Citat:
Ursprungligen postat av
parayok
Har du hört talas om t ex Lendo, blue step etc? Finns många banker som lånar ut till folk utan jobb, dock till en oskälig ränta?
Abbe aka turken passar in i mallen på de som lånar till flashiga bilar och bor hemma hos mamma eller bor i en hyresrätt i en no-go-zone. Abbe är ingen hjärnkirurg, han tjänar nog en liten slant men rik? Hagdhahsgagahahahagaha
Helt rätt, att folk inte fattar...
Citat:
Ursprungligen postat av
BurlovsRicky
Hans framgångsmöten senaste tiden har ju varit tillsammans med Jan-Emanuel i hans Rolls Royce med Patek på armen.
Vad kan dessa två själar koka ihop?
Synd att Andreas startklar inte verkar vara med på dessa affärer.
Han är helt klart min favorit i gänget.
Helt startklar, drar kokain fram till klockan 10 en söndag för att sedan sätta sig i en taxi och åka till en lekplats för att umgås med sina små startklara soldater.
Oj de visste ja inte, Jan är ju ändå relativt seriös entreprenör men inte någon jag hade gjort affärer med.. Dock är han ju smartare än abbe så han lär utnyttja honom på något sätt
haha min favvis är också Andreas. Sjukt omogen och ibland dryg men ibland får hans filmer mig å skratta. Sen e vissa saker han gör så sjukt surrealistiska som de med dra kola till 10 på morgonen, inte sova en blund och sen träffa soldaterna. Eller när han använder könssvordomar framför ungarna.
Verkar dock rätt duktig i köket. Tycker hans käk ser rätt gott ut så han kanske är utbildad kock?