2021-06-11, 01:53
Medlem
Abbe har bara Picasso på väggarna..äkta.
Citera
2021-06-11, 02:47
Medlem
Storebjorns avatar
Har läst runt i dom senaste 20 - 30 sidorna och tycker att det är lite intressant att han inte börjat vlogga än trots att han köpt kamera (Sony rx100IV), minneskort och en mic (som inte ens var rätt passform, utan till en dslr xD )

han har skyltat som fan att man ska skriva "abbe blattelito rs7" på youtube, men ser lite halvtomt ut här på batteritos kanal..

https://www.youtube.com/channel/UCZ1...X_TXuEg/videos
Citera
2021-06-11, 11:05
Medlem
Abbe ska starta eget företag… ordnat bankkonto i Spanien etc etc.

Min fråga är?
Hur lång tid tar det innan det går åt helvete? Det är ju nästan så man skulle bettat pengar på den saken..
Citera
2021-06-11, 11:07
Medlem
Percy Nilegård
Citera
2021-06-11, 11:15
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tragikkomik

Min fråga är?
Hur lång tid tar det innan det går åt helvete? Det är ju nästan så man skulle bettat pengar på den saken..

Sätter en tusing på att han kommer vara miljonär innan Juli är slut
Citera
2021-06-11, 11:54
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tragikkomik

Min fråga är?
Ska ha betala skatt, wow-känsla. Veckan händelse.
Citera
2021-06-11, 13:58
Medlem
Byxbensgubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storebjorn
Har läst runt i dom senaste 20 - 30 sidorna och tycker att det är lite intressant att han inte börjat vlogga än trots att han köpt kamera (Sony rx100IV), minneskort och en mic (som inte ens var rätt passform, utan till en dslr xD )

han har skyltat som fan att man ska skriva "abbe blattelito rs7" på youtube, men ser lite halvtomt ut här på batteritos kanal..

https://www.youtube.com/channel/UCZ1...X_TXuEg/videos

Är väl mest för att det inte är en RS7
Citera
2021-06-11, 16:50
Medlem
En grej jag har tänkt på med abbes instagram. Kommer ihåg för typ 6-7 månader sedan när Abbe la upp bilder på Instagram så blev han helt bombad av hatkommentarer och hot.
Nu iaf dom senaste 5 inläggen så har han ändå fått hyfsat många bra kommentarer, alltså för att var kvinnomördare och kvinnoboxare då.

Fick mig att börja tänka när så pass många ser upp till honom att är verkligen folk så korkade att bara för att han får det att se ut som att han har ordnat upp sitt liv och blivit ansvarsfull och lever livet i Spanien o.s.v så ändrar folk uppfattning om honom eller hur ska man tolka det. Jag menar det är ju inte så att han aldrig lagt upp en fasad innan 😅 Hela hans liv har varit fake och det är välkänt men ändå ser så många upp till honom när han lägger upp en ny fasad 🤷‍♂️ Det är fan skrämmande.....
Citera
2021-06-11, 17:11
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonnken916
En grej jag har tänkt på med abbes instagram. Kommer ihåg för typ 6-7 månader sedan när Abbe la upp bilder på Instagram så blev han helt bombad av hatkommentarer och hot.
Nu iaf dom senaste 5 inläggen så har han ändå fått hyfsat många bra kommentarer, alltså för att var kvinnomördare och kvinnoboxare då.

Fick mig att börja tänka när så pass många ser upp till honom att är verkligen folk så korkade att bara för att han får det att se ut som att han har ordnat upp sitt liv och blivit ansvarsfull och lever livet i Spanien o.s.v så ändrar folk uppfattning om honom eller hur ska man tolka det. Jag menar det är ju inte så att han aldrig lagt upp en fasad innan 😅 Hela hans liv har varit fake och det är välkänt men ändå ser så många upp till honom när han lägger upp en ny fasad 🤷‍♂️ Det är fan skrämmande.....

Är ju lite konstigt också att antalet kommentarer sjunkit så drastiskt. Hans kunde ju ha 2-300 kommentarer hälften hat . Nu är det ju knappt 100, han har nog blockat jäkligt många för numera är det ju bara kärlek.
Citera
2021-06-11, 19:18
Medlem
NamnlosBarns avatar
Anledningen till att man bara ser kärleks kommentarer på hans instagram är för att han rensar kommentarerna ( eller någon gör de åt honom ) och att han blockerat massa ord
Citera
2021-06-11, 19:30
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NamnlosBarn
Anledningen till att man bara ser kärleks kommentarer på hans instagram är för att han rensar kommentarerna ( eller någon gör de åt honom ) och att han blockerat massa ord

Tänkte också att han nog har nån som rensar bort kommentarer (tror inte han orkar sitta o göra det själv). Visste inte att man även kan blockera ord.
Citera
2021-06-11, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NamnlosBarn
Så är det troligtvis. Måste ju vara ett heltidsjobb att se älskad ut på sociala medier när man är Sveriges mest hatade person 😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in