2021-04-16, 23:42
Medlem
Mad flex på insta, två inkomstkällor, tre till påväg, det går bra nu!
Citera
2021-04-16, 23:59
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Long-Gone-Day
Abbe är dummare än en sten. Idioten tror på allvar att han kan lura någon med en fungerande hjärna att han "tjänar pengar" för att han har någon random sida upp med aktiekursen som "går ner". Varje gång han filmar sig själv så ser man tydligen att han gråter inombords; "jag mår bra nu!". Nej, Abbe, det gör du inte alls.
Bara att vänta och njuta av att se honom misslyckas med detta.
Citera
2021-04-17, 00:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mazzot420
Pinsam tabbe av batteriet. Klockan på hans daytrade stämde inte överens med real tiden.

Fasaden är pinsam

Han har alltså köpt 900tusen kr i fx men har inte råd att betala för en Windows licens på 700kr
Vilken jävla bluff han har blivit.
(batterito. Man ser aktivera windows-varningen i högerkant)

Jag tror som alla andra, att han kommer att mörda Jennifer när pengarna tar slut.
Citera
2021-04-17, 00:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DuranDuran
Men vad för reklam livnär han sig på frågar jag.

Vad jag vet har jag inte sett ett enda produkt eller sida som han promotar.

Binary fx scam.

Inom en vecka kommer batterito skrika ut i sin story något i stil med
"shiiiiit jag drog in 10tusen precis. Jag har kommit på värsta metoden för automatisk inkomst genom denna app. Ifall ni klickar på denna link och skriver" bilbatteri "I rutan så bjuder jag på 200 euro vid första insättningen."
Citera
2021-04-17, 03:41
Medlem
trattfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loal
Det finns inga enkla pengar att tjäna över nätet.

Aldrig förstått de där citatet. Det är i princip väldigt enkelt att tjäna pengar över nätet om du vet vad du gör.

Med det sagt så är det troligtvis något form av ”scam” som Abbe håller på med.
Citera
2021-04-17, 11:02
Medlem
Det står ju längst ner på idiotens bild imarketlive.

Han har hamnat under nån snubbe i ett pyramidspel. Hahahaahahah när jag trodde att han inte kunde sjuka lägre eller misslyckas fatalt igen.

DU ÄR SÅ JÄVLA MISSLYCKAS SOM PERSON OM DU ÄR MED I EN MLM SCAM. SOM PERSON. INDIVID. OCH JORDBO.

Det är typ white trash och förståndshandikappade som pysslar med sånt tror på guld o gröna skogar.
Citera
2021-04-17, 11:14
Medlem
Troubleholders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loal
Det finns inga enkla pengar att tjäna över nätet. Folk som promotar sånt skit är antingen ledare för en sekt eller utsatta för ett sektbeteende som de försöker smitta på andra. Ett riktigt pyramidspel med andra ord där Abbe försöker värva folk som hamnar under honom i pyramiden.

Precis, jag brukar tänka lite samma. Man ser på Instagram hur vissa gör reklam för profiler som ”tjänade sin första miljon på mindre än ett år, kolla hur han gjorde här!”.

Det finns inga enkla knep, du kan inte tro att någon bara ger bort dig ett knep för att tjäna en miljon. Varför tror man att dom vill visa knepet? Jo, för att kunna ta dina pengar och tjäna dom istället. Även om man kanske tjänar den där miljonen så kommer dom med all sannolikhet ha kramat ur dig varenda svettigt öre dom kunnat på köpet.
Citera
2021-04-17, 12:59
Medlem
BaraBiffens avatar
Så abbe blev en lyckad Trader?
Citera
2021-04-17, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Så abbe blev en lyckad Trader?

Nej, en misslyckad pyramidpjäs var uppgift är att framstå framgångsrik fast man inte är.
Citera
2021-04-17, 13:35
Bannlyst
Jag hoppas verkligen att han börjar lägga upp insta stories med förklaringar om vart den amerikanska styrräntan är på väg och när han tror att vi ser inflation.
Citera
2021-04-17, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Menar du att Abdalla har gjort inbrott i lägenhetshotellet? Förstår du vad hemlös betyder? När man är hemlös så bor man i bästa fall hos andra eller ute på gatan.

Sluta tro att du har fattat någonting.

Shit vad efterbliven, lol.

Abdalla Batterito är helt klart skyldig till mord på sitt ex. Att han blev friad för detta i svenska hovrätten, det är en skam för Sverige. Att han nu också verkar dra in pengar och lever bra i Spanien, det är också en skam för Sverige (och för den delen EU). Sedan finns det efterblivna skojare som du själv, som tydligen mår bättre av att gå runt och intala er själva att Abdalla Batterito är pank och hemlös, medan horbarnet i själva verket är upptagen med att bränna pengar i soligt väder.

Vilka clowner det finns i den här tråden.

De här små barnen förstår inte bättre.
De tror att det finns två alternativ, antingen spammar man tråden med att Batterito är hemlös och borde dö, eller så beundrar man honom.
Man skulle ju önska att han var just hemlös och död, men det är han bevisligen inte.
Men de får fortsätta att heja på varandra med fattigt ordförråd och fjortisfasoner.
Jag orkar inte med den låga nivån.
Citera
2021-04-17, 15:14
Medlem
XtraXs avatar
Han bryr sig åtminstone om sina följare

https://www.imagevenue.com/ME138EA1
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto