2018-04-13, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Är det såpass ändå? Han lägger alltid upp samma personer som köpt hans mello... Max 4-5 stycken.

Jag tänker affärsmöte som ett möte med fina luncher, välklädd, fräsch osv.
Han dyker upp med tatueringar i ansiktet och fejkade märkeskläder och lånade klockor. Det är förmodligen en pizzeria som dom träffas på och diskuterar hur man blir rik
Haha ja men precis. Alt hur man klär sig och vad man ska ha för att verka så rik som möjligt...
Citera
2018-04-15, 22:28
Medlem
kukflashs avatar
Idioter som sladdar på parkeringar med grus. Lär bli fina stenskott i lacken med rost som påföljd.
Citera
2018-04-16, 13:03
Medlem
drozboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prostitucija
Klart man tjänar mer än någon som pluggar. Enligt andra här så tjänar ju Abbe nu pengar på något som är olagligt"men inte så seriöst enligt lagen," (han reklamerar bara), det är ju olagligt preparat. Vem som helst kan ju till exempel ta risken att smuggla droger och "tjäna" lika mycket som Abbe.

Handlar mer om moral? Finns väl en anledning till att melanotan är olagligt, skadar ju säkert på något sätt. Tror majoriteten har mer respekt för folk som pluggar än nån turk som reklamerar melanotan för tonåringar och tjänar PARA på det

Du snackar skit, melanotan är inte olagligt. Han kommer tjäna mer än er individer som pluggar hur som helst, tills han torskar och åker in kanske? Tvivlar starkt på att ni flashbackare som sitter och snackar skit om en "turk", kommer bli hjärnkirurger. Om ni nu blir det, så kanske ni kan toppa hans inkomst.

Tror du seriöst abbe får 50k i veckan bara av att reklamera melanotan? Du kan inte vara seriös.
Citera
2018-04-16, 13:04
Medlem
drozboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parayok
Riktig luffare. Nej han tjänar inte mycket pengar. Han lånar till allt. Precis som alla svennar när de köper ny soffa, resa eller bil. Om en snar framtid så gråter han ut och hans fasad krackelerar.

Lånar så mycket pengar utan jobb? Vilken jäkla dunder bank! Sign me up!! Kan man ta lån över millen när man har CSN som inkomst? Hör av dig med mer info!! Har alltid velat ha en rs6a som abbe!

Edit: Herregud får hjärntumör när jag läser vad ni skriver, hahaha. "Jag tror han tar lån" - "Jag såg han göra det och det!!! Han är fake!" - "Han är en vidrig turk".. Ni ger mig obehagliga rysningar i hela kroppen.
Senast redigerad av drozbox 2018-04-16 kl. 13:07.
Citera
2018-04-16, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drozbox
Du snackar skit, melanotan är inte olagligt. Han kommer tjäna mer än er individer som pluggar hur som helst, tills han torskar och åker in kanske? Tvivlar starkt på att ni flashbackare som sitter och snackar skit om en "turk", kommer bli hjärnkirurger. Om ni nu blir det, så kanske ni kan toppa hans inkomst.

Tror du seriöst abbe får 50k i veckan bara av att reklamera melanotan? Du kan inte vara seriös.
https://lakemedelsverket.se/Alla-nyh...-Melanotan-II/
Olagligt och ej godkänd

Läs om riskerna retard
Citera
2018-04-16, 14:28
Medlem
drozboxs avatar
Citat:
Olagligt och ej godkänd

Läs om riskerna retard

Jag upprepar, melanotan-2 är INTE olagligt att bruka, efterblivna inavel. Alla försöker få melanotan att låta farligt men själv har jag tagit det i flera år UTAN några problem. - Och om du får blodförgiftning av dom små sprutorna är man efterbliven och ska inte använda denna "drog"..

Alla "droger" som har sprutor inblandat riskerar blodförgiftning. Om du visste något alls om melanotan så är det framforskat att melanotan pulvret inte är farligt förutom att det kan sunka njurar.

Oh, förresten, visste du att melanotan är lagligt och säljs på apotek i Australien? Det visste du nog inte, trots att det är de första som kommer upp när man googlar.

Edit: Ditt jävla retard.
Citera
2018-04-16, 14:46
Medlem
Citat:
Lånar så mycket pengar utan jobb? Vilken jäkla dunder bank! Sign me up!! Kan man ta lån över millen när man har CSN som inkomst? Hör av dig med mer info!! Har alltid velat ha en rs6a som abbe!

Edit: Herregud får hjärntumör när jag läser vad ni skriver, hahaha. "Jag tror han tar lån" - "Jag såg han göra det och det!!! Han är fake!" - "Han är en vidrig turk".. Ni ger mig obehagliga rysningar i hela kroppen.

Har du hört talas om t ex Lendo, blue step etc? Finns många banker som lånar ut till folk utan jobb, dock till en oskälig ränta?
Abbe aka turken passar in i mallen på de som lånar till flashiga bilar och bor hemma hos mamma eller bor i en hyresrätt i en no-go-zone. Abbe är ingen hjärnkirurg, han tjänar nog en liten slant men rik? Hagdhahsgagahahahagaha
Citera
2018-04-16, 15:57
Medlem
Citat:
Jag upprepar, melanotan-2 är INTE olagligt att bruka, efterblivna inavel. Alla försöker få melanotan att låta farligt men själv har jag tagit det i flera år UTAN några problem. - Och om du får blodförgiftning av dom små sprutorna är man efterbliven och ska inte använda denna "drog"..

Alla "droger" som har sprutor inblandat riskerar blodförgiftning. Om du visste något alls om melanotan så är det framforskat att melanotan pulvret inte är farligt förutom att det kan sunka njurar.

Oh, förresten, visste du att melanotan är lagligt och säljs på apotek i Australien? Det visste du nog inte, trots att det är de första som kommer upp när man googlar.

Edit: Ditt jävla retard.
Det är fortfarande olagligt att sälja och det är det som han gör, skrev aldrig att det är olagligt att använda
Citera
2018-04-16, 16:10
Medlem
Mintafs avatar
Citat:
Olagligt och ej godkänd

Citat:
Det är fortfarande olagligt att sälja och det är det som han gör, skrev aldrig att det är olagligt att använda

Lämnar det här till er diskussion bara.
Citera
2018-04-16, 17:07
Medlem
drozboxs avatar
Citat:

Haha, gå o lägg dig. Amatörer som dig själv är anledningen till att cannabis är olagligt för ingen anledning.
Senast redigerad av drozbox 2018-04-16 kl. 17:09.
Citera
2018-04-16, 17:48
Medlem
Hans framgångsmöten senaste tiden har ju varit tillsammans med Jan-Emanuel i hans Rolls Royce med Patek på armen.

Vad kan dessa två själar koka ihop?

Synd att Andreas startklar inte verkar vara med på dessa affärer.
Han är helt klart min favorit i gänget.

Helt startklar, drar kokain fram till klockan 10 en söndag för att sedan sätta sig i en taxi och åka till en lekplats för att umgås med sina små startklara soldater.
Citera
2018-04-16, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av parayok
Har du hört talas om t ex Lendo, blue step etc? Finns många banker som lånar ut till folk utan jobb, dock till en oskälig ränta?
Abbe aka turken passar in i mallen på de som lånar till flashiga bilar och bor hemma hos mamma eller bor i en hyresrätt i en no-go-zone. Abbe är ingen hjärnkirurg, han tjänar nog en liten slant men rik? Hagdhahsgagahahahagaha
Helt rätt, att folk inte fattar...

Citat:
Ursprungligen postat av BurlovsRicky
Hans framgångsmöten senaste tiden har ju varit tillsammans med Jan-Emanuel i hans Rolls Royce med Patek på armen.

Vad kan dessa två själar koka ihop?

Synd att Andreas startklar inte verkar vara med på dessa affärer.
Han är helt klart min favorit i gänget.

Helt startklar, drar kokain fram till klockan 10 en söndag för att sedan sätta sig i en taxi och åka till en lekplats för att umgås med sina små startklara soldater.
Oj de visste ja inte, Jan är ju ändå relativt seriös entreprenör men inte någon jag hade gjort affärer med.. Dock är han ju smartare än abbe så han lär utnyttja honom på något sätt

haha min favvis är också Andreas. Sjukt omogen och ibland dryg men ibland får hans filmer mig å skratta. Sen e vissa saker han gör så sjukt surrealistiska som de med dra kola till 10 på morgonen, inte sova en blund och sen träffa soldaterna. Eller när han använder könssvordomar framför ungarna.

Verkar dock rätt duktig i köket. Tycker hans käk ser rätt gott ut så han kanske är utbildad kock?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in