2021-02-14, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sicario
1,2 milj?? Haha!!

Han har aldrig haft dom pengarna är du helt jävla tappad

Källa på det? Din pappa till mamma verkar ha tappat ditt platt-huvud i golvet vid födsel.
Citera
2021-02-14, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yrsomfan
Inte svullet ansikte överhuvudtaget?

Vad kallar du hans vänstersida av ansiktet då? Blir bara patetiskt när du måste understryka överhuvudtaget också är det inte ens sant.

Han är tappad, greppar efter halmstrå att hans första tes ska vara sanning. När det blir ännu värre imorgon kommer det. " Tror det skett en bilolycka.. Han har gjort det själv eller med polare" Och först av allt var det smink, nu går inte det att hävda det längre så då kommer man med alternativa teorier för att man vill försöka upprätthålla sin första ståndpunkt.
Citera
2021-02-14, 17:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AM88
Alla inklusive kidnapparna vet att om dom skulle starta Abbes mobil eller logga in på hans konto på en av sina mobiler i lägenheten skulle det direkt koppa killarna till platsen vilket är idiotiskt att riskera. Bilder utan EXIF data är mycket svårare att spåra.

Det är uppenbart att Abbe har blivit misshandlad och torterad med ett bilbatteri. Lyssna själv på hans rädda och ledsna patetiska röst efter händelsen.

https://www.youtube.com/watch?v=OpqW4Ey9618

12 volt batteri med högst 96ampere ? Det är för lite effekt för att kunna leda starkström genom hans skelett.
Citera
2021-02-14, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
https://www.youtube.com/watch?v=OpqW4Ey9618

12 volt batteri med högst 96ampere ? Det är för lite effekt för att kunna leda starkström genom hans skelett.

Och det tror du obildade knarkande ortenkillar i övre tonåren förstår? Om inte annat så har det gjort i syfte av att skrämma och få det att verka helt galet.
Citera
2021-02-14, 17:27
Medlem
theshades avatar
Citat:
Inte svullet ansikte överhuvudtaget?

Vad kallar du hans vänstersida av ansiktet då? Blir bara patetiskt när du måste understryka överhuvudtaget också är det inte ens sant.

Han sitter och dillar om att han lever trots allt och tackar gud för det. "hur många liv har jag?"

Han ser inte värre ut än jag efter en helg. Förutom att han är sjukt zonkad då. Jag kan ge viss trovärdighet i hans beskrivning av att det var barn som gjorde det och det skulle också förklara att våldet varit relativt sparsamt. Är ju poppis att använda barn för den här typen av brott. Han beskriver hur de var nervösa och inte visste vad de pysslade med och det låter också trovärdigt.

Däremot verkar ju hela videon handla om hur tuff han är som höll käft och hur mycket stryk han kan ta.

Undrar även hur troligt det är att de skulle trycka i honom en jävla massa av hans favoritdrog, samma drog han tog livet av sitt ex Annie med, samtidigt som de skulle orsaka honom smärta. Det finns ingen logik i att tortera någon för att få information och samtidigt trycka i dem en massa smärtstillare. Ingen logik alls. Däremot är det väldigt logiskt att han själv drogar ner sig på Tramadol. Det är ju det han brukar göra?
Citera
2021-02-14, 17:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Och det tror du obildade knarkande ortenkillar i övre tonåren förstår? Om inte annat så har det gjort i syfte av att skrämma och få det att verka helt galet.

Fast det är abbe som påstår det. Han säger att han vart utsatt för elchockstortyr men stod emot det .
Vilket är helt omöjligt att göra med ett 12v batteri som ska leda ström genom skinnet.

Likaså är det omöjligt för abbe att ha blivit utsatt för tortyrliknande misshandel där högra armen är obrukbar, för att sedan börja klia sig med det om och om igen i 10 min i sträck.
En karta tramadol ska han ha fått i sig av givmilda kidnappare som vill att han ska slippa känna smärta samtidigt som de försöker tortera honom till att lämna ut var han har pengar. Gimme a fuckin break.

Abbe har fejkat detta. Till 100%

Det som har hänt är att han fått stryk av den som han har knarkskulder till och nu försöker vinstmaximera genom att fejka en kidnappning. Räkna med att han söker ersättning från sin hemförsäkring för sveda och värk och förstörda kläder.

Det Abbe kommer att upptäcka är att Folksam kräver att han gör en polisanmälan först. Och då kommer en förundersökning inledas. Skulle de uppgifterna stämma med vad han sagt i sina instagramfilmer,då kommer jag snällt be om ursäkt. Men vi båda vet att det aldrig kommer ske. Han kommer modifiera historien så att sanningen kommer fram för Abbe är mer rädd för att åka in i finkan och dö av knarkabstinens än vad han är för att få stryk av sin knarklangare för att han ligger efter med skulderna
Senast redigerad av dic-tator 2021-02-14 kl. 17:29.
Citera
2021-02-14, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theshade
Då har du uppenbarligen inte sett bilden där man preparerat en lägenhet med plast på golvet, silvertejp runt fotlederna/stolsbenen och ett bilbatteri (tillåt mig gapskratta).

Man har iscensatt en tortyrscen som från någon gangsterfilm och ju mer jag lär mig om Blattelito desto mer blir den här typen av manipulativa gärningar helt i linje med hur han är som person.

Jag tror att jag har rätt, men jag kan ha fel.

Och vadå förnedringsrån. Vad skulle han blivit rånad på? Och varför cirkulerar inga filmer på när han misshandlas och pissas på i så fall?
Förnedringsrån kan vara så enkelt att du vill råna någon på dess manlighet/respekt ja vad som helst behöver inte vara materiella ting.

Det cirkulerar bilder varför skulle det behöva finnas videos? Snacka om att folk flyttar målstolpar hela tiden, omöjliga att mätta.
Citera
2021-02-14, 17:28
Medlem
Avengerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monday1
Ägna mig att lyssna på en pod ,rättegångspodden om abbe , och jag önskade att alla som skriver i den här tråden gjorde det, 3 avsnitt av sjukdom. Mycket sjuk människa!

Om det är någon som förtjänar att "försvinna" med hjälp av denna är det Blatten...
https://www.youtube.com/watch?v=0YzsWVUO-_o
Citera
2021-02-14, 17:29
Medlem
Fourhundredstrokess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Det är inte fejk. Vet vilka som gjorde det, dock överdriver blattelito om hur han kom loss osv.

Filmen ligger ute på den mörka sidan på internet.

Lägger mig inte i sånt här längre men ville bara att ni skulle veta.

Citat:
Ursprungligen postat av Protienpulver
Fick polaren åka med i polisbilen tro? Eller hur fick han tog på polaren efter förhör utan telefon? Men visst man vet aldrig 🤷‍♂️

Man får ringa innan man drar
Citera
2021-02-14, 17:30
Medlem
Fourhundredstrokess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protienpulver
Utan mobil och plånbok säger han och 1 lägger upp en bild på Instagram och 2 åker buss 🤷‍♂️

Man får låna telefon innan man drar. Har jag gjort..
Citera
2021-02-14, 17:31
Medlem
110% att han gjort det här mot sig själv med sina ”grabbar” försäkringspengar samt clout. Killen är desperat. Killen är sjuk i huvudet. Killen är ett bekräftelsemonster. Mycket mycket troligt har han gjort det själv. En fråga? Hur kan han gå i flera timmar utan skor i -10 utan jacka eller kläder och överleva? Inga köld skador inget. Falsklarm är det han kommer torska på.
Citera
2021-02-14, 17:31
Medlem
theshades avatar
Citat:
Förnedringsrån kan vara så enkelt att du vill råna någon på dess manlighet/respekt ja vad som helst behöver inte vara materiella ting.

Det cirkulerar bilder varför skulle det behöva finnas videos? Snacka om att folk flyttar målstolpar hela tiden, omöjliga att mätta.

Om man syftar till att förnedra så är väl en video på en pisstråle som träffar Abbe i fejset bättre än nån grynig bild som halva Flashback tror är fejk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in