2021-02-14, 16:43
Medlem
Protienpulvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Kan ju haft en polare med sig?

Fick polaren åka med i polisbilen tro? Eller hur fick han tog på polaren efter förhör utan telefon? Men visst man vet aldrig 🤷‍♂️
Citera
2021-02-14, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protienpulver
Fick polaren åka med i polisbilen tro? Eller hur fick han tog på polaren efter förhör utan telefon? Men visst man vet aldrig 🤷‍♂️

Han kanske var med kompisen när polisen ville ta in honom alt hörde han av sig till kompisen. Tror inte han är ensam efter en sådan händelse.
Citera
2021-02-14, 16:46
Medlem
Protienpulvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Han kanske var med kompisen när polisen ville ta in honom alt hörde han av sig till kompisen. Tror inte han är ensam efter en sådan händelse.

Ja kanske är så 😀
Citera
2021-02-14, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Den såg jag men hela färg glada ansiktet skulle vara intressant att se.
Om du har tillgång till instagram kan du kika från hans insta-stories igår, tittar du samtliga videos från honom så ser du alla skador på ansiktet/huvudet. Finns en 12-minuters video tror jag där man såg svullnaderna tydligt.
Citera
2021-02-14, 16:49
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yrsomfan
Om du har tillgång till instagram kan du kika från hans insta-stories igår, tittar du samtliga videos från honom så ser du alla skador på ansiktet/huvudet. Finns en 12-minuters video tror jag där man såg svullnaderna tydligt.
Har inte det men det dyker nog upp här så småningom.
Citera
2021-02-14, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
Abbe sålde skiten med. Tidiga följare minns när han gick med ikea påsar av kuvert och postade i gula brevlådor runtom Uppsala och Stockholm.

Han hade som mest 1. 2 milj på kontot innan Swedbank sa upp hans konton. Då började jakten på målvakter. Och jakten på nya samarbeten En var en 28 årig kvinna som lät abbe skriva bilen på henne.
Ett annat samarbete var väl Jan Emanuel och hans företag..

1,2 milj?? Haha!!

Han har aldrig haft dom pengarna är du helt jävla tappad
Citera
2021-02-14, 16:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sicario
1,2 milj?? Haha!!

Han har aldrig haft dom pengarna är du helt jävla tappad

Jag minns att jag såg en printscreen på några av hans konton. Sen har startklar bekräftat det. Abbe var driftig på den tiden. Sålde allt möjligt till sina 75t följare
Citera
2021-02-14, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Är / var han influenser ? Eller vad livnär han sig på ?

Det var han själv som kallade sig för influenser.

Jag vet inte vart pengarna kommer ifrån nu,kanske sålt lite knark lite här och där men han har ingenting och göra med dom "riktiga" influensare i Sverige.

Han vill bara vara en del av något och de är det han har misslyckat med.
Citera
2021-02-14, 17:05
Medlem
Citat:
Jag minns att jag såg en printscreen på några av hans konton. Sen har startklar bekräftat det. Abbe var driftig på den tiden. Sålde allt möjligt till sina 75t följare

Andreas startklar? En annan jävla mytare,som typ härmade Abbe och förnedrade tjejer på hans IG

Ett tips
Tro ingenting när det gäller något om honom,det bara ett tips.
Citera
2021-02-14, 17:06
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Abbe sålde skiten med. Tidiga följare minns när han gick med ikea påsar av kuvert och postade i gula brevlådor runtom Uppsala och Stockholm.

Han hade som mest 1. 2 milj på kontot innan Swedbank sa upp hans konton. Då började jakten på målvakter. Och jakten på nya samarbeten En var en 28 årig kvinna som lät abbe skriva bilen på henne.
Ett annat samarbete var väl Jan Emanuel och hans företag..
What ? Har han jobbat med jan Emanuel ? Känner han P Sjöberg oxå ?
Citera
2021-02-14, 17:06
Medlem
Ta mej hem själv utan mobil eller plånbok? Han fotar ju och lägger ut på Instagram. Då har han ju antagligen sin mobil, som han aldrig lämnar, eller så är han inte själv.
Citera
2021-02-14, 17:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
What ? Har han jobbat med jan Emanuel ? Känner han P Sjöberg oxå ?

https://www.expressen.se/tv/nyheter/...e-influencern/

Inget långvarigt samarbete
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in