2020-11-24, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av showeranddoodoo
Såg det

Är alla EU-poliser såhär slapphänta? Han har betett sig som en gris i typ fem länder utan minsta tillstymmelse till repressalier. Något säger mig att motsvarande roadtrip i balkanländerna hade förtäljt en annan historia...

Men är du dum eller.Varför skulle det hända honom nånting för det?Och sen är inte polisen i andra länderna som i Sverige som tar dig för onödiga saker,dom vill hellre ta dig för något grovt.
Citera
2020-11-24, 16:18
Medlem
Någon som vet i vilken del av landet Abbe bor nu efter sin frigivning? (Nej jag följer han inte via några sociala medier så vet ej)
Citera
2020-11-24, 16:21
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tragikkomik
Någon som vet i vilken del av landet Abbe bor nu efter sin frigivning? (Nej jag följer han inte via några sociala medier så vet ej)

Har väl dragit runt i Uppsala innan han drog på roadtrip i Europa.
Citera
2020-11-24, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Har väl dragit runt i Uppsala innan han drog på roadtrip i Europa.

Europa? Men hur är det möjligt om han precis är frigiven? Måste han inte hålla sig i Sverige en viss tid efter frigivning?
Citera
2020-11-24, 16:54
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tragikkomik
Europa? Men hur är det möjligt om han precis är frigiven? Måste han inte hålla sig i Sverige en viss tid efter frigivning?

Tydligen inte, tycker också det är lite konstigt. Är väl kanske bara om man döms för allvarligare brott.
Citera
2020-11-25, 05:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Driverdumedmigelle
Måste fråga er också om det bara är jag eller om det faktiskt låter som Einar här "filma inte mitt ansikte"
https://vm.tiktok.com/ZSbU2vjT/

Ja lite faktiskt. Men såklart inte Einar skulle hänga med abbe.
Citera
2020-11-25, 18:45
Medlem
Hur är det möjligt att han har körkort?
Narkotikabrott etc så drar ju Transportstyrelsen in lappen för vem som helst. Snubben är ju totalt utan gränser och konsekvenstänk. Verkar manisk i sitt beteende(sover inte).
Citera
2020-11-25, 19:20
Medlem
OlleVieros avatar
Jag har försökt läsa lite i tråden för att skaffa mig en uppfattning om vem detta as egentligen är. Enda jag kommit fram till är att Sverige skulle vara ett mycket bättre land utan honom.
Citera
2020-11-25, 19:36
Moderator
easy_dans avatar
Vill man diskutera rättsfallet så gör man det här (FB) Misstänkt självmord 30-årig kvinna i Solna utreds som mord, april 2018

/Mod
Citera
2020-11-25, 20:29
Medlem
Terror-Ister-Bands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Jag har försökt läsa lite i tråden för att skaffa mig en uppfattning om vem detta as egentligen är. Enda jag kommit fram till är att Sverige skulle vara ett mycket bättre land utan honom.

Ett riktigt as vad det ar, jag drar ifan Sverige om nagra dagar, ar han har? Jag hyr en bil pa en gang och soker upp honom for ett samtal om han ar i Sverige.
Citera
2020-11-25, 21:15
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Ja lite faktiskt. Men såklart inte Einar skulle hänga med abbe.

Det skulle Einar säkert göra eftersom han glamoriserar Abbes livstil med sina texter.
Citera
2020-11-25, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Terror-Ister-Band
Ett riktigt as vad det ar, jag drar ifan Sverige om nagra dagar, ar han har? Jag hyr en bil pa en gang och soker upp honom for ett samtal om han ar i Sverige.

Han är i Sverige, ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in