Flashback bygger pepparkakshus!
2021-03-04, 19:27
Medlem
storpungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Long-Gone-Day
Abbe är villkorligt frigiven, men ändå lyckats bli misstänkt för falsklarm och slåss i MOS.

Borde han inte ha förbrukat sin rätt att vara ute i det fria nu?
Jo, men vi lever i en jävligt konstig "rättsstat"
Citera
2021-03-04, 20:18
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sicario
Alltså vilken jävla nolla han är,vad hände med kändisarna han skulle hänga ut i januari som han hade tydligen "festat" med.
Det fan mars nu och inte ett pip har man hört om det mer,tror han att folk kommer glömma det

Väntar fortfarande på hans intervju med expressen som ska ha tagit 3 timmar....
Senast redigerad av XtraX 2021-03-04 kl. 21:11.
Citera
2021-03-04, 21:05
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Long-Gone-Day
Abbe är villkorligt frigiven, men ändå lyckats bli misstänkt för falsklarm och slåss i MOS.

Borde han inte ha förbrukat sin rätt att vara ute i det fria nu?
I vilket annat land än Sverige, ja.
Citera
2021-03-04, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX

Han är fan i mig Sveriges största nolla på riktigt.

Vem fan kidnappar sig själv liksom för ett par följare hahaha
Citera
2021-03-04, 22:06
Medlem
XtraXs avatar
Citat:

Nä det är helt sjukt, men hans "fans" verkar svälja det me hull o hår.
Citera
2021-03-04, 22:12
Medlem
Scamps avatar
Citat:

Vet inte vem som är mest korkad, han eller hans fans.
Citera
2021-03-04, 22:27
Medlem
Qusimotos avatar
Våld löser inget, Alex borde göra en diss låt iställe
Citera
2021-03-04, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Expressen kan nog ha ändrat sig stup i kvarten. Kan tänka mig att konversationen löd så här,

Intervjuaren-Är du helt säker på att vi ska inte ge ut denna intervjun, vibbarna känns inte rätt
Utgivare-Vi gör nog så. Konsekvenserna kan vara att våra tidningar kan sjunka i siffror om vi ger ut denna intervjun med honom
Expressen tjänar inget på att släppa ut en intervju med en 25 årig galen mediakåt wannabe Dan Bilzerian som tar droger stup i kvarten
Senast redigerad av Xxrudeacidxx 2021-03-04 kl. 22:38.
Citera
2021-03-04, 23:27
Medlem
Nicitas avatar
Är det bara jag eller börjar man ana ett mönster? Han går igång på alla tusen cylindrar, av olika anledningar. Denna gången, vem har värst bil. Fixar en bil, för att vara värst. Rantar som en tok, kaxig som fan. Provocerar och provocerar. Sen, plötsligt händer något. Han blir attackerad och så rantar han om det också i all evighet. Stillar sig, ber om ursäkt att allt blev så tok,igen... Sen blir han väldigt tyst,(för att vara honom). Lite alpackor, lite bilkörning..Några "ödmjuka" inlägg om," jag skulle aldrig".
Citera
2021-03-04, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicita
Är det bara jag eller börjar man ana ett mönster? Han går igång på alla tusen cylindrar, av olika anledningar. Denna gången, vem har värst bil. Fixar en bil, för att vara värst. Rantar som en tok, kaxig som fan. Provocerar och provocerar. Sen, plötsligt händer något. Han blir attackerad och så rantar han om det också i all evighet. Stillar sig, ber om ursäkt att allt blev så tok,igen... Sen blir han väldigt tyst,(för att vara honom). Lite alpackor, lite bilkörning..Några "ödmjuka" inlägg om," jag skulle aldrig".
Han går på starka anabola synteser (kommer inte ihåg vilken sort) som bokstavligen får en att bli nästan 90 procent impulsiv och 10 procent logik. Beteendet är inget unikt. Många av dessa individer som börjar med dessa preparat är heller inte så smarta från början, hans rants, hans beteenden kan nog kopplas till det. Anabola skapar ostabilitet i känslouttryckning
Senast redigerad av Xxrudeacidxx 2021-03-04 kl. 23:32.
Citera
2021-03-04, 23:41
Medlem
Nicitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xxrudeacidxx
Han går på starka anabola synteser (kommer inte ihåg vilken sort) som bokstavligen får en att bli nästan 90 procent impulsiv och 10 procent logik. Beteendet är inget unikt. Många av dessa individer som börjar med dessa preparat är heller inte så smarta från början, hans rants, hans beteenden kan nog kopplas till det. Anabola skapar ostabilitet i känslouttryckning

Hmm, jag trodde att anabola var innan han satt inne. Upplever honom inte riktigt som en kroppsbyggare i dagsläget. Tvärtom. Han börjar bli lite "tanig".
Citera
2021-03-04, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicita
Hmm, jag trodde att anabola var innan han satt inne. Upplever honom inte riktigt som en kroppsbyggare i dagsläget. Tvärtom. Han börjar bli lite "tanig".
Det finns individer som tar anabola för andra orsaker, hålla sig i "läge" så att säga. Typiskt bland gängkriminella.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in