2021-02-14, 12:46
Medlem
MongoHasses avatar
Har han stor kuk eller inte?
Citera
2021-02-14, 12:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Fanns ju en på familjeliv som sen blev borttagen.

Så du menar att jag ska tro att en film hamnat där, men som inte nått flashback?
Citera
2021-02-14, 12:48
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Tror INTE att han spelar tramad dock. Han har alltid varit lite för glad i skiten.
ok, då bjuder vi på den, men han är ju erkänt största idioten som nu lever i detta land, man verkligen skäms när man ser vilket jävla spån grabben är. Låtsas vänner, ömsom spela hård till o sitta o nästan lipa, hitta på massa historier.
Citera
2021-02-14, 12:48
Medlem
En apa fattar ju att det är fejkat.

Bara just det faktum att det publicerades bilder visar ju att det rör sig om fejk.

Inte fan om du pressar en person på information tar du bilder på det och publicerar på nätet, är ju som att dokumentera sin egen kriminalitet plus att du sabbar för dig själv både tidsmässigt och bevismässigt

Han påstår ju att de gjorde det för att få information av honom. Varför skulle de då posta bilder på det hela? Det är ju bara till deras egen nackdel.
Citera
2021-02-14, 12:49
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
ok, då bjuder vi på den, men han är ju erkänt största idioten som nu lever i detta land, man verkligen skäms när man ser vilket jävla spån grabben är. Låtsas vänner, ömsom spela hård till o sitta o nästan lipa, hitta på massa historier.
Ja, jag håller med. Råkat se hans snapstories är så man vill kräkas. Det är ingen vuxen karl, det är en 13åring fast i en tatuerad kropp.
Citera
2021-02-14, 12:51
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Okej Jean Claude Van Damme. Vi tror att du är en tuffing när tiotalet empatistörda vevar med knivar mot dig, vaknade du sen också?

Har haft en del sånna slagsmål gubben lilla så jag hade lätt hellre fått kniv i mig än låtit småpojkar "kidnappa" mig
de är inte så tuffa när du knäcker näsan på en av dem och knockar nästa tro mig. Många backar 9 av 10 ggr
Va tror du att jag är nån pojke på 50kg? Haha
Citera
2021-02-14, 12:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av [Henke]
En apa fattar ju att det är fejkat.

Bara just det faktum att det publicerades bilder visar ju att det rör sig om fejk.

Inte fan om du pressar en person på information tar du bilder på det och publicerar på nätet, är ju som att dokumentera sin egen kriminalitet plus att du sabbar för dig själv både tidsmässigt och bevismässigt

Han påstår ju att de gjorde det för att få information av honom. Varför skulle de då posta bilder på det hela? Det är ju bara till deras egen nackdel.

Du missar poängen vad som rör förnedringsrån, och framförallt på en influencer.
Citera
2021-02-14, 12:53
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
När man ser gun eller knivar i deras händer så vill man Bara överleva
Människan funkar så

Inte jag. Been there done that. Fattar inte hur man kan låta sig påpissas av barn
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 415brushan
Har haft en del sånna slagsmål gubben lilla så jag hade lätt hellre fått kniv i mig än låtit småpojkar "kidnappa" mig
de är inte så tuffa när du knäcker näsan på en av dem och knockar nästa tro mig. Många backar 9 av 10 ggr
Va tror du att jag är nån pojke på 50kg? Haha

Lätt att spela Allan framför skärmen, sett exemplet förut och ser det återigen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hebus
Det är hans 13-åriga kompis som knackar i en innerdörr. Behövs inget sjätte sinne för att höra det.

Hur förklarar du övriga lögner? Är blatten även Yeti och kan således springa runt barfota mitt i vintern? Han ljuger.

Alla kan springa runt barfota mitt i vintern utan att förfrysa varken k*k eller fötter. Men inte hur länge som helst, så frågan som först behöver svar är hur lång löpturen var. Du klarar absolut ett gäng minuter innan du kan börja tala om köld skador.

Så bäste Sherlock Holmes, återkom när du har mer kött på benen.
Citera
Medlem
theshades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Estramus
Instämmer till hundra. Viktigt för honom är "att hela Sverige" eller "hela internet" pratar om honom. Det är ju väldigt tydligt i de videos han lägger ut inklusive den nu där han talar om misshandeln. I den videon kan han tydligen inte låta bli att berätta att han "tar det som en Ironman". Jag tror han är en variant på Robinson-Robban.
Robban lyckades betydligt bättre med underhållningdelen 🙂

Liknelsen med Robban var bra! Spela apa. Bara plattformar och metoder som skiljer sig.

Jag ska kolla Abbes videos och analysera mera. Undra om Abbe förstår hur många av hans tittare/följare som ser honom som apan i buren och inte den tuffing han vill utge sig för. Eller om han ens skulle bry sig som sagt. Det viktigaste är ju att synas.
Senast redigerad av theshade 2021-02-14 kl. 12:59.
Citera
2021-02-14, 12:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 415brushan
Inte jag. Been there done that. Fattar inte hur man kan låta sig påpissas av barn

Det är just barnen som är de farliga, de är utan konsekvenstänk och vill stiga i organisationerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in