2021-04-01, 23:13
Medlem
Masajens avatar
Jag är genuint nyfiken på var denna herre får sina pengar ifrån. Det undgår väl ingen direkt.
Visst att hans nya tjej kan tagit blancolån, men det kan dom inte leva på hur länge som helst.

Jag tror helt ärligt batterito har bitcoins sen han sålde melanotan på nätet. Ser inget annat alternativ. Leva på lånade pengar går ju inte att göra i evigheter. Och han verkar ju ha ett jämt flöde in med pengar varje månad ändå..
Citera
2021-04-02, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masajen
Jag är genuint nyfiken på var denna herre får sina pengar ifrån. Det undgår väl ingen direkt.
Visst att hans nya tjej kan tagit blancolån, men det kan dom inte leva på hur länge som helst.

Jag tror helt ärligt batterito har bitcoins sen han sålde melanotan på nätet. Ser inget annat alternativ. Leva på lånade pengar går ju inte att göra i evigheter. Och han verkar ju ha ett jämt flöde in med pengar varje månad ändå..
Att han är en av få som blev miljonärer på bitcoins är det enda alternativ du ser?

Du tycker inte att ex smuggling, försäljning & bedrägeri ligger lite högre upp på listan över tänkbara inkomster?
Citera
2021-04-02, 00:39
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren

Hur länge tror ni det tar innan han mördar sin nya flickvän?
Inom ett halvår, men det är en generös gissning.
Citera
2021-04-02, 00:45
Medlem
Mer.info.007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Inom ett halvår, men det är en generös gissning.

Abbes flickvän är självmordsbenägen som är tillsammans med honom
Citera
2021-04-02, 04:27
Medlem
Är både hans primära och sekundära Instagramkonton borta nu? Hittar inget av de.
Citera
2021-04-02, 05:25
Medlem
Vad är det som talar för att Abbe är så framgångsrik och driftig förutom hans egen utsaga..haha lever hans tjej efter sommaren får hon vara glad.
Citera
2021-04-02, 09:07
Medlem
Masajens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Att han är en av få som blev miljonärer på bitcoins är det enda alternativ du ser?

Du tycker inte att ex smuggling, försäljning & bedrägeri ligger lite högre upp på listan över tänkbara inkomster?

Jag ställer mig tveksam. Han är ändå villkorligt frigiven.
Men absolut finns alla möjligheter. Polisen har ju dessutom punktmarkerat honom, svårt att göra sånt då.
Men men, var kanske därför Spanien lockade batterito, kunna flyga under radarn och arbeta ostört.
Citera
2021-04-02, 09:43
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:

Kriminalitet är nog en stor del av vart pengarna kommer ifrån.
Citera
2021-04-02, 09:45
Medlem
Citat:

Om det nu inte är fejkade bilder/filmer (precis som skojaren Andreas Startklar) med lånade pengar/grejer så tror jag du kan ha rätt. Hans hemsida och samarbetspartners på den tiden gjorde en hel del cash, betalning i BTC var möjligt och jag vet att andra inblandade tjänade en hacka i BTC. Du behöver inte ha haft så många hundra tusen i BTC från den tiden för att kunna leva hyfsat gott på dom pengarna ett tag nu (ca 1100% utveckling på 2 år).

Men jag betvivlar samtidigt att Batteriet var tillräckligt smart för att ens tänka i dessa banor och tror mer på att allt bara är en fasad.
Citera
2021-04-02, 09:57
Medlem
Scamps avatar
Citat:

Kriminalitet är svaret.
Citera
2021-04-02, 12:22
Medlem
Protienpulvers avatar
Nu är frugan i Barcelona enligt instagram 🦫
Citera
2021-04-02, 12:52
Medlem
llanzs avatar
Hahaha så mycket han skryter , helt sjukt. Bruden i Spanien med honom vi får väll se vad för bedrägerier dem hittar på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in