2021-02-17, 23:19
Medlem
theshades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbuserUser
Lortungen pratar som en skolblatte när han ringer advokaten och som en riktigt jävla förortslort när han pratar för sig själv!

Vilket jävla klet han är!

"Understökat" fan menar han med det?

Borde finnas en batterito-ordbok som man får en chans att tolka flosklet!

Nån som har nåt mer batterito myntat ord?

Han försökte säga "orelevant" en gång vilket i sig är en felaktig variant av "irrelevant" men det blev "orelvant" eller liknande. Men det var under på verkan av den där "medicinen" som orsakade talsvårigheter å andra sidan.

Nån som vet vad det kan vara som orsakar sådana talsvårigheter? Är det något preparat som orsakar det eller kan man bli så på tramadolavtändning kanske? Låter riktigt jobbigt att bara kunna prata normalt några sekunder åt gången och sen börja stamma och haspla fram ord. I allmänhet alltså, han förtjänar all skit han kan få.

Jag fantiserar faktiskt lite om hur kul det skulle vara att höra att han gått ner sig riktigt ordentligt på tramadol under lång tid och sen blir kidnappad (på riktigt) eller på annat vis hindrad från vidare intag, typ häktad utan medicinsk hjälp så han åker på århundradets avtändning där allt gör ont och han har ångest och skiter ner sig OCH åker på stryk (på riktigt), i det tillståndet. Gärna att han gått ner sig på benso också så det blir en cocktail av helvetiska abstinensbesvär. Pricken över i skulle ju vara att det spreds bilder och video på en gråtande, förnedrad, nedpissad och sönderslagen Abbe som internet aldrig kommer att glömma utan kommer spamma i diverse fejkade Abbe-konton på snapchat så hans fans får se.

Riktigt så bra lär det väl aldrig bli men någonstans halvvägs är väl inte helt otroligt scenario inom något år eller två. Han har ju ändå bara varit ute fyra månader och lyckats ställa till det ganska ordentligt. Tänk vad han skulle hinna med på två år.

Att hamna i fängelse är ju tyvärr bra för honom. Det skyddar honom mot sig själv så jag hoppas han får kaosa runt tills det smäller ordentligt.
Senast redigerad av theshade 2021-02-17 kl. 23:22.
Citera
2021-02-17, 23:26
Medlem
Flashsmashs avatar
Har ingen aning om vem "Abbe" är.

https://youtu.be/kacvTvdbe1Y

Är klippet ovanför han?
Citera
2021-02-17, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Har ingen aning om vem "Abbe" är.

https://youtu.be/kacvTvdbe1Y

Är klippet ovanför han?
Ja.
Citera
2021-02-17, 23:47
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maaraadona
Ja.

Han verkar ju vara en 'trevlig' kille.
Citera
2021-02-17, 23:56
Medlem
Observerads avatar
Likt Annie, kommer trammet kosta honom livet. Rätt ironiskt ändå. Gissar på ett kraftigt krampanfall som han inte vaknar upp ur.
Citera
2021-02-18, 00:49
Medlem
CokeLaRock
Förklara gärna vad du menar med några saker du skriver
Det vore även tacksamt om du utvecklade ditt resonemang (för att ge tydligare svar och insikter om allt detta)

Jag har för att förenkla och förtydliga, markerat både påståenden från dig och kompletterat med frågor från mig (som jag hoppas du bör/skall utveckla ditt inlägg med)
Detta så att jag och förhoppningsvis alla andra förstår vad du menar🙌

Du skriver
”Borde det inte finnas tecken på motståndsspr på kvinnans kropp om han nu injicerade en tramadolspruta med tvång?”

Min fråga
Vart någonstans i FUP eller någon annan dokumentation står det något om tvång?

Du skriver
”Hade det inte funnits en massa andra stickspår och liknande.”

Min fråga
Vart har du läst att det inte funnits (Eller funnits) en massa andra stickspår och liknande?

Du skriver
”Folk tror att blattelito är någon hit an som långsamt kryper fram till tramhoran och hur smidigt som helst injicerar henne med tram.”

Min fråga
Visa bevis på att Batterito INTE kunnat och/eller hunnit (oavsett fart, rörelsemönster och/eller adekvat injeseringsmetod) tillfogat Annie detta

Du skriver
”Tror snarare att det Isåfall var så att tramhoran var med på noterna men att Abbe möjligtvis ökade dosen en aning.”

Min fråga
OM det förefaller sig vara som du vill beskriva det
Varför var
1. Tramhoran med på ”noterna”?
2. Vad fick då Abbe att möjligtvis öka dosen en aning?

Tacksam för svar så att vi alla kan få lite mera klara besked och svar över vad som hänt
Senast redigerad av Kavan 2021-02-18 kl. 01:21. Anledning: Stavfel
Citera
2021-02-18, 07:32
Medlem
V-rocks avatar
Vore trevligt om aset verkligen har fått sol men samtidigt tror jag inte det är några moralens väktare som varit på honom....

Angående stammande och medicin så skulle jag gissa på Lyrica. Tar man rejäla doser Lyrica börjar man stamma så in i helvete. Lyrica boostar också opiater och benz så det brukar dyka upp i medicinskåpet hos en missbrukare.
Citera
2021-02-18, 08:08
Medlem
FoxHounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av V-rock
Vore trevligt om aset verkligen har fått sol men samtidigt tror jag inte det är några moralens väktare som varit på honom....

Angående stammande och medicin så skulle jag gissa på Lyrica. Tar man rejäla doser Lyrica börjar man stamma så in i helvete. Lyrica boostar också opiater och benz så det brukar dyka upp i medicinskåpet hos en missbrukare.
Får man lyrica i häktet verkligen? Jag gissar på psykbryt
Citera
2021-02-18, 08:30
Medlem
V-rocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoxHound
Får man lyrica i häktet verkligen? Jag gissar på psykbryt

Om läkaren är ovetandes om hur den kan kan användas så är det inte omöjligt. Är ju trots allt en psykmedicin. Men psykbryt låter rimligt.

Helt missat att det rörde sig om häktet. Just börjat med kaffet....
Citera
2021-02-18, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av V-rock
Om läkaren är ovetandes om hur den kan kan användas så är det inte omöjligt. Är ju trots allt en psykmedicin. Men psykbryt låter rimligt.

Helt missat att det rörde sig om häktet. Just börjat med kaffet....

Inte ens en vårdcentralsläkare är ovetande om hur lyrica används. Häktesläkare är definitivt inte ovetande. Lyrica är en antiepileptisk medicin som används vid epilepsi, nervsmärtor och även psykiatriskt mot generaliserad ångest. Men det är inte alls en psykmedicin.
Citera
2021-02-18, 09:58
Medlem
Att han stammar kan förknippas till lyrica. Vet inte men minns att han sagt nångång att han haft det på recept eller att han ätit det. Har han möjligtvis någon medicin för sin adhd? Isåfall är en teori att han blandar lyrica med sin adhd medicin. Den kombinationen kan man börja stamma rejält på. Talar ur egen erfarenhet... tram börjar man inte stamma av
Citera
2021-02-18, 10:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr F
Hjälp mig här. Jag och en polare bryter oss in i ett hus. Polisen gör sitt jobb och griper mig men min kompis kommer undan. Om jag då namnger honom så att han också blir gripen och får ett fängelsestraff så är jag en golare.

Om jag går på stan och blir misshandlad och berättar för polisen vilka som gjorde det så är jag väl ingen golare?

Ja! I båda fallen är du en golare..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in