Citat:
Ursprungligen postat av
otello
Som jag skrev tidigare, jag känner ingen som fått kronofogden efter sig. Där är väl bara pundare och misslyckade egenföretagare som lyckas med sådant? Varför i helvete tillåter vi att en minister har betalningsanmärkningar? Det är inte seriöst.
Jag har haft kronofogden efter mig. Det efter att jag vägrade betala en dubbeldebitering. Numera sitter det lågbegåvade människor precis överallt. Supportavdelningen på företaget som försökte blåsa mig var katastrof. Inkasso svarade jag inte på, då jag redogjort allt tydligt till företaget. Jag i min naivitet trodde att allt skulle lösa sig när det nådde KF, men icke. De var precis lika värdelösa och orkade inte läsa mina bilagor. Ärendet gick till tingsrätten, deras begåvning låg också i den lägre skalan, så jag förlorade även där. I Hovrätten fanns det personer/domare med läsförståelse, så där fick KF backa.
Sverige är fantastiskt! Att det inte har rasat fullständigt är för mig en gåta. Med Annikas kompetens går det snabbt utför.
Annika ger mycket tydliga signaler av att punda, kolla in hennes pupiller i tidningar/TV. Hennes släktingar är också indragna i narkotikabrott.