2021-02-14, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sicario
Men din jävla nolla du har tråden full med bevis,vad fan vill du egentligen??
Hade du läst tråden som du själv säger att du har gjort så hade du inte käfta emot.

Jävla riksmongo asså

Har du lässvårigheter din apa? Jag bad om källa gällande ett av dina tomma antaganden, men som den dumma apa du verkar vara, så kan du inte annat än att käfta emot. Trots att min fråga var snortydlig.
Citera
2021-02-14, 20:47
Medlem
Protienpulvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avengersson
Blatten är mycket riktigt psykopat...

Han stod och pratade om dom som inte har någon på alla ❤ dag

Att man ska älska sig själv. Han sa till sig själv

Jag dör för dig
Jag älskar dig

..... och massa annat 🤦‍♀️
Citera
2021-02-14, 20:51
Medlem
Gold94s avatar
Bilbatterito blev avundsjuk på att Einar fick så mycket uppmärksamhet när han kidnappades.
Så hunden sa till sina missfoster att nu måste vi fejka en kidnappning så jag får min uppmärksamhet tillbaka.

Hunden är så otroligt korkad att man skäms, vilka jävla kidnappare skulle ge hunden tramadol före en tortyr?
Hunden har ett liiiitet blåmärke i ansiktet, hade hunden blivit torterad på riktigt så hade hunden visat upp kroppen.
Och vilken himla tur att hunden inte tog på sig sin feta jacka just den dagen och halsbandet är fejk så hunden för hundens riktiga ligger i ett bankfack, därför tog inte kidnapparna hundens halsband.
Vet fån inte om man ska skratta eller gråta över hundjäveln..😂🤣🤣🤣🤣
Citera
2021-02-14, 20:52
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antagonist
Garanterat är det för att han ska iscensatt det själv för att få uppmärksamhet och därmed har polisens insatser använts i fel syfte.
Ja det är min gissning också.
Citera
2021-02-14, 21:14
Medlem
ua571cs avatar
Så han skriver att han fick TVÅ ultimatum...?

Förståndssvaga dumjävul!
Citera
2021-02-14, 21:15
Medlem
Kanske ett försök till att få skyddad identitet för att börja om på nytt
Citera
2021-02-14, 21:17
Medlem
Protienpulvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ua571c
Så han skriver att han fick TVÅ ultimatum...?

Förståndssvaga dumjävul!

Hahaha ja 😂
Citera
2021-02-14, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Bilbatterito blev avundsjuk på att Einar fick så mycket uppmärksamhet när han kidnappades.
Så hunden sa till sina missfoster att nu måste vi fejka en kidnappning så jag får min uppmärksamhet tillbaka.

Hunden är så otroligt korkad att man skäms, vilka jävla kidnappare skulle ge hunden tramadol före en tortyr?
Hunden har ett liiiitet blåmärke i ansiktet, hade hunden blivit torterad på riktigt så hade hunden visat upp kroppen.
Och vilken himla tur att hunden inte tog på sig sin feta jacka just den dagen och halsbandet är fejk så hunden för hundens riktiga ligger i ett bankfack, därför tog inte kidnapparna hundens halsband.

Varför refererar du han som hunden? Du har problem. Hundar är fina och älsvärda. Älskar du babben?
Citera
2021-02-14, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94

Off topic.

Men du vet väl att en hund inte är något dåligt i Norden och Europa va? En hund är trogen och ens bästa vän om man behandlar den väl. Bara araber, alltså sådana som blattelito som inte kan behandla någon annan varelse och person väl som vänder hund till ett skällsord.

Du borde lära dig Nordisk och Europeisk kultur.

Måste tillägga. Din dumma muslim
Citera
2021-02-14, 21:29
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protienpulver
Han stod och pratade om dom som inte har någon på alla ❤ dag

Att man ska älska sig själv. Han sa till sig själv

Jag dör för dig
Jag älskar dig

..... och massa annat 🤦‍♀️

Cringe 😶
Citera
2021-02-14, 21:30
Medlem
Protienpulvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Cringe 😶

Väldigt otäck kille 🤦‍♀️
Citera
2021-02-14, 21:30
Medlem
https://m.youtube.com/watch?v=inPPiSqN0o4&noapp=1

Värd att se för att aldrig glömma bort det ohyggliga brott han gjort. Mot en oskyldig kvinna tillika mamma till en 2 åring som eventuellt fick bevittna allt.

Saknar ord för vad jag känner för detta svin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in