2021-04-02, 18:03
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Ska till malaga nästa vecka bör man vara rädd om man springer på abbe?
Nä då han är för feg för att visa sig ute.
Citera
2021-04-02, 18:03
Medlem
XtraXs avatar
Ingen som orkat lyssna på podden än?
Citera
2021-04-02, 18:07
Medlem
Protienpulvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Ingen som orkat lyssna på podden än?

Sitter och pratar om sin uppväxt och allt dåligt han varit med om.

Tycker synd om sig själv.
Citera
2021-04-02, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protienpulver

Skräll, ständigt offerkoftan på sig. Tänk att han ska behöva leva hela livet som ett missförstått offer.
Citera
2021-04-02, 18:20
Medlem
Protienpulvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highepoxy
Skräll, ständigt offerkoftan på sig. Tänk att han ska behöva leva hela livet som ett missförstått offer.

Eller hur 🤦‍♀️ Väldigt tragiskt,hmm.
Citera
2021-04-02, 19:21
Medlem
kaktjuvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Har hört han flyttat till Spanien för att sälja sin röv åt rika gubbar är det sant??

Hämnden blir när gubbarna också får hiv lol.

Var kommer det ifrån om att han har hiv?
Citera
2021-04-02, 19:26
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protienpulver

Som jag misstänkte. Då lägger jag ingen tid på den.
Citera
2021-04-02, 19:27
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .ermin
Har du ens läst fupen gällande fallet med Annie? Blattelito hade INTE råd att betala varken RS7an eller dess kostnader. När Annie krävde pengar för den och hotade annars gå till polisen så mördade blattelito henne.

Läs fupen så hajar du och om du har läst redan så låter du nästan som en blattelito fan 😂
Jag läste FUP:en när den var ny. Ni påstår att Batterito är hemlös nu, genom att dra upp att han var pank för 3 år sedan. Jag kollade precis hans Instagram och han befinner sig nu i en fet mansion någonstans i Spanien där han har en lyxig pool och äter chokladdoppade jordgubbar. Så för att vara hemlös så verkar han ju ha det ganska bra.

Citat:
Han får sina pengar på knarkförsäljning, bedrägerier, leka hare och sälja sina tjänster för att göra bilar heta.

Han tackade nej till lägenhet av frivården och bosatte sig i sin bil.

Och det är inte hans bil, han har hyresvärd och den är kreditköpt.
Så vilka är dina källor för dessa påståenden? Vad jag ser i den här tråden är en massa oseriösa (för att inte tala om emotionella) trådsanningar där Batterito har HIV och är hemlös.

Citat:
Lägg inte tid på trollet utan fakta och som tvångsmässigt citerar varje stycke. Låt oss ignorera.
Det faktaresistenta trollet här är såklart du, och många andra av din sort i den här tråden.

Det vore bra om vi faktiskt kunde få reda på hur Abdalla Batterito drar in pengar. Lagliga pengar verkar det inte vara, men att han skulle vara hemlös och att hans bil är hans bostad, att han har HIV osv, detta är ju uppenbart trams och trollande. Orsaken till att jag vill veta hur Abdalla drar in pengar beror ju på att jag faktiskt är intresserad av fakta, men också för att det vore ett smidigt sätt att få in honom där han egentligen hör hemma, alltså på kåken.

Men det är också uppenbart att ingen i den här tråden verkar ha koll på någon fakta kring Batteriets liv. Så medan ni sitter här och målar upp en illusion av en HIV-smittad och hemlös pissluffare som tydligen fejkar ihop att folk misshandlar honom, så verkar pseudo-araben leva lyxliv i Spanien. Själv vill jag veta hur han har lyckats få ihop så mycket pengar på så kort tid (han har inte varit ute länge heller).
Senast redigerad av EliasAlucard 2021-04-02 kl. 19:29.
Citera
2021-04-02, 19:30
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Jag läste FUP:en när den var ny. Ni påstår att Batterito är hemlös nu, genom att dra upp att han var pank för 3 år sedan. Jag kollade precis hans Instagram och han befinner sig nu i en fet mansion någonstans i Spanien där han har en lyxig pool och äter chokladdoppade jordgubbar. Så för att vara hemlös så verkar han ju ha det ganska bra.

Så vilka är dina källor för dessa påståenden? Vad jag ser i den här tråden är en massa oseriösa (för att inte tala om emotionella) trådsanningar där Batterito har HIV och är hemlös.

Det faktaresistenta trollet här är såklart du, och många andra av din sort i den här tråden.

Det vore bra om vi faktiskt kunde få reda på hur Abdalla Batterito drar in pengar. Lagliga pengar verkar det inte vara, men att han skulle vara hemlös och att hans bil är hans bostad, att han har HIV osv, detta är ju uppenbart trams och trollande. Orsaken till att jag vill veta hur Abdalla drar in pengar beror ju på att jag faktiskt är intresserad av fakta, men också för att det vore ett smidigt sätt att få in honom där han egentligen hör hemma, alltså på kåken.

Men det är också uppenbart att ingen i den här tråden verkar ha koll på någon fakta kring Batteriets liv. Så medan ni sitter här och målar upp en illusion av en HIV-smittad och hemlös pissluffare som tydligen fejkar ihop att folk misshandlar honom, så verkar pseudo-araben leva lyxliv i Spanien. Själv vill jag veta hur han har lyckats få ihop så mycket pengar på så kort tid (han har inte varit ute länge heller).
Det är väl det alla vill veta.
Citera
2021-04-02, 19:35
Medlem
Citat:

Som vanligt massa lullull när du postar, lästa första raderna. Jag och många med mig har väldigt annorlunda syn mot vad du har ang vad som är ett ”fett mansion” och inte.

Han lever ett tragiskt liv som en kringresande. Slår kvinnor och har ett mord på sitt samvete. Han lämnade dottern med din döda mor i över 12 timmar.

Om du tycker han har mycket pengar, skaffa ett jobb och undvik betala hyra. Låt nån tjej köpa en bil åt dig på kredit. Då kan du köpa jordgubbar och choklad. Precis som han köpte när han mördade Annie.
Citera
2021-04-02, 19:44
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Som vanligt massa lullull när du postar, lästa första raderna. Jag och många med mig har väldigt annorlunda syn mot vad du har ang vad som är ett ”fett mansion” och inte.
Posta gärna bilder på din definition av mansion. Batteriet befinner sig som sagt i en hyfsat lyxig kåk med pool. Är det din definition av hemlös?

Citat:
Han lever ett tragiskt liv som en kringresande. Slår kvinnor och har ett mord på sitt samvete. Han lämnade dottern med din döda mor i över 12 timmar.
Det där var flera år sedan nu. Har du sett hur Abdalla lever nu? Han verkar ha pengar nu.

Citat:
Om du tycker han har mycket pengar, skaffa ett jobb och undvik betala hyra. Låt nån tjej köpa en bil åt dig på kredit. Då kan du köpa jordgubbar och choklad. Precis som han köpte när han mördade Annie.
Jaja, känner du många hemlösa som saknar jobb och är bosatta i sin bil, och har utöver detta råd att bo i fet lyxkåk?

Jag hatar också Batterito, men att hitta på grejer om hans sociala status är ju bara löjligt. För tillfället verkar han ha ganska bra med pengar. Om pengaflödet fortsätter eller om han kraschar ekonomiskt och dödar sin nuvarande flickvän kort därefter, det är en annan femma som vi får utreda senare.
Senast redigerad av EliasAlucard 2021-04-02 kl. 19:46.
Citera
2021-04-02, 19:56
Medlem
ACHOOOOOs avatar
Citat:
Posta gärna bilder på din definition av mansion. Batteriet befinner sig som sagt i en hyfsat lyxig kåk med pool. Är det din definition av hemlös?

Det där var flera år sedan nu. Har du sett hur Abdalla lever nu? Han verkar ha pengar nu.

Jaja, känner du många hemlösa som saknar jobb och är bosatta i sin bil, och har utöver detta råd att bo i fet lyxkåk?

Jag hatar också Batterito, men att hitta på grejer om hans sociala status är ju bara löjligt. För tillfället verkar han ha ganska bra med pengar. Om pengaflödet fortsätter eller om han kraschar ekonomiskt och dödar sin nuvarande flickvän kort därefter, det är en annan femma som vi får utreda senare.
Det är det som är grejen med Abbe, han kanske faktiskt har femtio lakan i näven när han kommer ner till Spanien, men ge det en månad så behöver han nya pengar och då måste han hitta nytt "jobb". Han bor för övrigt på AirBnB alternativt något billigt hotell. Det är inte hans kåk. Han har ju "fått lägenhet" som han uttryckte det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in