2018-04-16, 23:07
Medlem
Andreas startklar
han är i personlig konkurs. Han sålde sin fd krog som heter Johannes bar Odenplan döpt efter hans son,sålde den svart,vilket gör stt han har kontanter. innan det ägde han Johannes bar Fridhemsplan , han köpte bil på annan persons namn. Han har miljonskulder till ett svenskt bryggeri som han inte kan betala. Får inte ens ta telefonabonnemang på sig själv. Har ej vårnad av sina barn. Så även om han utstrålar pengar så är det världens mest tragiska människa.Hans fd flickvän lämnade honom efter han varit otrogen ett antal gånger. Allt med honom är fake. Fattar dock inte hur hans tjej orkar med honom när han gång på gång förnedrar henne eller någon annan.
Citera
2018-04-18, 04:18
Bannlyst
Han ryktas vara delägare i oak1 i Botkyrka.
Citera
2018-04-18, 17:12
Medlem
Det verkar som polisen äntligen fått upp intresset för Abbe ordentligt. De senaste dagarna har han lagt upp storys om att han blivit stannad av polisen ett flertal gånger, att polisen genomfört husrannsakan hos honom, att han varit på förhör hos polisen och att han mår dåligt nu.

Hoppas han ryker till hyfsat ordentligt. Både för hans försäljning av melatonin och så är jag framförallt glad om hans hålls borta från vägarna. Lär ju snart köra ihjäl någon.
Citera
2018-04-24, 18:16
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jakemuzz
Andreas startklar
han är i personlig konkurs. Han sålde sin fd krog som heter Johannes bar Odenplan döpt efter hans son,sålde den svart,vilket gör stt han har kontanter. innan det ägde han Johannes bar Fridhemsplan , han köpte bil på annan persons namn. Han har miljonskulder till ett svenskt bryggeri som han inte kan betala. Får inte ens ta telefonabonnemang på sig själv. Har ej vårnad av sina barn. Så även om han utstrålar pengar så är det världens mest tragiska människa.Hans fd flickvän lämnade honom efter han varit otrogen ett antal gånger. Allt med honom är fake. Fattar dock inte hur hans tjej orkar med honom när han gång på gång förnedrar henne eller någon annan.
Andreas verkar vara vidrig rätt igenom. Nu håller han på att förnedra en utvecklingsstörd man som är hemma hos honom och jobbar. Stackaren hade blivit biten av deras hund.
På tal om hunden så åker dom efter honom i deras sunkiga bil och låter hunden få springa framför...
Citera
2018-04-25, 14:38
Medlem
Till abbe, varför stack du när vi skrek efter dig i bilen i Rinkeby i förgår? Du drog iväg som en liten råtta. Kom till fittja cettan så ska jag visa dig. Ikväll klockan 22, hajt ses där. Jag vet att du läser här

Fucking hund
Citera
2018-04-25, 17:40
Medlem
Vad är andreas snapchat?
Citera
2018-04-27, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av catch22
Vad är andreas snapchat?

Har han ens snapchat? han lägger konstant ut på instastory
Citera
2018-04-27, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 365mehmed
Till abbe, varför stack du när vi skrek efter dig i bilen i Rinkeby i förgår? Du drog iväg som en liten råtta. Kom till fittja cettan så ska jag visa dig. Ikväll klockan 22, hajt ses där. Jag vet att du läser här

Fucking hund
Finns det nån anledning eller är det bara för att han leker lång?

Såg att han skulle hålla sig borta från sociala medier ett tag nu.
Citera
2018-04-28, 19:35
Medlem
geek12s avatar
En tjej kommenterade Mördare på hans senaste instagrambild, och hon Adrienne kommenterade " Helt sjukt!! " nån som har mer info?
Citera
2018-04-29, 12:02
Medlem
Casual-Cultures avatar
Hade han bott kvar i Göteborg jag hade kidnappat honom och det vet han. Varför tillåter ni 08 or att han håller på att leva rövare så här? Han är golare som flydde som en liten råtta och nu han leker rik när han vunnit alla sina pengar. Abbe ja vet att du ser och du vet mycket väl vem jag är karma kommer för dig också nån dag och Sverige är ett väldigt litet land.
Citera
2018-04-29, 16:09
Medlem
Qusimotos avatar
vad menar ni med mello?
Citera
2018-04-29, 17:12
Medlem
Byxbensgubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
vad menar ni med mello?