2021-02-14, 12:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Zoran2lax18
Aina tror han fejkat!

Corren.se har uppdaterat.

https://corren.se/nyheter/artikel/va...klarm/r4e6gp0l

Det har redan postats flertalet gånger. De utreder människorov, grovmisshandel eller fejk. Precis som flashback
Citera
2021-02-14, 12:33
Medlem
Finns ingen video. Alla som säger de sett video ljuger. Det enda som finns är de bilderna alla redan sett.
Citera
2021-02-14, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 415brushan
Hur kan man låta småpojkar slå en fattar jag inte. Jag hade vevat, slängt saker, huggit med vad som helst, hade slängt ena pojken i väggen bitit den andra i ansiktet... Ja du fattar. De hade inte kommit därifrån oskadda om man säger så

När man ser gun eller knivar i deras händer så vill man Bara överleva
Människan funkar så
Citera
2021-02-14, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoran2lax18
Aina tror han fejkat!

Corren.se har uppdaterat.

https://corren.se/nyheter/artikel/va...klarm/r4e6gp0l

Sanning med modifikation. Någon reporter har frågat typ ”tror ni det kan vara fake? Ryktet går”
Och polisen har i sin tur troligtvis svarat något i stil med ”Vi utesluter inte att det kan vara iscensatt. Jag kan inte uttala mig då det är en pågående utredning”
Vilket sen media vinklat det till att ”POLISEN TROR DET ÄR FAKE!!”
Citera
2021-02-14, 12:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av PelageZin
Sanning med modifikation. Någon reporter har frågat typ ”tror ni det kan vara fake? Ryktet går”
Och polisen har i sin tur troligtvis svarat något i stil med ”Vi utesluter inte att det kan vara iscensatt. Jag kan inte uttala mig då det är en pågående utredning”
Vilket sen media vinklat det till att ”POLISEN TROR DET ÄR FAKE!!”

Både polis och media läser här och vet troligtvis lika lite som oss, att han fått stryk är dock klart. Tror processen kommer avstanna då Abbe inte är sammarbetsvillig. Skulle väl vara om polisen hittar spår via tekniken.
Citera
2021-02-14, 12:43
Medlem
Han hade en guldkedja på 500 gram på sig på senaste instagrambilderna.
Den kan väl vara värd cirka 150.000 kr beroende på karat och dagspris på guld.
Om han blir rånad på den och försäkringsbolaget ersätter honom så har han plötsligt tvättat 150.000 kronor.
Har svårt att tro att "kidnapparna" missade att ta hans guldkedja...
Vad jag vill säga är att kidnappningsincidenten kanske är iscensatt för att göra ett försäkringsbedrägeri...?
Citera
2021-02-14, 12:44
Medlem
Bluebeast72s avatar
Så Pinsam

Fake misshandel

Falsklarm

Spela tramad

Alltså, kan ingen bara göra slut på eländet med ngr 9or, det vore en förlösande händelse så vi slipper idioten i detta land. Kostar bara skattebetalarna pengar, myndigheterna tid o energi.

En icke dömd mördare skulle äntligen få sitt rättmätiga straff.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatadAvGud
Blev han inspirerad av den förra misshandeln mån tro? Och fick en ide attfå följare och sympati genom detta.

Inte sympati för det skiter turken i,men följarna är vad han vill ha
Citera
Medlem
Troligen kommer åklagare ge tillstånd till både personell och reella husrannsakan hos dom som är möjliga GM och där finns nog svaren. Man kommer leta reda på kläder etc , kolla abbe från topp till tå , sen delgivning om brott!
Citera
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Så Pinsam

Fake misshandel

Falsklarm

Spela tramad

Alltså, kan ingen bara göra slut på eländet med ngr 9or, det vore en förlösande händelse så vi slipper idioten i detta land. Kostar bara skattebetalarna pengar, myndigheterna tid o energi.

En icke dömd mördare skulle äntligen få sitt rättmätiga straff.

Tror INTE att han spelar tramad dock. Han har alltid varit lite för glad i skiten.
Citera
2021-02-14, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Finns ingen video. Alla som säger de sett video ljuger. Det enda som finns är de bilderna alla redan sett.

Fanns ju en på familjeliv som sen blev borttagen.
Citera
2021-02-14, 12:45
Medlem
Protienpulvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Segergudinnan
Han hade en guldkedja på 500 gram på sig på senaste instagrambilderna.
Den kan väl vara värd cirka 150.000 kr beroende på karat och dagspris på guld.
Om han blir rånad på den och försäkringsbolaget ersätter honom så har han plötsligt tvättat 150.000 kronor.
Har svårt att tro att "kidnapparna" missade att ta hans guldkedja...
Vad jag vill säga är att kidnappningsincidenten kanske är iscensatt för att göra ett försäkringsbedrägeri...?

Kedjan hade han tagit av sig sa han i sin video.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in