Är det en bra idé att tipsa Ceesay om den här Jennifers adress? Abbe spenderar mycket tid där tror jag. Bör inte vara så svårt att få tag på honom, hans mail står på hans IG-profil. Så får man se om han menar allvar med sina hot. Fast är kanske inte så bra ändå, även om Jennifer verkar vara ett totalt spån förtjänar hon inte att råka ut för något hon ej själv åsamkat.
Alex Ceesay är också en kvinnomisshandlare till tönt. Enda anledningen till att han går efter Abbe är för att stärka sitt egna märke och för att få uppmärksamhet. Båda två är lika stora nollor
Hon kommer åka på otroligt mycket stryk av lille abbe. All frustration och all ilska som det inavlade autistmongot känner över folk som är "taskiga" mot honom på sociala medier kommer tas ut på den här white trush-bruden hon kommer förmodligen att sitta i rullstol framöver om inte Abbe mördar henne också på grund av nån skuld. Abbe är ju rädd för de flesta vuxna män på grund av sin klena fysik så han pucklar på på kvinnor och småbarn istället.
"långsiktiga kundrelationer", samtidigt som businessen är nystartad och det bara är inkräktare som håller i bolaget (det där var en ren gissning, nu ska vi se efter i deras data: japp, etablerat 2020, det var inte inkräktare utan 20åringar som sitter i styrelsen! Verkar dock vara "legitim" bilrörelse, dock oroväckande siffror med tanke på hur god omsättning de måste ha med hela 10 sålda bilar). https://www.blocket.se/butik/autosenika-ab- roliga priser dock, med ett tiotal bilar de inte verkar kunna sälja.
En bilhandlare med en Hotmailadress....det verkar ju seriöst.
En ung kvinna, med barn,( som jag uppfattat det). Som tycker SD är bra. Kärar ner sig i Abbe, ser till att han får en bil och planerar att flytta till Spanien, (gissar med barnet och Abbe)... Med lite tur, har barnet en pappa som bryr sig och sätter stopp för barnets del i det hela. Mest troligt,är det inte så. Då kan vi ju bara hoppas på andra anhöriga. Eller orosanmälan till Soc av allmänhet. Både hon och han är vuxna och får ta konsekvenserna av sina val. Det gäller såklart inte barnet.
En ung kvinna, med barn,( som jag uppfattat det). Som tycker SD är bra. Kärar ner sig i Abbe, ser till att han får en bil och planerar att flytta till Spanien, (gissar med barnet och Abbe)... Med lite tur, har barnet en pappa som bryr sig och sätter stopp för barnets del i det hela. Mest troligt,är det inte så. Då kan vi ju bara hoppas på andra anhöriga. Eller orosanmälan till Soc av allmänhet. Både hon och han är vuxna och får ta konsekvenserna av sina val. Det gäller såklart inte barnet.
Jag önskar hon är ett betalt lockbete som lurar ner honom till spanien där han tror han kan slappna av för att sedan "rånmördas" eller "försvinner"
Abbe är rigid,han gör allt i cirklar och upprepar sig. Tjejen kommer hittas död i badkaret när kronofogden knackar på när dom ska casha in alla obetalda p-böter Abbe dragit på bilen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!