Citat:
Ursprungligen postat av
Tonnken916
En grej jag har tänkt på med abbes instagram. Kommer ihåg för typ 6-7 månader sedan när Abbe la upp bilder på Instagram så blev han helt bombad av hatkommentarer och hot.
Nu iaf dom senaste 5 inläggen så har han ändå fått hyfsat många bra kommentarer, alltså för att var kvinnomördare och kvinnoboxare då.
Fick mig att börja tänka när så pass många ser upp till honom att är verkligen folk så korkade att bara för att han får det att se ut som att han har ordnat upp sitt liv och blivit ansvarsfull och lever livet i Spanien o.s.v så ändrar folk uppfattning om honom eller hur ska man tolka det. Jag menar det är ju inte så att han aldrig lagt upp en fasad innan 😅 Hela hans liv har varit fake och det är välkänt men ändå ser så många upp till honom när han lägger upp en ny fasad 🤷♂️ Det är fan skrämmande.....
Är ju lite konstigt också att antalet kommentarer sjunkit så drastiskt. Hans kunde ju ha 2-300 kommentarer hälften hat

. Nu är det ju knappt 100, han har nog blockat jäkligt många för numera är det ju bara kärlek.