2021-04-02, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Jag läste FUP:en när den var ny. Ni påstår att Batterito är hemlös nu, genom att dra upp att han var pank för 3 år sedan. Jag kollade precis hans Instagram och han befinner sig nu i en fet mansion någonstans i Spanien där han har en lyxig pool och äter chokladdoppade jordgubbar. Så för att vara hemlös så verkar han ju ha det ganska bra.

Så vilka är dina källor för dessa påståenden? Vad jag ser i den här tråden är en massa oseriösa (för att inte tala om emotionella) trådsanningar där Batterito har HIV och är hemlös.

Det faktaresistenta trollet här är såklart du, och många andra av din sort i den här tråden.

Det vore bra om vi faktiskt kunde få reda på hur Abdalla Batterito drar in pengar. Lagliga pengar verkar det inte vara, men att han skulle vara hemlös och att hans bil är hans bostad, att han har HIV osv, detta är ju uppenbart trams och trollande. Orsaken till att jag vill veta hur Abdalla drar in pengar beror ju på att jag faktiskt är intresserad av fakta, men också för att det vore ett smidigt sätt att få in honom där han egentligen hör hemma, alltså på kåken.

Men det är också uppenbart att ingen i den här tråden verkar ha koll på någon fakta kring Batteriets liv. Så medan ni sitter här och målar upp en illusion av en HIV-smittad och hemlös pissluffare som tydligen fejkar ihop att folk misshandlar honom, så verkar pseudo-araben leva lyxliv i Spanien. Själv vill jag veta hur han har lyckats få ihop så mycket pengar på så kort tid (han har inte varit ute länge heller).
Till å med mytomanen och kryddaren himself säger att han har en lägenhet, medans du maler på om att han bor i ett lyxigt mansion! 😂
Citera
2021-04-02, 21:27
Medlem
Mer.info.007s avatar
Abbe kan ju inte få nåt bättre än JÅ
Citera
2021-04-02, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LasseK0ngo
Till å med mytomanen och kryddaren himself säger att han har en lägenhet, medans du maler på om att han bor i ett lyxigt mansion! 😂

Haha håller med, mata inte muppen som fått för sig Abbe lever i hens drömvärld. Bara tragiskt.

Lillkillen Abbe har lixom mördat en ensamstående mamma. Misshandlat kvinnor. Sexuelt ofredat en kvinna. Dvs per definition förståndshandikappad.
Citera
2021-04-02, 23:06
Medlem
Mer.info.007s avatar
Likaså JÅ verkar inte få bättre
Citera
2021-04-02, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mer.info.007
Likaså JÅ verkar inte få bättre

Skit ska skit ha. Goes both ways
Citera
2021-04-02, 23:11
Medlem
Mer.info.007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highepoxy
Skit ska skit ha. Goes both ways
Desperata.
Citera
2021-04-02, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mer.info.007
Desperata.

När man brukar döda och misshandla sina brudar behöver man nog vara desperat. Även motparten. Usch. Så ja, jag håller med.
Citera
2021-04-03, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av highepoxy
Haha håller med, mata inte muppen som fått för sig Abbe lever i hens drömvärld. Bara tragiskt.

Lillkillen Abbe har lixom mördat en ensamstående mamma. Misshandlat kvinnor. Sexuelt ofredat en kvinna. Dvs per definition förståndshandikappad.

Alltså, vilken låg nivå i den här tråden.
Att ni sitter och upprepar fakta som alla redan vet, är ju inte speciellt produktivt. ”Han är en mördare”
”Han var pank och därför mördade han Annie”
”Han är hemlös”
Osv etc mm
Ni sitter bara och dravlar samma skit om och om igen.
Han är uppenbarligen inte hemlös, han har råd med bensin för en genomresa i hela Europa, han flexar fett med dollars.
He is up to something and ya’ll don’t know shit!
Kan inte någon som faktiskt VET ngt om Abdalla Batterito please stand up?
Citera
2021-04-03, 02:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Masajen
Jag tror helt ärligt batterito har bitcoins sen han sålde melanotan på nätet. Ser inget annat alternativ. Leva på lånade pengar går ju inte att göra i evigheter. Och han verkar ju ha ett jämt flöde in med pengar varje månad ändå..

Han sålde melatonan via Swish fram tills ett halvår innan Annie dog.
Sen blev han avstängd av sin bank och försökte få ihop cash till att betala hyran. Det finns skärmdumpar med konversationer i FUPen där abbe vädjar till Annie om att betala hans räkningar tex.

Han flyttade verkligen runt varje helg och tvingades hyra bilar i andra kvinnors namn för att ta sig runt.
Till sist blev pressen för mycket. Annie hotade att avslöja att han är pank.
Abbe mördade henne. Tog ut 8tkr från hennes bankomatkort medan hon låg i badkaret.
Låter det här som något en bitcoin miljonär hade gjort?

Killen är en hare. Som åker före i en bil och ser till att dra polisen och tullens uppmärksamhet.
Någonstans i ketama, Marocko har en last med hasch börjat sin resa mot Spaniens Costa del sol. Där abbe är.
Tror ni verkligen att killen som är livrädd för allt, skulle posta sin exakta location på sin Snapchat?
Klart som fan han inte är i Malaga. Han är i Barcelona med sin tjej Jennifer.

Det som övertygar mig om att han är en hare för knarkkurier är att han alltid lägger upp i sin story när han färdas på jobb .

Trots att han kan filma och spara sina klipp till efter han kommit hem och passerat tullen obemärkt, så vill han att de ska kunna följa honom och vänta på honom . Och stoppa honom. Och ta upp alla resurser.
Medan kuriren kör 10min bakom och glider in i landet.

För lite humor
https://youtu.be/IbQjxQQWVW4
Citera
2021-04-03, 06:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Jag läste FUP:en när den var ny. Ni påstår att Batterito är hemlös nu, genom att dra upp att han var pank för 3 år sedan. Jag kollade precis hans Instagram och han befinner sig nu i en fet mansion någonstans i Spanien där han har en lyxig pool och äter chokladdoppade jordgubbar. Så för att vara hemlös så verkar han ju ha det ganska bra.

Så vilka är dina källor för dessa påståenden? Vad jag ser i den här tråden är en massa oseriösa (för att inte tala om emotionella) trådsanningar där Batterito har HIV och är hemlös.

Det faktaresistenta trollet här är såklart du, och många andra av din sort i den här tråden.

Det vore bra om vi faktiskt kunde få reda på hur Abdalla Batterito drar in pengar. Lagliga pengar verkar det inte vara, men att han skulle vara hemlös och att hans bil är hans bostad, att han har HIV osv, detta är ju uppenbart trams och trollande. Orsaken till att jag vill veta hur Abdalla drar in pengar beror ju på att jag faktiskt är intresserad av fakta, men också för att det vore ett smidigt sätt att få in honom där han egentligen hör hemma, alltså på kåken.

Men det är också uppenbart att ingen i den här tråden verkar ha koll på någon fakta kring Batteriets liv. Så medan ni sitter här och målar upp en illusion av en HIV-smittad och hemlös pissluffare som tydligen fejkar ihop att folk misshandlar honom, så verkar pseudo-araben leva lyxliv i Spanien. Själv vill jag veta hur han har lyckats få ihop så mycket pengar på så kort tid (han har inte varit ute länge heller).

Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
Han sålde melatonan via Swish fram tills ett halvår innan Annie dog.
Sen blev han avstängd av sin bank och försökte få ihop cash till att betala hyran. Det finns skärmdumpar med konversationer i FUPen där abbe vädjar till Annie om att betala hans räkningar tex.

Han flyttade verkligen runt varje helg och tvingades hyra bilar i andra kvinnors namn för att ta sig runt.
Till sist blev pressen för mycket. Annie hotade att avslöja att han är pank.
Abbe mördade henne. Tog ut 8tkr från hennes bankomatkort medan hon låg i badkaret.
Låter det här som något en bitcoin miljonär hade gjort?

Killen är en hare. Som åker före i en bil och ser till att dra polisen och tullens uppmärksamhet.
Någonstans i ketama, Marocko har en last med hasch börjat sin resa mot Spaniens Costa del sol. Där abbe är.
Tror ni verkligen att killen som är livrädd för allt, skulle posta sin exakta location på sin Snapchat?
Klart som fan han inte är i Malaga. Han är i Barcelona med sin tjej Jennifer.

Det som övertygar mig om att han är en hare för knarkkurier är att han alltid lägger upp i sin story när han färdas på jobb .

Trots att han kan filma och spara sina klipp till efter han kommit hem och passerat tullen obemärkt, så vill han att de ska kunna följa honom och vänta på honom . Och stoppa honom. Och ta upp alla resurser.
Medan kuriren kör 10min bakom och glider in i landet.

För lite humor
https://youtu.be/IbQjxQQWVW4

Vet inte om jag blir utskrattad nu men är det helt otänkbart att han i själva verket jobbar för snuten numera? Vore ju ett fett scenario minst sagt om de lurade honom till att jobba för dem för att sedan kasta honom åt vargarna när hans golfaktor är tillräckligt hög för att motivera brushorna till en avrättning.

En perfekt execution by proxy där alla parter vinner något!
Citera
2021-04-03, 07:07
Medlem
Drog en upplysning på Jennifer Åberg, hon har över 400k i skulder varav den största kreditgivaren är DNB Bank.

Babben har lurat henne och svenssonlönen han flashar med är Jennifers lånepengar, han blåser henne att han ska kunna göra buisness där nere o betala tillbaka.

Han bor på ett semesterställe som han hyrt i Jennifers namn o fakear att "han fixat boende i spanien"
Citera
2021-04-03, 08:53
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av felloh
Drog en upplysning på Jennifer Åberg, hon har över 400k i skulder varav den största kreditgivaren är DNB Bank.

Babben har lurat henne och svenssonlönen han flashar med är Jennifers lånepengar, han blåser henne att han ska kunna göra buisness där nere o betala tillbaka.

Han bor på ett semesterställe som han hyrt i Jennifers namn o fakear att "han fixat boende i spanien"
Ursäkta, men hur pantad får man vara. Går på Blattens lögner och tar ett stort lån så han kan leka gangster och vifta med lånade pengar. Som någon sa, skit ska skit ha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in