2020-11-18, 18:32
Medlem
Det ni Inte förstår är att ni ökar hans kurs genom att prata om honom.
Det bästa vore om alla vände ryggen och låtsades som att han inte fanns.
De följare han har är väl vilsna 14 åringar.
Citera
2020-11-18, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
Enligt vad jag kan se så är det många köpta. Tycker du annat så fine. Oavsett så tror jag att huvudsakligen de riktiga personerna som följer mördaren mest är nyfiken på att se hans förfall, inte beundrar honom på något sätt. Men klart det finns luffare & WT folk följer honom och hejar på honom..tyvärr.

Citat:
Ursprungligen postat av pikant
Då kan vi säga så här. Fanskapet har säkert fått en del följare på senare tid som fascineras av att följa dårar som just han. Men skulle du scrolla tillbaka på riktigt LÄNGRE tillbaka hittar du tusentals köpta följare. De 100-talet som visas sist är förmodligen äkta. Så jag ger inte mycket för ditt Sherlock Holmes arbete
Blev också imponerad samt förvånad när jag såg hur många följare han fått på knappt två veckor. Hn hade typ 5k första veckan i frihet.

Misstänkte direkt köpta följare och gjorde då lite stickprov men hamnade bara på riktiga profiler, gjorde dock bara 3 stickprov. Oavsett så har han säkert 10k riktiga följare men resten måste va fejk. Många småttingar typ 12-15 åringar som följer honom. Dessutom börjar folk försvara honom och hävda han är oskyldig till Annies död vilket gör de accepterat att följa honom. Sorligt ;(

btw fasen va töntig han är när han filmar sig själv och är "arg" på sina polare i bilen. Så jäkla uppgjort. Allt han gör är fejk och uppgjort innan han börjar filma!
Citera
2020-11-18, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverpondus
Har han gjort några livestreams ännu?
Han inser ju det själv . Han är ett sjunkande skepp på två ben.

Uppenbarligen inte då hans följarskara ökar i rask takt.
Citera
2020-11-18, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverpondus
Har han gjort några livestreams ännu?
Han inser ju det själv . Han är ett sjunkande skepp på två ben.
En, vad jag vet.
Citera
2020-11-19, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smoerrebom
Någon som vet längd vikt och om han har någon kampsportbakgrund?

Hahaha oj kanske knappt 65 kg kort under 175 cm definitivt, spinkig.
Citera
2020-11-19, 02:22
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Dessutom börjar folk försvara honom och hävda han är oskyldig till Annies död vilket gör de accepterat att följa honom.

Blattelito är mycket riktigt en skithög, narkoman och kvinnomisshandlare men han är inte skyldig till mord. Om du är av annan åsikt så hosta upp domen då.

Jag vet inte heller om du känner till att självmord är rätt vanligt bland kvinnliga missbrukare och Blattelitos döda exflickvän var mångårig pundare hur trist och kallt det än låter.

Jag tror förövrigt att han kommer inte att fylla 40 om ens 30. En ÖD eller en plötslig död pga obetalda skulder känns rätt överhängande i hans fall.
Citera
2020-11-19, 03:13
Medlem
Mycket snack om att man ska knäppa honom men kommer det verkligen hända? Vill man egentligen ha det på sitt samvete om man är medskyldig etc. Bästa vore väl att skrämma upp han rejält, kanske göra narr av honom så mycket som möjligt.

Texten ovanför är bara en tanke.
Senast redigerad av Canarybird 2020-11-19 kl. 03:17.
Citera
2020-11-19, 04:28
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Blattelito är mycket riktigt en skithög, narkoman och kvinnomisshandlare men han är inte skyldig till mord. Om du är av annan åsikt så hosta upp domen då.

Jag vet inte heller om du känner till att självmord är rätt vanligt bland kvinnliga missbrukare och Blattelitos döda exflickvän var mångårig pundare hur trist och kallt det än låter.

Jag tror förövrigt att han kommer inte att fylla 40 om ens 30. En ÖD eller en plötslig död pga obetalda skulder känns rätt överhängande i hans fall.

Det du glömmer är att allt pekar på att det var han som mördade henne. Och med tanke på att han är en psykopat och alla droger han stoppade i sig så blir han ännu mer misstänkt. Dessutom på mordnatten så var han i bostaden.

Sen att Åklagaren till sopa inte har lyckats styrka att äcklet injicerade exflickvännen med tramadol – men inte med vilken mängd bevisar fan inte han är oskyldig till mord.

Han är en mördare och alla vet det. Det är inte första gången det svenska rättsystemet dömer åt helvete fel.
Senast redigerad av Horrorgram 2020-11-19 kl. 04:30.
Citera
2020-11-19, 08:22
Avstängd
Har folk glömt att det finns 10.3 miljoner invånare i Sverige? Har folk glömt att Abbe hade runt 92.000 följare innan han mucka?

Med tanke på alla rubriker han fått på tv samt media är det inte alls omöjligt att nå 45 k följare med tanke på hans galenskap. Så köpta följare är det verkligen INTE.
Citera
2020-11-19, 19:02
Medlem
Trots jag tror han är skyldig till mordet, tror jag inte han är psykopat. En psykopat hade inte varit osäker och haft behov av uppmärksamhet som honom
Citera
2020-11-19, 19:09
Medlem
Mycket tänkvärd krönika:

https://www.dagensjuridik.se/kroniko...ngen-rattvisa/
Citera
2020-11-19, 20:19
Medlem
angelamerkels avatar
Är det någon som vet mer exakt var han befinner just NU
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera