Citat:
Ursprungligen postat av
CokeLaRock
Jag kallar henne för tramhoran därför att hon är en hora som väljer att fornikera med en kulturfrämmande Arab samt att hon bevisligen tagit tran på eget bevåg innan också. Därav tramhoran. Varför glorifierade du henne? Kände du henne?
Jag tror knappast att Abbe hade blivit dömd för mord i andra länder. Grundfrågan som jag ställer mig och som säkert samtliga rättsinstanser ställer sig är hur en dampapa som abbe klarade av att injicera en dödlig dos av tramadol i halsen på en kvinna om nu inte hon varit med på att få sprutan injicerad? Som jag skrev tidigare så kräva det en enorm skicklighet samt styrka för att kunna injicera något i en halsven utan att offret gör motstånd. Hade hon inte tagit sprutan på eget bevåg hade hon haft stickspår över hela halsen, det hade funnits skrap under hennes naglar och andra tecken som tyder på att hon försökt försvara sig.
Rätten tog helt enkelt i beaktning att tramhoran knarkade innan, att hon inte direkt var någon duvunge sett till knarkandet och därför kan ingen vara säker på huruvida hon inte OD:ade själv. Ni får Abbe att vara en professionell hit man som lurat hela systemet när han i själva verket är en knarkare med adhd-skador.
Nu har jag inte läst FUP och vet inte riktigt vad undersökningen har kommit fram till men det är inte helt omöjligt att man har hittat spår av tram i magsäcken vilket helt enkelt tyder på att hon knarkat på eget bevåg. Eller ni kanske tror att Abbe tryckte i henne tram genom munnen också?
Har du ens läst FUP eller sitter du bara och gissar?
Blatten har tidigare tvingat i Annie tram och därefter filmat henne och skickat video till Annies föräldrar.
Det är oklart om Blattelito nu tvingat i Annie tramadol eller t.ex. lagt ner i hennes mat osv. Det står dock klart att Blattelito sprutat in tramadol i Annies hals. Man får nog anta att Annie inte var vid medvetande när det gjordes.
Rent juridiskt var det dock svårt att bedöma om det var injektion av tramadol i halsen som var orsaken till Annies död, eller om det var tidigare tabletter som hon tagit frivilligt - eller ofrivilligt. Jag tror de flesta som läst FUP och satt sig in lite förstår att det sannolikt är sistnämnda.
Du borde oavsett skämmas som kallar en mördad svensk mor för tramhora. Vad vet du om hennes eventuella missbruk?
Om du nu är nationalist så bör du veta att det är svenska mäns fel som tillåtit judisk manipulation av medier och massinvandring. Således är det även vårt fel att Annie är död, då vi accepterat avskräden som Blattelito in i landet - utan motstånd.
Även om kvinnor gapar högt om jämställdhet o allt vad det är, så vet alla män att det är trots allt Vi som har ansvar för situationen i landet. Vi har kollektivt varit patetiska de senaste 70 åren.
Så du borde skämmas som skyfflar över ansvar och skuld på en ung kvinna som växt upp i det dekadenta paradiset Sverige. Hade du även pekat finger och hånat ett litet mördat barn? Det är ungefär samma sak.