Flashback bygger pepparkakshus!
2021-12-01, 09:01
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Är psykopaten Strandhäll fortfarande ihop med Morgan?

Lika barn leka bäst heter det ju
Förmodligen inte eftersom Magda valt att ha med båda två i regeringen.
Citera
2021-12-01, 09:13
Medlem
Revejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Som jag skrev tidigare, jag känner ingen som fått kronofogden efter sig. Där är väl bara pundare och misslyckade egenföretagare som lyckas med sådant? Varför i helvete tillåter vi att en minister har betalningsanmärkningar? Det är inte seriöst.
Nej, det var inte bra.
Heller inget att hetsa upp sig för, låt de andra egenskaperna avgöra detta.
Citera
2021-12-01, 09:13
Medlem
Strandhäll kan väl knappast vara minister när hon har skulder som gått till kronofogden? Men vänta...hon är ju sosse. Hon klamrar sig säkert kvar med partiet bakom sig.
Citera
2021-12-01, 09:29
Medlem
Några IQ poäng över sådana som Linda Snecker, Annika Hirvonen och Veronica Palm, några lägre än Morgan Johansson, Åsa Romson och Per Bolund.
Hon platsar som handen i handsken i denna regering.
Citera
2021-12-01, 09:33
Medlem
early.birds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Som jag skrev tidigare, jag känner ingen som fått kronofogden efter sig. Där är väl bara pundare och misslyckade egenföretagare som lyckas med sådant? Varför i helvete tillåter vi att en minister har betalningsanmärkningar? Det är inte seriöst.

Jag har haft kronofogden efter mig. Det efter att jag vägrade betala en dubbeldebitering. Numera sitter det lågbegåvade människor precis överallt. Supportavdelningen på företaget som försökte blåsa mig var katastrof. Inkasso svarade jag inte på, då jag redogjort allt tydligt till företaget. Jag i min naivitet trodde att allt skulle lösa sig när det nådde KF, men icke. De var precis lika värdelösa och orkade inte läsa mina bilagor. Ärendet gick till tingsrätten, deras begåvning låg också i den lägre skalan, så jag förlorade även där. I Hovrätten fanns det personer/domare med läsförståelse, så där fick KF backa.

Sverige är fantastiskt! Att det inte har rasat fullständigt är för mig en gåta. Med Annikas kompetens går det snabbt utför.

Annika ger mycket tydliga signaler av att punda, kolla in hennes pupiller i tidningar/TV. Hennes släktingar är också indragna i narkotikabrott.
Citera
2021-12-01, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revej
Nej, det var inte bra.
Heller inget att hetsa upp sig för, låt de andra egenskaperna avgöra detta.

Det är ju precis vad det är. Det är normalt för varje svensk att råka ut för detta, trots att jag ser det som fruktansvärt slarvigt. Men det fungerar inte att ha en sådan position som Strandhäll har och att samtidigt råka ut för detta.
Citera
2021-12-01, 09:41
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backtrader
Det är ju precis vad det är. Det är normalt för varje svensk att råka ut för detta, trots att jag ser det som fruktansvärt slarvigt. Men det fungerar inte att ha en sådan position som Strandhäll har och att samtidigt råka ut för detta.

En gång kan man missa. Men Strandhäll hade 9 ärenden hos kfm.. Källa TV4.

Mona Muslim vibbar på Strandhäll.

" Inte min politiker ". Passar bra här.
Citera
2021-12-01, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skottland
Det går djupare än så. Strandhälls inkompetens om mänsklig biologi i kombination med hennes kunskap om feministiska genusteorier är djupt oroväckande, men samtidigt är det något som man ser hos många politiker idag.

I en intervju den 22 september i år hävdade hon likt andra feminister att "det finns mycket kvar att göra" vad gäller jämställdhet och kvinnors löner, dvs. att den genomsnittlige mannen tjänar mer än den genomsnittliga kvinnan.

Har Strandhäll inte läst om mänsklig biologi och de olika könens preferenser i livet? Nä, allt ska banne mig delas lika. Det spelar alltså ingen roll vad vetenskapen säger; det ska vara genusteorier och maktstrukturer även i riksdagen. Män och kvinnor måste uppnå samma resultat, enligt henne. Detta är oförnuft på hög nivå.

Detta har nämnts tidigare, men Strandhäll visade även i detta fall hur lite hon kan om mänsklig biologi när hon reagerade med ett känslomässigt utbrott på att Hanif Bali skrivit om vetenskapliga fakta gällande mäns och kvinnors sexvanor.

Anledningen till varför män på gruppnivå tenderar att ha en högre sexualdrift är att män kan och har kunnat, inom ett kort tidsintervall, befrukta mer än en kvinna. Det är därför harem existerade i många riken.

I själva verket är det Strandhäll som far med okunskap eftersom hon vill att andra ska skämmas för att de sårar hennes känslor med vetenskapliga fakta om mänsklig biologi.

Det bör dock nämnas att Bali kunde ha nämnt att det handlar om män och kvinnor på gruppnivå; det finns såklart ett antal kvinnliga nymfomaner som kan bli upprörda över att man jämför dem med den genomsnittliga kvinnan och hennes sexvanor.

Länk till artikel:

https://nyheter24.se/amp/nyheter/938448-bali-m-och-strandhall-s-i-jattebrak-om-kvinnors-sexvanor

JA det är märkligt att dagens sossar premierar idioti och okunskap före teknokrati, intelligens och logik.
Partiet som en gång stod för de djupa leden av intelligensreserv(på tiden då man inte menade det som ett skämt) dvs den stora grupp av intelligenta människor som saknade kapital för att vidareutbilda sig. Men som var kompetenta. Och de var många i början men har blivit förre med åren. Numer är de mest illiterata idioter. I synnerhet Strandskatan.
Citera
2021-12-01, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
En gång kan man missa. Men Strandhäll hade 9 ärenden hos kfm.. Källa TV4.

Mona Muslim vibbar på Strandhäll.

" Inte min politiker ". Passar bra här.

Ännu värre. Inte förvånad.
Citera
2021-12-01, 09:44
Medlem
slutaletas avatar
Hon verkar vara inkompetent och inte särskilt begåvad. Skämskudde igår. Att inte veta hur många reaktorer Sverige har igång är värre än fogden.
Citera
2021-12-01, 09:44
Medlem
Mrflinks avatar
Människan måste vara IQ-befriad. Trodde hon att pressen inte skulle gräva fram att hon har haft fler anmälningar än 2st. Nu visar det säg att det är 9st. Magdalena måste vara vansinnig
Citera
2021-12-01, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Separatisten
Är det ingen som kan lägga upp TV4:as grillning? 22 Nyheterna igår.

De gick ju faktiskt hårt fram, för att vara svensk TV, och ställde jobbiga följdfrågor.

Strandhäll sa att det här var 1a gången, men TV4 hade koll på att så var det inte heller då hon varit i ekonomiska trångmål kring 2013 också. Man kunde se att Strandhäll ljög.

Aftonbladet gick precis ut med att det gällde 9 gånger sen 2018
Senast redigerad av brasnyggman 2021-12-01 kl. 09:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in