfall, inte beundrar honom på något sätt. Men klart det finns luffare & WT folk följer honom och hejar på honom..tyvärr.
Citat:
Ursprungligen postat av
pikant
Då kan vi säga så här. Fanskapet har säkert fått en del följare på senare tid som fascineras av att följa dårar som just han. Men skulle du scrolla tillbaka på riktigt LÄNGRE tillbaka hittar du tusentals köpta följare. De 100-talet som visas sist är förmodligen äkta. Så jag ger inte mycket för ditt Sherlock Holmes arbete
Blev också imponerad samt förvånad när jag såg hur många följare han fått på knappt två veckor. Hn hade typ 5k första veckan i frihet.
Misstänkte direkt köpta följare och gjorde då lite stickprov men hamnade bara på riktiga profiler, gjorde dock bara 3 stickprov. Oavsett så har han säkert 10k riktiga följare men resten måste va fejk. Många småttingar typ 12-15 åringar som följer honom. Dessutom börjar folk försvara honom och hävda han är oskyldig till Annies död vilket gör de accepterat att följa honom. Sorligt ;(
btw fasen va töntig han är när han filmar sig själv och är "arg" på sina polare i bilen. Så jäkla uppgjort. Allt han gör är fejk och uppgjort innan han börjar filma!