2021-02-14, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theshade
Nu är jag inte alls insatt i världen av influencers och Abbe mer än att verkar vara ett intressant case.

Han verkar ju vara narcissist och har säkert andra personlighetsstörningar också så jag tror inte att man kan resonera om hans ageranden utifrån vanlig logik.

"Varför skulle han fejka detta? Det ger ju ingen status att bli misshandlad."

Jag tror nämligen att han måste ha uppmärksamhet till precis vilket pris som helst. Om detta är fejk så har han ju som ett resultat fått enorm uppmärksamhet. Han verkar ju dessutom försöka plocka de poäng som går på att ha "tagit det som en man" osv. Jag har inte sett några videos av honom men det verkar ju vara så han säger.

Han är nog sådan att han skulle kunna förnedra sig själv ordentligt om det är enda chansen att få likes och views. Typ äta sin egna avföring i nån livestream. Men så länge han kan spela gangster så är det sådana saker han kommer köra med.

Mina två cent.

Instämmer till hundra. Viktigt för honom är "att hela Sverige" eller "hela internet" pratar om honom. Det är ju väldigt tydligt i de videos han lägger ut inklusive den nu där han talar om misshandeln. I den videon kan han tydligen inte låta bli att berätta att han "tar det som en Ironman". Jag tror han är en variant på Robinson-Robban.
Robban lyckades betydligt bättre med underhållningdelen 🙂
Citera
2021-02-14, 12:20
Medlem
Halloween2s avatar
Hoppas detta missfall till människa dödads snarast och det i lidande.

Är det sant att Annie dog för hon skrattat åt att han såg ut att ha tjackballe i nykter tillstånd?
Citera
2021-02-14, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Han är väl en mördare som kom undan straff? Det är väl själva orsaken till reaktionerna?

Ja jag kan som sagt inte hela hans historia och hur han förtjänar att straffas. Uppenbart verkar dock vara att han är helt snett ute och den tillvaron han har nu gör väl varken honom eller övriga världen lyckligare.
Citera
2021-02-14, 12:22
Medlem
Silverfiskarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yrsomfan
Suckkkk ännu en wall of text innehållande absolut ingenting vettigt, vad jag vill minnas var det inte hans advokat som det meddelandet gällde utan en annan rappare vid namn a-nine och dennes advokat.

Ja vad ska man säga ibland får människor en dålig magkänsla tex om någon hör av sig mitt i natten och är jätte jätte angelägen att man måste ses verkligen då och nu kanske?

Och alla snöar endast in sig på graden utav misshandeln och tänker inte alls på det psykiska att ditt liv är i andras händer och vad de nu finner vore lämpligt att tillfoga abbe för skador, de ska även ha tryckt i han en karta tramadol och sagt ”tror ni han överlever eller haha” vilket även det påvisar de gick mycket för den psykiska delen, han lär garanterat kika över axlarna samt höger vänster i framtiden lite noggrannare.

Och bilderna går så lätt att förklaras att hela abbés fasad och liv handlar om vad en liten skara på internet som ännu inte insett vilken wannabe han är tycker om han man vill så att säga skada hans gangsta image, ska det vara så svårt att inse?

Klart att folk snöar in på graden av misshandel och mycket annat då det är uppenbart att det mesta är fel. Att bli kidnappad och bli misshandlad förstör inte heller någons "gangstaimage", tvärtom hade Abbe kunnat framstå som riktigt hardcore om han låtit sina polare sopa på honom så det framstått som åtminstone lite trovärdigt.
Citera
2021-02-14, 12:22
Medlem
Smart att erkänna inbrott i en video på Youtube 😂
Redan där lär polisen börjat fundera då det inte begåtts något inbrott, han säger sedan att polisen knackar på dörren (så låter inte en knackning på en dörr) och polisen är naturligtvis medvetna ifall de knackat på ( hos fåntratten eller inte. Så långt 2 uppenbara lögner.

Den tredje är att han skulle sprungit runt barfota ute i -10 grader och 25 cm snö, detta skulle resultera i grova köldskador.

Den fjärde lögnen är att han under tortyr så pricksäkert skulle kunna beskriva ”gärningsmännens” sinnestillstånd. Hade han var så rädd lr chockad som han försöker se ut på bilderna så hade han inte haft varken tidsuppfattning eller möjlighet att läsa av sina övermän.

Gör oss alla en tjänst och ta livet av dig innan du kör över något oskyldigt barn med någon av dina lånade tattar-bilar.

Din förbannade undermänniska.
Senast redigerad av Hebus 2021-02-14 kl. 12:24.
Citera
2021-02-14, 12:23
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
Han har fått 2,3 slag från killar som väger 50 kilo o sen gjorde det ont på fingrarna för de o ville skada honom med el istället

Hur kan man låta småpojkar slå en fattar jag inte. Jag hade vevat, slängt saker, huggit med vad som helst, hade slängt ena pojken i väggen bitit den andra i ansiktet... Ja du fattar. De hade inte kommit därifrån oskadda om man säger så
Citera
2021-02-14, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Han är väl en mördare som kom undan straff? Det är väl själva orsaken till reaktionerna?
Det är pricken över i.
Antingen kommer nån ta livet av honom eller så gör han det själv.
Jag tror han mördade kvinnan eller så är det vållande till annans död.
Han borde sitta inne och få vattendroppar på sitt huvud hela nätterna.
Plopp, plopp, plopp...
Citera
2021-02-14, 12:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hebus
Smart att erkänna inbrott i en video på Youtube 😂
Redan där lär polisen börjat fundera då det inte begåtts något inbrott, han säger sedan att polisen knackar på dörren (så låter inte en knackning på en dörr) och polisen är naturligtvis medvetna ifall de knackat på ( hos fåntratten eller inte. Så långt 2 uppenbara lögner.

Den tredje är att han skulle sprungit runt barfota ute i -10 grader och 25 cm snö, detta skulle resultera i grova köldskador.

Den fjärde lögnen är att han under tortyr så pricksäkert skulle kunna beskriva ”gärningsmännens” sinnestillstånd. Hade han var så rädd lr chockad som han försöker se ut på bilderna så hade han inte haft varken tidsuppfattning eller möjlighet att läsa av sina övermän.

Gör oss alla en tjänst och ta livet av dig innan du kör över något oskyldigt barn med någon av dina lånade tattar-bilar.

Din förbannade undermänniska.

Vilket sjätte sinne du ligger inne med som kan avgöra hur dörrknackningar låter, sen att du får i din egna tes som faktabaserad i det egna huvud får mig att små le
Citera
2021-02-14, 12:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 415brushan
Hur kan man låta småpojkar slå en fattar jag inte. Jag hade vevat, slängt saker, huggit med vad som helst, hade slängt ena pojken i väggen bitit den andra i ansiktet... Ja du fattar. De hade inte kommit därifrån oskadda om man säger så

Okej Jean Claude Van Damme. Vi tror att du är en tuffing när tiotalet empatistörda vevar med knivar mot dig, vaknade du sen också?
Citera
2021-02-14, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Vilket sjätte sinne du ligger inne med som kan avgöra hur dörrknackningar låter, sen att du får i din egna tes som faktabaserad i det egna huvud får mig att små le

Det är hans 13-åriga kompis som knackar i en innerdörr. Behövs inget sjätte sinne för att höra det.

Hur förklarar du övriga lögner? Är blatten även Yeti och kan således springa runt barfota mitt i vintern? Han ljuger.
Citera
2021-02-14, 12:30
Medlem
Aina tror han fejkat!

Corren.se har uppdaterat.

https://corren.se/nyheter/artikel/va...klarm/r4e6gp0l
Citera
2021-02-14, 12:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hebus
Det är hans 13-åriga kompis som knackar i en innerdörr. Behövs inget sjätte sinne för att höra det.

Hur förklarar du övriga lögner? Är blatten även Yeti och kan således springa runt barfota mitt i vintern? Han ljuger.

Vad för lögner, är dina spekulationer faktabaserade tror du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in